slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hosi uz si nevim fakt rady. Přes pincky jsem odborník ale toto už je na mou hlavu moc. Můj fichtl poád má příznaky toho že do něj teče moc benzinu. Když je studený tak vpohodě jde našlápnout na první dup a jede za plynem jak pila. Po pul hodinové projíždce mi to chcípá,při přidávání plynu z volnoběhu to nejde do otáček a má se to snahu udusit a nakopnu to jenom roztlačením. Ted jsem vyloučil závadu v motoru protože když motorku nakloním na pravý bok tak ejhle to nakopnu na první šláp i s rozpáleným motorem a jede to za plynem jak pila,jenom cuknu ručkou a už to reaguje a hned to vypálí do otáček. Ale jakmile ho vrátím do normální polohy tak to zase po přidání plynu chrchllá a nakonec to zdechne když ho nedržím v otáčkách. Trysky jsou nové,plovák a ten plíšek nad ním taky,vodící jehla plováku taky. Hladina po stisknutí plováku perfektně lícuje s tím vrcholem. Může byt nějaká neopravitelná závada uvnitř karburátoru? Třeba opotřebované sedlo trysky nebo ventil pro šoupátkovou jehlu? Fakt už přiznávám že jsem z toho v pr... Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2010 19:48
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Janca      IP: uživatel10028    
Vyměň gufera na klice!!
 
 
Datum: 27. července 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok zitra vytahnu nějaký starý karbec a skusim to... Jeste maly dotaz. V tom karbecu na straně na které je vduchový filtr tak jsou naspodu takové dva kulaté otvory. V pravém otvoru je taková mosazna nebo bronzová vložka a vtý vložce dírka. Mám tu asi 10 těch karbeců a na některých je ta dírka malinkatá a na některých asi 3x větší. Jaký je v tom rozdil a na co to ma vliv? dik. Ja mam na tom pionýru co me zlbí tu dírku velkou tak tam skusim dat karbec s malou co to udela jestli to na neco ma vliv
 
 
Datum: 15. května 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyzkousej jinej karburator, mockrat jsem se setkal s tim ze motor X nejel na karburator X vubec , zatimco motor Y na nej jel jako strela ...
 
 
Datum: 15. května 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No právě když je moc bohatá směs tak se to nejvíc projevuje na ohřátém motoru... ohřátý motor má menší spotřebu než studený takže za studena to stíhá spalovat a za tepla už ne... Jen mě to proste zaráží že hladina je tam fakt dobrá přesně lícuje s tím vrcholkem plováku jak má a jak se to všude píše a doporučuje...
 
 
Datum: 15. května 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
Nevim ale moje 175 dělala to samé nakonec sem zystil že byl pohlý karbec skus s ním pohýbat jinak mně nic nenapadá :-D
 
 
Datum: 15. května 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
uber hladinu, ale je divný že to dělá jen ohřátý ne?
 
 
Datum: 15. května 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Filtr je nový.jehlový ventil v plovákovce je v pořádku a pokud myslíš tesneni karburatoru a kolena karburatoru tak to je nove a taky vporadku
 
 
Datum: 15. května 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kontroloval jsi vzduchovej filtr? Jehlovej ventyl. těsní?
 
 
Datum: 15. května 2010 21:31
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 7:43:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu