 Jak se dá poznat poškozené gufero. Jde to pohledem, nebo jedině dle chování motoru? Protože třeba to gufero na straně magneta je celkem přístupné, ale to u spojky poněkud hůře
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 19:30
 Cestovní úpravu, ale ne můj vyběhanej, vymlácenej válec, to je už smrtelná kombinace.
Datum: 24. května 2010 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel9485
 Kámo já sem seřídil Cestovní úpravu na poškozenym guferu a dokonce to 70 jelo  jen se mi furt nezdála velikost trysek
Datum: 24. května 2010 18:35
 Tak to mám asi špatná obě  Kouří to jak prase, neuvěřitelně vysoký volnoběh, svíčka furt zaolejovaná, tah na hovno.
Datum: 24. května 2010 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel9485
 je to jednoduchý....gufero pod zapalovanim je silene vysokej volnobeh. Gufero pod primárem-fichtl divne smrdí,chová se jak bohatej,vetsinou drzi docela solidni volnobeh i bez stelovaciho sroubu a ve vysokejch otackach škube
Datum: 24. května 2010 18:01
|



|