slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel1828    
Zdar panove vcera jsem tu psal ze si me pincek sam pridava plyn kdyz je teplej a prej to bude guferem. Ale to pridavani plynu dela i kdyz stoji na miste na neutrel a kdyz trochu pridam tak se ty otacky zacnou zvedat ale jenom kdyz je motor teplej. A motor si myslim ze je v dost dobry kondici nikde zadnej olej netece a nakopnout de na poprvy a jede po province 65 -70 jak se mu chce a motor ma najeto tak 1500km ,motor se kupoval v mototechne uplne novej v roce 1988 a tak je mi divny ze by bylo spatny guferu kdyz ten motor ma tak malo najeto. Tak jestly to nemuze delat jeste neco jinyho?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2009 21:48
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
ale mě se viklaj štefty které drží kolínko karbecu u válce!! to znamená, že výměna válce pomůže, poněvadž ty závity jsou vyřízlé ve vršku válce, ty jsi myslel ty co drží válec u převodovky, to je jasné, že tam bych si výměnou válce nepomohl... takže ještě jednou - mám vyviklané ty, na kterých je matka na osmičku klíč, na hlavě jsou desítky tušim...
 
 
Datum: 20. března 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
oprava : zavit 8 :-D:-D:-D:-)
 
 
Datum: 20. března 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: LIbor      IP: uživatel5546    
hej ale trosku mas vc tom gulas.. hlavne pak dej tesneni pood valec at to za neco stoji a stevty dotahni a .. jak si rikal ze bys vymenil kdyztak valec tak to ti ke ksteftum nic nepomuze:-D:-D:-):-):-D:-D,a jinak kabys chtel na zavit 89 tak steft na 8 zavit nevim jestli by odrzel motor,,, tak ti drzim palce ,cau...:-):-)
 
 
Datum: 20. března 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
tak jsem to nevydržel a jel jsem se projet, začalo to na neutrál tahat plnej plyn non-stop, to už na mě bylo moc... pídil jsem se po zradě a zjistil jsem, že se mi kinklají štefty od válce a kolínka, štefty jsou nové a se starými se to nekinklalo, asi tam plácnu lepidlo na šrouby a když to nepomůže, tak nový závit nebo jiný válec, no a jak se to kinklalo, tak se matky povolovaly a vzduch tam šel jak divej... musim ho nechat vychladnout a pak vlítnu na to lepidlo a zítra až to zaschne napíšu výsledek!
 
 
Datum: 20. března 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5565    
hele bud mas hodne nizkou hladinu(ale to by potom nejel 70!!) a nebo si to nekde fouká.....pokud je to motor z mototechny z roku 1988 tak te ujistuju,ze v ty dobe to byli nejvetsi prasata na vyrobu montaz......co zacali stahovat motor imbusama tak se neobtezovali ani tesneni namazat olejem a srali to tam na sucho...takze okamzite vzniká x variant kde to muze foukat.....muze to foukat i pod valcem......to ze ti z toho musi tect benzin mezi karterama je jen taková fáma....muze foukat vrchem a vse bude naprosto suché......byli dobytkové.....lidi delali na hodiny ne za odvedenou praci......a na nočních se hodne chlastalo(to se chlastá i dnes:-D:-D) a pak sis taky v 83 koupil mustanga,kterej ujel 3 km z mototechny a kleknul motor...... je to peklo tyhle motory.....nevim kolik si za nej dal,ale zlatě si zgeneralkovat svuj,....aspon vis co v nem je a jak......
 
 
Datum: 20. března 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
to gufero mohlo zpuchřet stářím, to neovlivníš, mrkni na to a uvidíš co uvidíš, mě se to na fichtlovi začalo dít taky, přesně to co říkáš, ohřeje se a jednou za čas si přidá plyn zhruba tak na úroveň půl plynu, dvě-tři vteřinky se tam drží a pak to spadne, to se stane tak jednou až maximálně dvakrát za minutu, ale gufera jsou nový, ještě jsem to nezkoumal, až bude teplo, teď bych zmrznul:-D jak to tak pročítám za poslední dva dny, tak to vypadá na vzpouru fichtlů!
 
 
Datum: 20. března 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel1828    
jo a jeste nikdy nebyl pulenej
 
 
Datum: 20. března 2009 14:31
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 6:23:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu