Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Cus, asi to tu už párkrát bylo, ale jakej je rozdíl mezi tím, když tam dám píst z 1 kroužkem a píst ze 3 kroužkama? Slišel sem že 3kroužák je lepší, protože tzo má větší kompresi, ale proč je u každého jednokroužáku napsáno tuning?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 15:40
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Ok, dík za pomoc. No já mám sestavěnou motorku, je to kostra a nádrž z pařeza ale úplně snížená a zkrácená, akorát mám sedlo zdvižený asi o 20 cm  Motor mám taky sestavěnej. Táta mi ho sestrojil z různejch dílů na pincka, a doma neměl žádný výfuk, tak na výfukové kolínko navařil takovou plechovou pochromovanou trubku od vysavače, a jako tlumič tam je do toho vložená taková hubenější trubka, ve který sou vyvrtaný díry a na jedný straně je uzavřená a na tý druhý, tý vnitřní straně to přiléhá. A tak ten kouř de nejdřív do tý trubky, pak dírama a pak výjde ven z výfuku... Ale on mi to stavěl když sem byl malej (bylo mi asi 7 let) ale nějak na to zapomněl a dodělali sme to asi před 2ma lety (je mi 15). Mám tam nové p. kroužky, sníženou hlavu, malé řetězové kolečko mám 10 zub. Mám tam takové staré sání na nějakou jawu nebo čz, myslim že 125, takové to hliníkové co se dá i uzavřít, uvnitř je jen nějaká drátěnka, a dá se přes to normálně koukat    ... Kůly tomu že to sání nemá žádný odpor, tak musím mít v karburátoru trisku co má takovou o hodně větší dírku než ty normální (nevim číslo)
A jezdí mi to tak 70 km/h a z kopcema nemám problém... Ale uvažuju že si koupím normální kostru z plechama na pionýra nebo pařeza 2sedlo, a přendám si tam motor z kolama... Protože to jezdí fákt výborně...
Jako jede to fakt dobře, má to docela sílu, když se aspoň trochu rozjedu, tak zdolam každý kopec
Datum: 29. května 2010 15:40
 omlouvam se blbne mi komp  ....a na silnici pro tuning motory bych dal 1 krouzkovej
Datum: 29. května 2010 10:28
 rozdil je v tom,ze jednokrouzkovej ma mensi odpor a tudiz dokaze dostat o trochu vic do otacek,ale zase to nebude mit tak velkou kompresi..do terenu je asi lepsi ten 3 krouzkovej,na normalni 2 a na silnici bych
Datum: 29. května 2010 10:27
 je mezi nima rozdil v poctu krouzku  samozrejme, ze 3. krouzkovej udrzi tlak delsi dobu, proto muze bejt pouzitej na seriovej motor, kdezto jedno koruzkovej krouzek je urcenej pro motory s vyssim poctem otacek, protoze nemusi drzet tlak po tak dlouhou dobu jako u seriovyho u kteryho by to neudrzel a tlak by kolem sebe pustil
Datum: 29. května 2010 10:17
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Myslím že jsou odlehčený...
Datum: 29. května 2010 10:10
|



|