Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cau hosi co mam udelat proto aby mi fichtl pri zahrati tolik nezvad? , uplne to ztrati vykon a netahne , kdyz to necham chvili stat je zas vse ok
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 20:36
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 no to je pravda , c3 tam nemam
Datum: 09. května 2010 20:36
 možno že nemáš na kľukovke ložiská C3
Datum: 09. května 2010 19:05
 Nemáš náhodou repliku karburátoru? Jestli máš tak to zahoď a skus trefit výrobce toho karbecu mezi oči a pěkně silně. Toto mi dělalo s replikou karbecu a žralo to o litr víc než s originálem...
Datum: 09. května 2010 15:36
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 to je jasny , vubec by mi nevadilo ze nejede kdyz je studenej , proze studen motor stejne netocim , spis se bojim toho ze to bude karburatorem a nebo rozhozenym predstihem , to bych zase stravil celej den v dilne a hral si s tim , ten motor sem ladil na brzde , ale jak se zahreje , spis prehreje tak to zvadne a konec. na 99% to bude smesi , jo a pak me napadlo zahranim karburatoru se ta smes taky hrozne chudi tak to este poradne odizoluju a uvidim
Datum: 09. května 2010 15:20
Jméno: standa
IP: uživatel9373
 z vlastni skusenosti radim poradne seridit bohatost smesi,hladinu plovakovky,jehlu a pripadne privod vzduchu do airboxu a v pripade potreby novy vzduchovy filtr....dle mých zkuseností na to má svíčka minimální vliv....Jenze je takovy pravidlo u fichtla....kdyz je serizenej tak aby jel dobre teplej,tak jede spatne studenej a naopak....
Datum: 09. května 2010 15:08
 teda ngk b8hs.tohle se mi strašně plete
Datum: 09. května 2010 15:01
 kus si svíčku brisk n14c.a nebo ngk b6hs
Datum: 09. května 2010 15:00
 no prostě se to zahřeje, fichtly to dělají, mužeš koupit nový kroužky, nebo poslat válec na výbrus, ale možná máš přehozený kabely na cívce, mě to dělal stadion, zkontroluj pak jestli neni horká cívka, od kladívka má jit na 1 a od kostry k 15
Datum: 09. května 2010 13:56
|



|