 zdravim, nemá někdo skušenost s tím, když pionýr nechce táhnout ale přitom jde do otáček dobře a rychle(bez zatížení) ale když s tim chci jet tak se to jakž taž rozjede a když tam dam dvojku tak to se tomu už vůbec nechce. nemůže to bejt tím že sem na to dal výfuk HIKONE? Žádam o radu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 19:22
Datum: 16. března 2009 19:22
Jméno: Standa
IP: uživatel5520
Datum: 16. března 2009 10:09
 Já bych zkusil vrátit původní vejfuk a kouknul co to dělá - mě napadá jestli ten Hikone neodráží spaliny dřív...jako že nezůstanou ve vejfuku, ale vrátěj se do válce, kde by to potom dělalo paseku. Ale tak dokud se ti nedostane jiskra do karbce a neproletí ti vzduchovej filtr kolem hlavy (jako mě), tak to ještě neni tak vážný
Datum: 15. března 2009 17:30
 podle me to s tim vejfukem vubec nezavisi, tohle je podle me chuda smes..skus
to skouknout
Datum: 15. března 2009 17:26
Jméno: Front
IP: uživatel5491
 zkusil bych kondik nebo v nejhorším výbrus
Datum: 15. března 2009 16:46
 taky mam hikona, a jezdim celkem slusne i v nizkejch otackach, samozrejme mi to pridalo ve vysokejch, maximalka z kopce stoupla na temer 100 km/h, do kopce to chce tocit dvojku, na chvilku 3 a jakmile zacne trochu zdecavat, zase dat 2 a tocit a tocit  , jedina nevyhoda hikone je ze ve dvou a se 13ti koleckem moc nejede, tot vse
Datum: 15. března 2009 16:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5504
 to sou úvahy pánové   skuste trochu premejslet.........
Datum: 15. března 2009 15:33
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Logicky odvodim: Hikone presouva silu motoru do vyssich otacek, tim padem musis pri rozjezdu vic tocit motor a jednicku vytahnout az skoro k maximu (podle citu), z toho vyplyva ze nez se budes rozjizdet takovym stylem, musi byt zahraty motor. Proste zahrat a pak to tocit jak blazen, jinak ti to bez vetsich uprav s hikonem nepojede. Tot muj nazor
Datum: 15. března 2009 15:19
Jméno: martin
IP: uživatel5516
 aj mne toto roby pionier ale co som mal pred tym pioniera tak to robil tiez a dal som nove gufera na kluke + nove kružky a isiel vyborne
Datum: 15. března 2009 14:40
 Tak možný je všechno, u dvoutaktu výfuk hraje velkou roli. Doufám že se nerozjíždíš na studenej motor - to jsem jednou zkusil a ani za boha to na dvojku netáhlo, až když jsem to nechal 5 minut blafat tak to jelo jak něco většího. Jinak myslim že fichtl je nejlepší originál bez nějakých větších zásahů do motoru. Taky záleží jak se na tom jezdí, já mám jednoho co měl najeto 8tis. a jel jak drak (ale chvíli mi trvalo než jsem přišel na to jak s plynem, aby to pořád táhlo), kámoš má najeto několikrát víc a bez jakýchkoli úprav mu to jede jako to jezdilo mě. Fichtl je nejlepší bez úprav, když chce někdo jezdit terénem nebo kilo po asfaltu, tak ať si koupí 125, nebo něco většího...můj názor. Fichtla bych moc netrápil, k čemu je aby to jelo, když to prd vydrží? A za ty peníze by byla po chvíli i upravená 125, která strči do kapsy i nejlepší fichtly
Datum: 15. března 2009 14:40
|



|