|
|
|
| |
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 Čau chtěl bych se zeptat co je na fichtla do ojnice lepší jestli jehoví ložisko nebo ta obič pouzdro dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 20:04
 Kolecko:Teď ty Polský repliky...
Datum: 28. dubna 2010 20:04
 Já jsem zastánce ložiska. Na ojničním čepu je ložisko odjakživa tak nevidim duvod proč by nemohlo byt i na pístním čepu. Navíc jeho výměna ti zabere maximálně pul hodiny kdežto u pouzdra se to říct nedá. U seriáka je dobrý ložisko ale u upravených motorů už je zase lepší bronzové pouzdro protože to ložisko neni stavěný na nějaké extrémní tlaky
Datum: 28. dubna 2010 15:22
 proč by se rozsypalo?
Datum: 28. dubna 2010 14:55
 no možná vydrží dlouho,ale stojí za to když se ti to rozsype ?....
Datum: 28. dubna 2010 14:40
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 na silnici na serijaka muzes klidne ty jehly nemusis tolik mazat a motor jde lip dootacek ja mam najeto snima 5000 km obcas jedu normalne a obcas tomu davam porad plnej a nic to nedela akorat zezacatku to delalo divnej zvuk asi nez to sedlo, ja osobne jsem si oblibyl spis jehly
Datum: 28. dubna 2010 14:28
 nerv: ale houby...jehlový ložisko vydrží hoodně
Datum: 28. dubna 2010 14:26
 jehlový právě že moc nevydrží.Jak psal Sesa,při větším tlaku se ti můžou ty jehličky uvolnit a to je pak paseka v motoře ! Za mě rači to pouzdro  (pokud mažeš nezadřeš)
(
Datum: 28. dubna 2010 13:53
 jehlový je lepší, dýl vydrží a jen tak se nezadře
Datum: 28. dubna 2010 9:49
|



|