Jméno: Petr
IP: uživatel17768
 Zdarec draci, potřeboval bych poradit ohledně ladění karburátoru. Dotaz sem moc nepatři, a moc se za to omlouvám, ale doufám, že i tak mi někdo pomůže. Motor je Rotax 123 a karburátor Dellorto PHBH 28 RD. Jak jsem moto koupil jezdilo pouze na sytič. Po vypnutí sytiče po chvíli motor zdechl. Tak jsem vyčistil karbec, seřídil hladinu, dal větší hlavní trysku, posunul jehlu víš a zkontroloval zda nesaje falešný vzduch. Motor šel od 5 tis. už krásně do otáček a barva svičky je světle hnědá. Ovšem pod 5 tis. otáček motor nemá hladký průběh a trošku cuká a volnoběh nedrží vůbec. Po nastartování a chvíli běhu na volnoběh se trochu zvednou otáčky a motor zdechne. Pokud zapnu sytič drží volnoběh krásně. Díky za každé rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2015 22:01
Jméno: Petr
IP: uživatel17768
 Stando, moc díky. Bylo to opravdu volnoběžnou tryskou. Dal jsem o 3 čísla větší a už krásně drží volnoběh. Ještě doladit směs a může se lítat. Takže ještě jednou díky
Datum: 18. září 2015 22:01
Jméno: standa
IP: uživatel18311
 Dej o několik čísel větší volnoběžnou trysku,celý problém bude v tom,že tam někdo narval karburátor z jiný motorky a neuměl ho seřídit. Taky jsme nedávno ladili motor na bráchovym novym skůtru (gilera - kit 180ccm). Přitáh to rozhašený za nesmyslný prachy. Taktéž někdo osadil karburátorem dellorto 28,kterej navíc klepal o zadní kolo ,trysky atyp špatně sehnatelný m6 s jemnym závitem,neodladil a jezdilo to jen se sytičem... nakonec tam teda bylo mušek víc,ale po odladění už jede 150km/h (je to skutr,vše serie,kat off). Hlavní tryska tam šla z plynového sporáku,takže jsme si ty 4 trysky udělali a ozkoušeli,volnoběžný tam z něčeho šli... hodně udělala oprava sacího traktu ... a ladit ... směs jehla,směs jehla ... ať se daří ....
Datum: 12. září 2015 15:01
|



|