 Ahoj.Chtěl bych se pls zeptat jestli nevíte čím může být to že mě fechtl zdechá.Volnoběhem to asi nebude protože když ho nakopnu jak má studený motor tak na volnoběh běží pěkně,ale jak s ním chvilku jedu a pak vyřadím tak po chvilce vždycky zdechne.Poradil by měněkdo???Napadlo mě jestli to nebude tím,že mě do karburátoru teče hodně paliva a tím se přechlastá a zdechne.Protože když ho chcu pak nakopnout tak chytne až na podesáté.Nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 9:12
 Nemáš zacpanej vejfuk?
Datum: 22. ledna 2009 9:12
Jméno: standa
IP: uživatel4701
 asi blbe sestelovany...castecne to muze delat blbej predstih,ale spis to dela (velka)bohatost smesi....ono se to jakoby zahltí pokud ho vcas nevytocis...
Datum: 07. prosince 2008 22:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud mas po vybrusu nebo novy krouzky nebo novej pist tak to je jasny to se ti to nahreje a gdyz za jizdy zmacknes spojku tak to zdechne...taky to muzou delat loziska na klikovce ale to se uz tak casto nestava...este me napada jedna moznost a to ze ti to prisava olej z prevodovky pres klikovku, to pak strasne cudi, smrdi a pri jizde to pak najednou zacne strasne bzdit a bud se to chyti az na jednicce nebo to zdechne uplne...to ze se ti to prechlasta to by mohlo byt slabou jiskrou a tudit nejakou veci v zapalovani nebo proste uz starym rotoru a slabsim zapalovani ale popravde stalo se mi to jen jednou ze by se mi uchlastal a to este sem ho musel hodne nutit aby se uchlastal...pokud uz si nevis rady a tady todlec plky to nejsou tak predstih a odtrh...
Datum: 07. prosince 2008 22:00
Jméno: brisK
IP: uživatel4703
 no tak si myslim že volnoběhem to teda bude pač ten se šteluje až při zahřátém motoru né při studeném to ti potom bude dělat to co ti to dělá a to nakopávání za tepla asi už o moc lepší nebude
Datum: 07. prosince 2008 21:28
|



|