slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Mám takový možná dementní a neužitečný dotaz ale prostě mě to zajímá tak se chci zeptat. Dík :-D Když udělám na pionýra výbrus tak po výbrusu je to líné jako potvora a nemá to silu. Zajížděním to čím dál víc sílí,až se to uplně zajede a motor začne podávat uplně maximální výkon a je to na vrcholu kdy je jeho síla největší. Ale jak se jezdí tak píst kmitá a válec i kroužky se opotřebovávají a ten maximální výkon a síla se za nějakou dobu začíná strácet a motor slábne a slábne až zeslábne uplně a je potřeba zase výbrus. Já se chci práve zeptat kolik tak zhruba km ten motor podává maximální sílu než začne pomalu ale jistě slábnout... Moc ho neženu,jezdím pozvolna. asi 50Km/h Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 7:19
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
2takt potřebuje otacky
 
 
Datum: 29. dubna 2010 7:19
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale co mě zaujalo u babetty tak jak jsem dělal generálku motoru i s výbrusem tak první jízda po výbrusu. To mělo od volnoběhu až po maximálku neuvěřitelnou sílu a odpich jako prase. Opatrně jsem to zajížděl,mám tam najeto už 700Km takže to mám zajeté no a už to tak velkou silu hned od volnobehu nemá,tu silu to začne mít až ve velkých otáčkách a to už pak jede djako drak
 
 
Datum: 28. dubna 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahááá takto to je. já jsem si vždy myslel že po dobu zajíždění se ta křivka vyšplhá až na nějaký maximální vrchol na kterém to třeba 5000Km zůstane a pak to pomalu klesá až to klesne uplně a je to v háji... Díky moc,toto jsem potřeboval vedet
 
 
Datum: 28. dubna 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, výkon po záběhu je oproti syrovému stavu až o 25% vyšší, to že by měl po zajetí nejvyšší výkon není tak uplně pravda...když bys nakreslil křivku výkonu vzhledem k najetým km, tak nepřed během záběhu prudce stoupá, potom po dlouhou dobu provozu nepatrně stoupá, a pak začne poměrně rychle klesat, to už je motor po smrti...
 
 
Datum: 28. dubna 2010 22:23
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2025 17:48:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu