Jméno: paja
IP: uživatel2970
 cau draci, vyrobyl jsem z hliníku takouvý "mezikus" mezi karburátor a sací kolínko (karbec je o 4cm dal od pístu) trochu to zvedlo výkon a taky tam mužu pustit výc benzínu a jde to lip odspoda. co vy na to
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 14:24
 tak at to tu negdo zkuseny uvede na pravou miru at se tu stale nehadame
Datum: 25. března 2009 14:24
 no rozvíjí se tu zajímavý teorie....
Datum: 24. března 2009 23:18
 blbe sem to napsal - s tim velkym karbcem prvne nic a pak vse...jinak ono to ma i vysvetleni - cim delsi kolinko, tim delsi draha smesi = tim horsi reakce na plyn, cim kratsi kolinko, tim kratsi draha atd...jinak gdyz je to kolinko dlouhe nebo objemove velke tak se tam nasaje smes a i po zavreni soupete v karbece (plynu) ten motor podtlakem dozere tu smes co je v kolinku, takze gdybych to hodne prehnal a rekl priklad metrovy koleno, jel bys a pak zavrel plyn tak by prvne motor skrmil to co mel v tom kolinku a pak teprv by otacky opadly...
Datum: 24. března 2009 21:18
 predne k dotazu: vykon ti to nezvedne, bude to jinak reagovat na plyn...gdyz sem to gdysy za mlada zkousel tak sem mival karbec (nejaka 22 ani newim z ceho) napojeny na o dost delsi trubku nez je klasicke kolinko sani, ten karbec se na tom samozrejme taky podepsal pac prubeh byl strasnej, prvne hodne a potom nic, se seriovym Jikovem (2917) sem zkousel dat ho na vlastne vyrobene kolinko, to zas bylo kratke, byla to jen takova pripojka na valec a vylsedek - s pripojkou to bylo jiny nez s normalnim kolenem, reagovalo to na plyn ale otacky zas padaly rychlejc nez je zdravo, s tim velkym karbcem a trubkou to byl presny opka, prvne nic a pak vsechno...todlec jsou me zkusenosti, mozna je to placebo ale me se to takhlec zdalo...pak k FK - prece je nenavadim aby neco takoveho delaly, pro me je nejlepsi stejne klasicky kolinko, pokud se pousti do uprav tak at si sezenou navod hojne rozsireny po netu na upravu motoru, mimo jine taky sani gde je tusim zminka o kolene jak ma byt dlouho (nebo je v nejakem rozmezi delky) tak at se tam podivaj, urcite to neni propaganda aby si ted sli rezat koleno nebo rvat tam hadici ze zahrady  ...jinak co je na tom zapalovani z J550?
Datum: 24. března 2009 21:07
Jméno: dejv
IP: uživatel5435
 ja myslim ze cim delsi kolinko tim lepsi vykon ale nesmi se to prehnat!kdyz stim nemate zkusenosti nemuzete rict jestli to pojede hur nebo lip ja souhlasim s pajou melo by to jet lip!
Datum: 24. března 2009 20:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nevim co FK povídá ja tu psal poprvně
Datum: 24. března 2009 20:11
Jméno: Hlmut
IP: uživatel2390
 FK, zkus nam teda k otmu neco rict, kdyz uz musis do nekoho ryt navic uplne mimo tema...
Datum: 24. března 2009 19:40
 TO Steve : Pokud je tvoje odpověď stejná, jako když si psal jak seřídit zapalko z J550, tak docela lituju těch kteří tě poslechnou !
Datum: 24. března 2009 19:23
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dovolim si odporovat žadné spožděné reakce motor nema(jestli jsou to nejaké mili sekundy to fakt nepoznam) mě to funguje a jsem zpokojenej
Datum: 24. března 2009 18:11
Jméno: standa
IP: uživatel3911
 tak sem o tom mluvil s frikulinem a pekne mi zmrdal,ze nemam pravdu......ale neni to jen o tom udelam delsi koleno a je to!!!! a u seriovyho motoru to ma minimalni vyznam.....
Datum: 24. března 2009 18:11
 rikava se ze vetsi koleno - vetsi tocivy moment, kratsi - vice otacek...z vlastni zkusenosti wim ze s kratkym je opravdu rychlejsi reakce na otacky, je to zivy zase to ale ztraci silu, opak - neochota neco delat, je to takove neohrabane pak to zas nejde zkrotit...je to damo tim ze ti s vetsim kolenem tam pujde ta smes jakoby dyl, cili gdyz zavres plyn tak ti to este chvilu pojede, opak je s kratkym - rychle na to reaguje, uberes plyn a proste motor hned nema smes, gdyz se oboje varianty prezenou je to pak katastrofa, gdyz je tam jenom nejaky kratky mezikus mezi karbcem a valcem tak je to sice jako pila ale silu to nema, gdyz je zas moc dlouhe tak s otevrenym plynem cekas dlouho na reakci a pak zase gdyz plyn zavres tak to este dojida smes co si mu dal, oboje je pomalu neriditelny, je to takova otazka priorit, radeji bych do toho nerejpal a timto davam zapravdu Standovi - rozeber, vycisti, pretesni, slicuj...a budes si litat jak pan...
Datum: 24. března 2009 17:45
Jméno: standa
IP: uživatel3911
 jevi se mi to jako blbost.....to bude necim jinym a ne tym kolenem.... koleno ma nejakej malej vyznam,ale takovejhle zase ne.....spis si nekde odstranil nejakou prekazku v proudeni smesi...... piaggio mi jelo stejne at sem mel karbec narazenej primo na klice a nebo na vodovodnim kohoutku dlouhym 20 čísel.........
Datum: 24. března 2009 17:14
Jméno: paja
IP: uživatel2970
  jo to bude výkon
Datum: 24. března 2009 16:24
Jméno: paja
IP: uživatel2970
  jo to bude výkon
Datum: 24. března 2009 16:24
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Asi tvůj poznatek maximalizuju a dám si karburátor na metrovou zahradní hadici... Tím bych měl pár koní získat ne?
Datum: 24. března 2009 15:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ted jsem nemocnej pak to vyfotim a vložim ok
Datum: 24. března 2009 15:49
 nebylo by foto?, rád bych se podíval
Datum: 24. března 2009 15:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jo lip to tahne ty s tim jezdiš po silnici nebo v terenu
Datum: 24. března 2009 14:02
Jméno: dejv
IP: uživatel5435
 vedet ti dam
Datum: 24. března 2009 13:38
Jméno: dejv
IP: uživatel5435
 bude mi to delat bracha ve skole a jeste mam jednu otazku zralo to benzin stejne nebo vic??a rychlosti se ti taky lip chytaly?ja ma prehozeny kolecka v motoru aby mi tahla vic 2jka a jako jede jak pila ale potrebuji jeste doladit tu trojku tak by me zajimalo jestli to jako na tech rychlostech poznam?odp
Datum: 24. března 2009 13:38
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 sory ja se překlik email je phozman@seznam.cz
Datum: 24. března 2009 13:34
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jo trochu to znat je doporučuji, ale neni jen tak to vyrobyt ja to dělal na stojenovce a trvalo mi to cca3 hodiny a taky budeš potřebovat dlouhý a slabí šrouby a tak mi potom napiš výsledek mužeš i na E-mail  hozman@seznam.cz
Datum: 24. března 2009 13:32
Jméno: dejv
IP: uživatel5435
 zdar draku ja to budu taky delat a zajimalo by me jestli to pomohlo tak ze to slo poznat a jestli ti tam sel nasadit karbec normalne??odp
Datum: 24. března 2009 13:25
|



|