 Jak poznám, že mi prokluzuje spojka? Dá se to poznat třeba podle pohledu na ty lamely? Jde mi o to, že mi mustang jezdí mizerně, karbon už je pod třetím kroužkem. Jenže jede hrozně pomalu, přestože mám třeba na 1 plnej plyn a obrovský otáčky. Tak jestli nudu kupovat k tomu výbrusu i novou spojklu. Jakmile se ohřeje, jde ten výkon do hajzlu úplně a motorka mě prostě neuveze(o to mám 53kg). A může to třeba prokluzovat, protože tam možná není olej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 21:17
 To je zajímavej nápad, ale teď mě leží v žaludku, jak hluboko ho mám zarazit. Kolik tak má čučet?
Datum: 29. dubna 2010 21:17
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 vyndání gufera:já to dělám tak když není motor rozpulen že do gufera vyvrtám díru cca 2kou vrtákem a pak tam natočím samořezný šroub třeba 2 naproti sobě a pak ho krásně za ty šrouby vytáhnu.
Datum: 29. dubna 2010 20:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 aby jsi ho dal opačně tak by jsi musel být velký kentán...a vydělej ho tak že do něj zavrtáš vrut a pak ho kombinačkama vycukneš...když ho budeš dloubat šroubovákem tak si poškrábeš kartery a bude ti to přisávat oil pořád
Datum: 29. dubna 2010 20:57
 No právě, takže v nejvyšším bodě má gufero být zároveň s blokem motoru? A jinak, gufero jsem už dlouho neviděl, může se dát opačně?
Datum: 29. dubna 2010 20:12
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 ja jsem ho vyndaval vzdycky pri rozebranym motoru. Prej to jde vydoubnout sroubovakem musis ho nak propichnout ale je vnem plech. Melo by to jit dobre. Novy tam natloukam orechem z goly nakym vecim kterej presahuje prez gufero a ma bejt natluceny skoro zaroven lepsi je trosku ho nechat koukat nepatrne kdyz ho das moc hluboku tak ti to bude drhnout o lozisko a pujde to stuha..
Datum: 29. dubna 2010 20:08
 Nevíte někdo nějaký šikovný recept, jak vyndat a narazit gufero pod primárem? Vyndat asi nějak násilím či jinou drastickou metodou, ale prej se musí narazit tak, aby se nedotklo ložiska.. Kolik tak má třeba čumět?
Datum: 29. dubna 2010 20:04
 To jde v na nakopávačku pohodě na nakopávačku . Vzducháč novej úplně, najeto tak 15km v prašném prostředí. Jehla na druhém zářezu, plovák přesně. Říkám až si najdu čas, tak namontuju tu novou sadu, při té příležitosti seřídím předstih a pak bud možná měnit gufero.
Datum: 29. dubna 2010 19:54
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 kdyz polozis nahu na nakopavacku tak by se to nemelo propadat nebo hodne pomalu pokud propadne rychle tak je v pr. valec vybehanej . Guferem to muze bejt kdyz rikaz ze je cerna svicka! nebo mas ucpanej vzduchovej filtr. Je toho hodne uzij sito. Klouzani spojky musis poznat!!!!!!!!!!!!! pokud to jde nakopnout a neklouzeto tak je dobra spojka
Datum: 29. dubna 2010 19:47
 Já už mám v poličce ten osmý výbrus a až se bdu dloubat v nose, tak ho namontuju. V létě jsem jezdil na ten už vyběhanej válec a jezdilo to úplně na hovno. Na studeno volnoběh jako kráva, na ohřátým to chcípá, ani po rovince se nedalo jet na 1. Napadlo mě, že ej to ten výbrus, ale pak by to mohla být ta klouzavá spojka nebo gufero. Svíčka je plná oleje, ale to taky mohl dělat doteď neseřízený předstih. Teď jsem se to snažil po skoro roce nahodit, nepovedlo se mi to.
Datum: 29. dubna 2010 19:42
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 to mas povybrusu?? a jestli mas cernej pist z boku ktretimu krouzku tak se nediv ze ti to nejede to si spatne zajel a je to vp. pokud neni povybrusu tak je to treba vybehany nebo je ucpanej vejfuk. Klouzani spojky poznas tak ze kdyz pridas plyn tak motor jde dootacek a moto se nerozjizdi. Bez oleje znicis rychle spojku pokud se nani rozjizdis.
Datum: 29. dubna 2010 19:37
|



|