 Zdarec,už si nevím rady,udělal jsem go komplet motoru,pouzdra v prevodovce a některá kolečka,nová klika,válec s pístem,ložiska NSK,prostě vše s absolutni přesnosti-změření kliky v hrotech-vůle pistu ve valci a kroužku-zabroušení kanalků (přesah vložky ve valci) a fichtl ne a ne jet.Nechce táhnout ,cíti každé mírne stoupání a když otevřu plyn do plného tak se jakoby zadusí (celkově to hodně rezonuje do vzduch filtru) dusi se ale i v nižších otačkach,jde pomalu do otáček.Zkoušel jsem přívírat a otevírat vzduch menít trysky menší a větší a pořad to není ono.Jedine co jsem neměnil je kolinko karburátoru,samotný karburátor asi 3x,vyfuk jsem zkoušel taky jiny.Předstih mám 1.6 odtrh 0,4 pochopitene,že jsem zkousel jine varianty a pořad nic.Upozornuji,že mám najeto pouze 350km,tak jestli se to musi rozjedit?A sednout?Nevím ale známy říkal,jak nejde od začátku nepujde nikdy.Díky za info a různé náměty,uvítám vše.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 9:44
 Ahoj,tak zbroušení a vyleštění kolínka karburátoru pomohlo,teď už směs hladce frčí do válce.Vzduch filtr mám otevřený jak má být od fabriky akorád v karbeci mám větší volnoběžnou trysku 45 původně byla 38.Fichtl se nedusí a hezky táhne a má takový správný zvuk,nic přidušenýho.Jinak mám najeto 450km a koukal jsem se sacím otvorem na pist a teprve se začína sjíždět honování s pistu,kamarád říkal ,že pořádně začne jezdit až na 2tis km,až se motor pořádně uvolni,zajede.
Datum: 25. dubna 2010 9:44
 Pouzdra jsou v pohodě,převodovku jsem zkoušel na sucho ještě bez kliky.Podařilo se mi sehnat ještě ty staré kvalitní (světlé pouzdra,ty nové co se prodávají teď jsou pěkné smejdy,brzy se vydřou navíc co je hlavní špatně vymezí převodovku) upravily se v soustruhu a pak vystružníkem,převodovka jde z lehka.Problém vidím ve špatně načasovaném motoru,chce to sladit vzduch a benzin dohromady,uvidím až namontuju to již zmiňované opravené kolínko:
Datum: 23. dubna 2010 8:48
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 nejde ten motor ztuha? mě to dělal taky a byly to špatný puozdra převodoky, motor měl co delat tahnou sám sebe
Datum: 23. dubna 2010 8:28
 Ahoj,jehlu mám na 3 zářezu,mažu 1:33 plnou syntetikou (leju ji i do jawy 350,mám za dobrou cenu) a mam jehly na čepu.Nakládat mu nakládám skoro hned od začátku,u nás to je samej kopec,tak než abych drbal první kvalt delší dobu,tak radší podržím 2 na plnej třeba i 5 min a jen co vyjedu kopec tak mažu chcípákem,právě ho musím pořád dost držet protože se dusí(jako kdyz mu dáš ruku před filtr)nechce táhnout.Dnes mě to nedalo a odmontoval jsem to kolínko karburátoru a přišel jsem na to,že díra kolínka na hoře u karburátoru je špatně vyfrézovaná,spodní hrana je křívá a zasahuje do prostoru nasávání směsi,tuďíš si myslim,že směs narážela o spodní hranu kolínka a měla tendenci se zabržďovat a nebo se vracet zpět.V práci jsem nechal přefrézovat a pro jistotu o 1,5mm ještě zvetšit (jen směrem dolu,kde byl přesah) a zbrousit hranu kde se kolinko láme.Teď už jen o víkendu přeleštím aby se směs nezadrhavala (musí být jak zrcadlo) a po víkendu se uvídi.Jinak deky moc za pomoc všem  \\r\\n
Datum: 22. dubna 2010 23:25
 chce to počkat po záběhu a dobře mazat. Jakou máš svíčku? Po 350 km bych mu ale začal trochu pomalu nakládat, ale bacha. Já osobně dělám záběh prvních 100 km velice mírně a benzín 1:30 (Castrol Garden)od 100km , jehla na 3 zářezu -jezdím tak, že třeba 5s plnej, pak uberu a minutu jedu na půl plynu a zase plnej, volnoběh má zvýšenej, z kopce vypnu zapalování a dám plnejpěkně se promaže, do kopce půl plynu max. Nebrzdím motorem. po 500 km se stím nemažu a jezdím co to dá. Od 500 km dávám 1:33 (Castrol Garden a mám to na bronzovejch futrech) . jehla na druhým a vše znovu seřídím, vyměním svíčku. 500 km musí stačit.
Datum: 22. dubna 2010 23:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkontroluj jehlu aby byl plíšek na třetím zářezu shora a zkus odtrh na svíčce jiný.Koliks dal oleju do benálu? Hlavně to něžeň do plného když to zabíháš jak to špatně zaběhneš tak ti to uplně špatně pojede
Datum: 22. dubna 2010 19:45
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus no hele tohle me delalo taky a pomohlo mi ze sem do valce vstříknil trochu oleje a asi po 200 metrech uz to jelo jak má.nebo jeste skus predstih
Datum: 22. dubna 2010 15:02
 Filtr mám nový a výfuky jsem zkoušel 2,teď momentálně tam mám tu Maďarskou repliku co se prodává kolem 600kč.
Datum: 22. dubna 2010 8:46
Jméno: Hlmut
IP: uživatel3093
 Nemas zajeto, casem se to zlepsi, cistil si vyfuk? Mas cisty vzduch. filtr?
Datum: 22. dubna 2010 4:42
|



|