Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 hoj.strašně Vás lidi prosím poradte co mám dělat?mám mustanga:krásně vyčištěný karburátor a trysky i kanálky,nový vzduchový filtr,vyčištěnou nádrž,nový čistič benzínu(jako na hadičce),nové pístní kroužky,těsnění všude nove ale za BOHa to nemůžu nakopnout ani roztlačit.  jak to roztlačuju tak tosem tam střílne z výfuku jako že už by to chytlo ale nic.\\r\\nněkteří mi už radili co a jak,že to je odtrh.ale já se přiznám jsem asu ůplný k.....ale dnes jsem to zkoušel nastavit a prostě to NECHÁPU  mám dát píst do horní ůvratě a mezi kontaktem má v ru chvíly být 0,4mm.ale mi to prostě nevychází když jsem eště četl že při největším otevřením kladívka má být 0,04 mm...prostě to nechápu.prosím lidi poradte... díky moc . ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 22:16
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 hoši dnes jsem konečně nastavil ted odtrh i ted predstih.ale nevim estli to jede bo sem to nezkousel.ted jsem to dolelal.ale zkusil jsem jestli to zase jiskří . vyšrouboval jsem i svíčku a mezo kladívkem a kontaktzem to jiskří,svíčka jiskru dává.a když jsme dal vypínač do polohy i na světla tak při nakopávání se svíčkou ven se světla rožínaly.to je v poho.ale zajímá mě jestli to má mezi tím kontaktem být jiskra nebo ne.ale při nakopávání je to fakkt ůplně mrtvé.Je teda fakt možné že to je ten kondík?šlo by to kdyby byl kondík v hajzlu,slo by to roztlacit?a ještě prosím Vás je normální že se mi dá startovací páka trochu povytáhnout a ,,sklopit dolů?díky moc
Datum: 28. dubna 2010 22:16
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 vypadá to že máš špatnej kondík zkuz ho vyměnit ono to trochu jiskří ale jestli to jiskří nějak moc tak to bude kondíkem
Datum: 28. dubna 2010 20:27
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 hosi vcera jsem udelal martin : prostě dáš píst do horní úvratě a v tu chvíli má bejt vzdálenost mezi kontaktama 0,4mm když je tam víc nebo míň tak vezmeš měrky s tloušťkou 0,4mm a povolíš kladívko a změříš vzdálenost tou měrkou dej si pozor aby kladívko zůstalo na vačce hejbej jen spodním kontaktem a až nastavíš vzdálenost tak dotáhni pořádně ten šroubek možná se ti to hne tak to budeš muset opakovat to jsme včear udělal ale nezkousel jsem to zatim.ale sem zkusil tak ze srandy estli svicka haze jiskru a je v pohode no ale jeste jak jsme mel tu tmu tak jak byla jiskra na svířce tak zároven lítala i mezi kladívkem...? je to dobře?pčedtím to nedělalo..ale jak jsem to nastavil tak to tak zaclo delat..je to dobre? s tim vracenim pistu o 1,6 mm jsem jeste nic nedelal.díky moc.. 
s
Datum: 28. dubna 2010 15:22
 Hele, máš dotáhlou hlavu? neprofokuje ti to někde? (když jsem měl povolenou hlavu, tak mi to dělalo to co tobě....i když jsem to tlačil, občas blafnul ale pak nic)
Datum: 28. dubna 2010 9:15
 opravím pepeho: píst nevrátíš o 2,7 až 3,1mm ale vrátíš ho o 1,6mm !!!
Datum: 27. dubna 2010 23:09
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 uff.díky moc hoši.ted jsem udělal co mi psal ,, lama´´ a pak jsem zkusil tak ze srandy estli svicka haze jiskru a je v pohode no ale jeste jak jsme mel tu tmu tak jak byla jiskra na svířce tak zároven lítala i mezi kladívkem...? je to dobře?pčedtím to nedělalo..ale jak jsem to nastavil tak to tak zaclo delat.. ale nezkousel uz jsem to nahodit takze doufam zitra..a jinak bych zkusil Pepe... uvidím.jinak díky moc draci ! jste super poradíte to se mi líbí
Datum: 27. dubna 2010 22:01
 hele,dělalo mi tohle samý,včera,měl jsem na kladívkách bílou škváru,protáhl jsem to pilníčkem,a jemným smirklem,a chytlo to hned na první...zkus se podívat na kladívka
Datum: 27. dubna 2010 21:48
 Ahoj já už na pincku nejezdím,sice jej mám ale už jen kvůli tomu že sem sním strávil mládí.
Prosím tě aby se to ujasnilo,měrka má 0,40 dáš píst do horní úvrati a měrku vložíš mezi kontakty,musí lehounce tahnout ale né zase moc aby se ti nezměnil předctich.
Když to nastavíš tak je nutné jej řádně utahnout a namazat filc aby se pertinax mazal kvůli opatřebení ale to můžeš později.
Pak motorem otočíš proti směru otáčení to znamená proti směru hodinových ručiček.Je dobré mít třeba na hřebíku nadrážkované 3mm aby když jej vložíš místo svíčky měl nějaký bod a dobře na něj viděl.
Bud můžeš použít měrku která je 0,05 nebo cigaretoví papírek a tak,nejlepší je žárovička zapojená mezi kontakty které když se spojí se rozvístí.
To znaméná.Po nastavení odtrhu 0,40,pootočíš motorem proti směru hodinových ručiček o cca 2,7 až 3,1mm viz hřebík a mezi kontakty bi měla být mezírka pro vložení měrky a nebo papírku či žárovičku,tobě postačí měrka jednoválec to zkousne.
Pokud tam nebude vůle pro volžení měrky 0,05 pak musíš povolit celý rotor a pootočit sním,nebo destičkou ale myslím že u mustanga se pootáčí celým rotorem tam kam poteřbuješ aby se mezi kontakty utvořila vůle 0,05 a vsuvně šla měrka strčit.Pak se postup opakuje dáš píst do horní ůvrati,mezi kontakty musí být 0,40,pokud není seřídíš dle postupu co sem ti napsal,snad ti to pomůže.Měj se fajn a at se zadaří ahoj Pepé.
Datum: 27. dubna 2010 20:35
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 Lama . : však pohoda.ale prostě jsme to zkoušel a nedávalo mi to smysl..ale jinak si mi fakt poradil.díky..
ok a to budu mít nastavený teda odtrh nebbo předstih nebo jak to je? prominte jsem fakt asi deb.. ale prostě nevím  ale Martin : idu to zkusit
Datum: 27. dubna 2010 20:03
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 prostě dáš píst do horní úvratě a v tu chvíli má bejt vzdálenost mezi kontaktama 0,4mm když je tam víc nebo míň tak vezmeš měrky s tloušťkou 0,4mm a povolíš kladívko a změříš vzdálenost tou měrkou dej si pozor aby kladívko zůstalo na vačce hejbej jen spodním kontaktem a až nastavíš vzdálenost tak dotáhni pořádně ten šroubek možná se ti to hne tak to budeš muset opakovat
Datum: 27. dubna 2010 19:28
 odtrh má být 0,4, ne 0,04mm...
Datum: 27. dubna 2010 19:23
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Máš číst pořádně!
Datum: 27. dubna 2010 19:22
|



|