
Se zamysli... Kdyby nepropouštěl olej, tak ten by se nad filtrem musel olej hromadit, čímž by byl patrný rozdíl barvy mezi polovinami filtru podle toho jestli je to před či za papírem

. Prostě kravina.. někdy holt používejte selsekej rozum

. Mimochodem... Sítko brání průtoku paliva méně, ale za cenu že nejjemnější drobky rzi z nádrže pomalinku přicpávají plovákovou komoru (doporučuji se na dno plovákovky po roce provozu se sítkovým filtrem podívat) a následně pochopitelně i kanálky karburace. Jestli někomu z vás papírovej filtr způsobil jakoukoli potíž, tak je to stějně z 99% z jiných důvodů než si myslíte bo většina fichtlistů si jen myslí že něčemu rozumí

. Používám papírový filtr a dokonce jeden a ten samej už 8let na mustangovi a ať kdy vyschnul nebo ne, funguje dál. Jen ho vždy v rámci jarní údržby vypláchnu lihem a v opačném směru proplachu než jde normálně palivo vypustím veškerý nashromážděný bordel... Jesli někdo někdy koupil protrženej filtr tak je to holt smůla ale zdá se mi hloupost jen kvůli jednomu vyjímečnému zmetku na tak výbornou věc zanevřít