 nazdar nevite proc snizenim hlavy se zvedne vykon ? akorat to je mensi obsah
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 14:57
Jméno: frenk
IP: uživatel10810
 snížením hlavy dostaneš větsí tlak a tak větší vykon a rychlost
Datum: 05. prosince 2010 14:57
 ja sem obevil umami přitele tohle supeer kor kdyz nejsou prachy 
http://krysto6.rajce.idnes.cz/Mustos/#album
Datum: 26. května 2010 20:17
 jawa 350 perak,cz 175/450-prestavba na cross,jawa 50 typ 05,jawa 50 typ mustang-trochu na cross ale fakt v prisernym stavu,a pak fichtla prestavenyho na minibika...
Datum: 26. května 2010 16:13
 a co mas za motorky?
Datum: 26. května 2010 16:07
 nz,ve Smečně,ve stredoceskym kraji..na fichtlcupy nejezdim,chtel sem si udelat pionyra na cupy,ale nejak me to preslo a penize vrazim do cz 175 krosky...
Datum: 26. května 2010 16:02
 díky kde bydlíš? jezdíš na fichtl cupy?
Datum: 26. května 2010 16:00
 vymena motoru zabere par minut..sou tam 3 srouby co povolis a vyndas ho ven,shodis retez,das tam jinej motor,nasadis retez utahnes ty srouby a hotovo...pak takovy ty malickosti jako spojkovy a plynovy lanko...ale to mas za minutku..
Datum: 26. května 2010 15:54
 ok mas pravdu nejdriv sprovoznim mustoše a co bude potom to me nemusi zajimatok?
na jak dlouho zabere výměna motoru? cca
Datum: 26. května 2010 15:44
 jo znamena to zadnej vybrus...hele a kdyz je ti 15,je ti stejne jako me,tak by te mohlo napadnout,ze nejdriv by si mel pochopit zakladni veci,jak co funguje a pak se hrabat do ''tuneni'' ?
Datum: 26. května 2010 15:41
 nevim co je nultej vybrus hadam ze zadnej vybrus  ale ma si 49,8ccm myslím
a je mi 15
Datum: 26. května 2010 15:40
 a kolik ma original s nultym vybrusem? a kolik ti je?
Datum: 26. května 2010 15:39
 fichtl ma 50ccm
Datum: 26. května 2010 15:35
 sorry ze spamuju tenhle dotaz,ale prosimte kolik ti je?typuju te tak na 11...teda aspon tvoje myslenkovy pochody me privadej k tomuhle vysledku..
Datum: 26. května 2010 15:33
 a zkus zase napsat ze sem na tebe vyjel....sorry ale tohle uz fakt jinak rict nejde!!!!!!!!
Datum: 26. května 2010 15:32
 pane boze!!s prominutim si seres do huby..reknes ze nechces poucovat ze chces jen poradit,a co delame?snazime se ti vysvetlit jak se veci maji!!tyvole pred chvili si nevedel co je karbec a uz se seres do eletrickyho starteru....neres zadny takovyhle pi*oviny a nejdriv se nauc zakladni veci!!!ja delam fichtly uz docela dlouho a takovyhle veci (elektrickej starter,zvetsovani obsahu a pod.) neresim ani ted!!sorry ale ses blbej a nebo navedenej???!!!sam nevis kolik vlastne ccm ma presne fichtl a resis tohle....ach joooooo....
Datum: 26. května 2010 15:31
 tech 60cmm bylo jen odhadem de na mustoše elektricky starter?? nechci naky poučování na to si najdelte nekoého jinyho chtel sem jenom poradit  xD
Datum: 26. května 2010 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel9504
 Hlavne aby nenasel Reaktor
Datum: 25. května 2010 21:52
 jo a s tim prirovnavanim ze kdyz snizis hlavu ma to vykon jako 60ccm..to je dost nepresny..protoze i 50ccm muze jet lip nez treba 90ccm...zalezi na vyladeni zapalovani,kanalu,pistu,hlave,svicce,karbecu,prumeru difuzeru,......fff je toho hodne...
Datum: 25. května 2010 19:37
 mensi obsah to neni,zalezi to na zdvihu valce,na prumeru valce....ale to neres,nejdriv si zjisti jak vlastne 2t motor funguje (saci kanaly,prefukovy kanaly a vyfukovy) a pak res snizovani hlavy!!!!!!!
Datum: 25. května 2010 19:34
 A reduktor
Datum: 25. května 2010 19:12
 A karburator...
Datum: 25. května 2010 19:05
 kryto6: ty vole to si děláš prdel ne?  tady píšeš jak chceš zvyšovat výkon..obsah 80 atd... a přitom ani nevíš co je hlava a co válec
Datum: 25. května 2010 18:57
 ne není hlava je ta čast kde je svíčka a válec je ta část do které vede karbec a vyfuk
Datum: 25. května 2010 18:04
 ale valec je v hlavě ne ?
Datum: 25. května 2010 18:02
 zvyšování komprese ma taky svoji mez.dříve to začne detonovat,zvyšují se nároky na pevnost klikového mechanismu,chlazení a hlavně na palivo.zvýšení komprese je část zvyšování výkonu.kýžený výsledek přinese celková úprava motoru.kanály,počet,výfuk karburaátor atd atd..nakonec zjistíš že dokud se to nezahřeje tak to nejede,jede to poslední 2 000 otáček a nic to nevydrží..
Datum: 25. května 2010 17:45
 směs nasáváš válcem ne hlavou takže mužeš hlavu snížit.. ale pozor! jestli ji snížíš moc nebude ti motor točit protože budeš mit velkou kompresy..
Datum: 25. května 2010 17:43
 to ti tady nekdo poradi,tomuhle ja nerozumim moc ....
Datum: 25. května 2010 17:27
 ok tak proc se teda ale zvetsuje obsah to staci uriznout hlavu o 5cm a ma to vykon jako 60ccm?
Datum: 25. května 2010 17:24
 protože se zvětší komprese,tím dojde k větším tlakům,a jede to lip
Datum: 25. května 2010 17:14
|



|