 Zdravím kamarádi, mám mustanga a dal jsem válec na výbrus. Po úkonu jsem válec namontoval, vše řádně vyčistil, vyměnil gufero pod zapalováním, dokonce jsem i zabrousil válec s hlavou aby to těsnilo, vypálil jsem výfuk a sešteloval předstih. Nu a vyjel jsem, ale mustang nemá patřičný výkon a nejde se dostat do otáček. Myslel jsem, že je to tím, že je po výbrusu.. (najeto cca 20 km..), ale někde jsem slyšel, že to na to nemá až takový vliv.. Mohli byste mi prosím poradit, co mám ještě seštělovat, aby to jelo? Jinak do mírného kopce se dvojka dusí(kolečko mám 12zubové..). Děkuju, R.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 9:59
 tak udělal jsem si přípravek na předstih, řádně pošteloval a už to jede, ale jak se to zahřeje, malinko to ztrácí výkon a hlavně mi to chcípá, i když mám šroubek na karbecu na volnob. otáčky zašroubovaný na max a šoupátko nevymleté.. Ale psal jsem dotaz do kategorie Karburátor/Benzín.. tak uvidíme..
Datum: 15. června 2010 9:59
 zdary  Je to v příbrami, začíná to už dnes a je to přes víkend..
Datum: 28. května 2010 17:04
 Zdarec,kde je ten letecky den?Díky
Datum: 28. května 2010 11:17
 nu, tak to se mám na co těšit  Teď se chystám do práce, zítra na letecký den, tak to v neděli vyzkouším a pak dám vědět, jak jsem dopadl  A díky moc
Datum: 28. května 2010 6:53
 Ale vzduch muzes ovlivnit a to tak,že budes lepisi paskou prelepovat diry na filtru podle potřeby,.Co se tyče plovákovky,tak tou směs neěteluješ pouze přitok benzínu do plovákovky.Benzin se nastavuje vyměnou trysek za jinou ve různé velikosti podle potreby.Směs můžes nastavit také polohou jehly.Jsou to laborace jak blazen a zabere to hodně času.Mě osobně to jede na orig,trysky škrabnute roztŕepnym lankem,na vzuchovem filtru mám na te dvojdíře lepenku,spodek kde ma byt trubička a díra v hornim poklopu je volná,jehlu mám na 3 zárězu.Je důležite aby si měl vypaleny vyfuk a kolinko a potom by to mělo fungovat.Předstih mám 1.55 a odtrh 0,4.Zapalovací svíčka Denso.
Datum: 27. května 2010 20:06
 Vyzkouším tedy přihnout plíšek nahoru. Jen se bojím, aby toho tam neteklo zase moc.. A nemůže to být filtrem na hadičce? Je ale fungl nový a je správně zapojený(šipkou ve směru toku benzínu..) Tak mě napadá - nic jiného stejně nesešteluju, co? Vzduch neovlivním..
Datum: 27. května 2010 17:44
 Špatná směs (kombinace vzduchu a benzinu) nečeho tam jde hodně a něčeho málo.Musíš zkoušet laborovat,plovákovku jsem taky šteloval,pří delším drženi plného plynu nestihlal dotekat benzin.
Datum: 27. května 2010 6:47
 tak teď už jsem tak nějak nastavil předstih a odtrh a je to trochu lepší.. Už to alespoň neškube jako předtím. Do kopce jsem to ale zatím nezkoušel.Doufám, že se to bude zlepšovati..A ještě jsem dnes večer zjistil, že nejspíš budu muset zvýšit hladinu v plovákovce, jelikož se mi to za tepla na volnoběh dusilo, ačkoliv jsem šroubek dotáhl tak, že už ho pružinka dál nepustí. Když jsem tedy zkusil trochu naklinit mustanga doprava, tak se to vcelku slušně rozjelo..(volnoběh).
Chlapi, ještě jeden dotaz - je normální, že mustang nereaguje na přidání plynu okamžitě? Může to být tm výbrusem? Musím ho trochu protúrovat a pak je to v pohodě.. Jak mám ale volnoběh a pak přidám rychleji plyn, tak mu to prostě chvilku trvá..
Datum: 26. května 2010 21:30
 Ahoj,mám ten samý problem,nechce táhnout od spodu,cíti každe mírne stoupani,3 jede jen po rovině.Mám najeto 900km na novém polském válci,motor je po celkovém GO (klika,válec,ložiska),měřrno v hodikách a vše OK.Už jsem měníl 3 karburátory 2 vyfuky 2 filtry několikrát předstih a pořád netáhne,píst je vyuhlovany dobře,zkoušel jsem i ruzne trysky a přivírat a přidavat vzduch a pořad je to temer stejne,je to zahada.
Datum: 26. května 2010 20:12
 ráno zkusím sundat filtr a uvidím. Možná ještě jednou zkontroluju předstih a odtrh.. mohla se stát chybka.. Jo a jehlu mám na 3. zářezu shora.. Jinak moc děkuju, vážím si odpovědí!
Datum: 25. května 2010 23:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 na ktorom záreze máš ihlu?? skus sa pohrať z bohatosťou zmesi a uvidíš
Datum: 25. května 2010 18:02
 vyzkousej to bez toho filtru jak to nnepojede tak to je vybrusem
Datum: 25. května 2010 17:27
 Myslíš, že by to mohl dělat filtr? Jo, ještě jsem zapomněl - když jedu, tak ve trochu vyšších otáčkách se motor jakoby občas kucká.. Ne pořád, ale občas to dělá. Kladívka jsem očistil - obrousil, nění tam žádná pecička nebo tak něco..
Datum: 25. května 2010 16:08
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 mně toto dělal filtr. zkusal sem mnenit kaldivka, svicku, nekolikrat delany predstih, cistil sem cely karbec atd..a nakonec to byla chyba ve filtru.
Datum: 25. května 2010 15:37
 no po rovince to jede, i na tu 3, ale není to žádná hitparáda..Tak max. 45 km/hod.. Ale reaguje to až téměř při plném plynu.. Na půl plynu to skoro nejede. Navíc - když se to zahřeje a mám neutrál, tak to chcípá a když přidám plyn, tak to nereaguje hned, spíš se to nejprve jakoby hltí a někdy to skoro chcípne.. Fakt nevím, co teď.. Jak říkám - karbec je čistej, trysky taky, svíčka Brisk N15Y a kontakty maj 0,4, předstih na 1,7, odtrh v pohodě.. Mezi hlavou a válcem to neprofukuje..
Datum: 25. května 2010 15:18
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 To je blbost aby to nejelo do mirneho kopce ja mel po vybrusu sem mohl jezdit na 3 porad po rovince pul plynu a nadhera nekde mas chybu me ten valec sel do otacek temer okamzite samozrejme sem ho ale nehnal
Datum: 25. května 2010 13:47
 jo to na to ma vliv hochu...a hlavne to nezen ted do otacek,kdyz mas po vybrusu
Datum: 25. května 2010 13:27
|



|