Jméno: paul
IP: uživatel5145
 ČAute, chtěl bych si vyrobit přímé sání na mustanga,jelikož jsem slyšel že jenom ta spojka ke vzduch. fultru ubere asi 0,5 koně tak bych chtěl zkusit vyrobit něco takového http://jawastroj.7x.cz/motor/primi-sani.html . Myslíte že se to oplatí ? Nemáte s tím někdo zkušenosti ? Potom bych asi mosel dat o něco větší hl. trysku ?? A takový druhý dotaz pořád mě někde teče olej někde z pravé strany motoru (zapalování) už jsem zkoušel dávat nové gufero do krytu zapalování ale nepomohlo, kolem startovačky to taky není, napadá mě jedině od spojkové tyčky. Jak se to utěsňuje ?? Dík za rady, čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 22:42
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 Čau hele neteše ti to jakoby od sekundárního kolečka myslím to u motoru víš tak ho sundej a dej tam nový siméring to by mělo pomoct
Datum: 06. února 2009 22:42
Jméno: Standa
IP: uživatel5147
 Jestli si dobre pamatuju,tak sem tu maximalne rikal,ze kdyz u fichtla mas pricpanej airbox,tak to krasne chyta a dokud se to neohreje tak to uzasne jede,ale jak se ohreje strací páru  Otevres sání=blbe chyta...vrtnes trysku na 75-80(coz potvrdil i monty) a je klid a jede supr....Jinak mi do toho musite zasveti,tuhle debatu moc nechapu.....A na bohatsi smes pri startovani tam je beztak špricák
Datum: 01. února 2009 18:43
 Steve>reaguju a to co si psal že kdysi to Standa řešil a mam dojem že to řešil i se mnou, řešení je provrtat volnověžnej vzdušník na větší průměr...když je ta směs opravdu bohatá...
Datum: 01. února 2009 16:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no ne tak Standa se taky zapojil do diskuze?
Datum: 01. února 2009 15:59
 To co psal Standa bylo nejspíš o tom volnoběhu, což je klasická vlastnost většiny fichtlů, protože karbec nemá seřizovací šroubek na přídavný vzduch tak jako to maj karburátory na větší kubatury....
Datum: 01. února 2009 15:55
 Nevim teda jak vy, ale já s origo airboxem nemám bohatou směs, jen trochu bohatší na volnoběh, ale ve středních a vysokejch je směs ok, svíčku mám krásně cihlovou...
Datum: 01. února 2009 15:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale na druhou stranu ten origo airbox ma nesmirnou vyhodu pri studenym motoru...jak uz tady gdysy Standa rikal tak studenej motor potrebuje bohatsi smes, a je to pravda, nakopnu a prvni kopec vyletim na trojku, gdyz se zahreje tak to uz ji tam proste nedam...
Datum: 01. února 2009 15:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak samozrejme, bude cucat mene benalu na ukor vice vzduchu, bude mit chudsi smes...tam je pak opodstatnena vymena hlavni trysky za vetsi...ale pak to poleti o neco lip...prece jen origo airbox to umi utlumit, je pak takovej pridusenej a jak gdyby jel na sytic (bohata smes ovsem chtelo by to celkove vice smesi jelikoz vzduchu tam jde relativne malo...)...na naporove sani tez nemuzes dat "malou" trysku 68, to je pak hodne chudy a motor se dost prehriva, sila mensi, otacky strasny hlavne pri vypojovani spojky...pak gdyz se da vetsi tryska (mel sem prevrtanou od znameho neco kolem 80, jak se zrovna oko trefilo, mel na to nejaky nastroje) tak pak se z toho staval pomalu preplnovany motor
Datum: 01. února 2009 15:14
 Když porovnáš tohle na co si dal odkaz a sériovej airbox tak zjistíš že se sériovym to táhne o dost líp...nejdřív si přečti něco o funkci karburátoru a pak teprv něco upravuj na sání..., když dáš jinej filtr musíš změnit nastavení karburátoru protože se změní podtlak...
Datum: 01. února 2009 14:57
 už asi rok mám přes sání přetáhnutý dvě vrstvy silonky a jako maximální spokojenost.. řekl bych že to je nejjednodusí a jeden z nevýkonějších tuningů
Datum: 01. února 2009 13:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 me ten oil tez tekl, je to u spojkovy tycky a tece to kolem ni tim kanalkem, dela to jen pri zahratym motoru gdyz spojkovej talir rotuje a rozhazi olej na steny tak pak nejakej stece do tehoto kanalku a pak tece ven u pravyho vika u stelovaciho sroubku...daval sem tam takovy maly gumicky, O-krouzky, nesmis to zas prehnat jinak ti bude drhnout spojka az ji budes vymackavat ci povolovat, tak jeden, dva staci...jinak newim jak s tim husim krkem u mustafa, takovej problem sem nigdy nespozoroval, gdyz nebyl airbox tak sem tam narval ponozku nebo krepsilonku a to bylo prime sani  ...ono az si udelas to podle toho navodu co je snad na kazdym blogu tak az projedes nejakou kaluzi tak poznas co secko nasava prime sani...obvzlaste v desti je to parada, to pak ten papirovej filtr muzes vyhodit a karbec (v lepsim pripade) rozebrat a vycistit...podle me je todlec "prime sani" jen obdoba filtru v airoboxu, pravda, trochu to to brzdi po ceste (taky se to nazyva tlumic sani) ale gdyz navrtas do tej plastovej krabice par der tak budes mit upne to samy...nejlepsi byvavalo "naporove sani" u 21, jak byly prsicka tak se tam udelala duzna, takova krabcika kolem, do ty duzny se strcil bud fitlr nebo jiny filtracni material (uz drive osvedcena ponozka), to se napojilo treba pres husi krk na karbec a bylo vyrizeno...
Datum: 01. února 2009 12:37
|



|