 Zdar draci, mám ještě dotaz na svíčku - dostal jsem tady nedávno radu, ať srazim elektrody že to bude dobře chytat (Stadion S11). Opravdu to funguje (chytlo to napoprvý), ale narazil jsem na jeden problém - dal jsem si sotva 5 minut testovací projížďku a začalo se to chovat divně. Vyndal jsem svíčku, asi desetkrát se spálil (i 10 minut po vytažení) a je celá černá od sazí. Může za to ta menší mezera? Mě knížka poradila, že to bude bohatá směs - počítá se jako bohatá směs i to, že mám asi moc/málo oleje? (mícháno před nějakou dobou v noci od oka). Napadá mě jestli za to nemůže třeba větší množství oleje. Jinak motor narozdíl od ostatních moc netočim, jen když jedu na jedničku, tak dokaď má sílu, tak přidávám plyn, ale snažim se to moc nehrotit. Napadá mě akorát ta špatná směs (olej/benzin) nebo ta jinačí vzdálenost mezi kontaktama na svíčce - poraďte prosim. V karbci jsem se nehrabal, už je pěkně dlouho seřízenej pořád stejně. Že by vzdálenost kontaktů na svíčce ovlivnila tolik spalování mi moc neleze do hlavy, ale tak proto se ptám - u jawy je možný všechno. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 20:52
 Ještě si vzpomínám, že při startování nešel přeplavit karbec, když to chytlo tak to běželo jen v malých otáčkách a musel jsem slabě cukat za plyn aby to nezdechlo. Po chvíli to začalo nabírat na otáčkách, ale pořád to byla sotva polovina než kolik to točí normálně. Pak stačilo pustit plyn, prudce zatáhnout a už to jelo docela dobře
Datum: 26. dubna 2009 20:52
 Svíčku mám na 0,4mm, jiskra je modrá, zapalování ok. Možná za to může ten benzin, ono nebojim se říct že se toho možná smíchalo víc dohromady - v pondělí snad vyzkoušim, před pár minutama jsem namíchal novou čerstvou směs. Přirubu jsem prohnutou míval asi před rokem (ale i to se dalo utěsnit a jezdilo to perfektně), ale už je ok. Já se ptám hlavně jestli nemůže mit vliv mezera mezi kontakty na to, že je svíčka po chvíli jízdy celá černá.
Datum: 26. dubna 2009 20:16
Jméno: Horst
IP: uživatel5897
 Na elektrodách svíčky dej mezeru 0,4 mm,koukni na jiskru,má být modrá.Jeli červená,tak vyměň kondík.Seřiď zapalování,karbec nemá kromě jehly žádné seřizování.Benzin 1:33 .Další problém může být gufero pod spojkou.Druhá závada-nemáš prohnutou přírubu na karburátoru ??.Čau
Datum: 26. dubna 2009 19:39
|



|