 Zdravím vás, chtěl bych se zeptat, jestli někdo máte zkušenosti s těmito volnoběžnými tryskami od SVD na pinckovi 21? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/2082.html a http://www.fichtlkramek.cz/nahled/20722.html Už se totiž delší dobu potýkám s problémem bohaté směsi na volnoběh. Loni jsem karbec vyčistil ultrazvukem a to trochu pomohlo, ale pořád to bylo dost bohatý. Letos jsem při odzimování pionýra karbec znovu pročistil, pořádně jsem mechanicky pročistil komplet všechny kanálky v karbecu, dal nový plovákový ventil, nastavil hladinu (dal jsem o trochu nižší než má normálně být) a je to o hodně lepší, ale pořád to ještě není ono, jak by to mělo být a až budou v létě 30°C horka, tak to bude určitě horší než teď... Vzduchový filtr jsem před asi 7-8 lety dával nový, ale je pořád krásně žlutý, tak by měl být podle mě volně průchozí, ale asi ho vyměním za nový a pak mě napadla ještě jehla, ta je origo, tak by mohla být už opotřebovaná, ale nevím jestli má velký vliv na volnoběh... Jinak jehlu mám na prvním zářezu od vrchu a šroubek na volnoběh je zašroubovaný na doraz a pořád to není ono, protože volnoběh je teď v normálních otáčkách a podle mě by měl mít při takovém nastavení spíš vyšší otáčky a při ohřátém motoru se motor při přechodu z volnoběhu do vyšších otáček trochu zadusí (dříve hodně) a pak jede normálně. Už fakt nevím čím to může být, tak mě napadlo koupit menší trysku (novou trysku jsem kupoval loni bez efektu), ale nevím kterou, jestli tu 35 nebo 32... Díky za odpověď a sorry za román
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2015 20:49
 Tak jsem pro jistotu objednal obě trysky, tak jsem zvědavej, se kterou se mi to podaří naladit
Datum: 18. dubna 2015 20:49
 @Jawař: o tom zvětšení vzdušníku jsem už taky četl, ale když nebudu muset, tak takový zásach nechci dělat, takže nejdřív zkusím koupit tu menší trysku a myslím si, že u origo pionýra by to mohlo pomoct
Datum: 17. dubna 2015 15:07
 @standa: právě když jsem teď po odzimování čistil ten karbec, tak jsem tenkým drátkem prošťáral všechny kanálky tzn. i ten tenkou dírku, která vyúsťuje za šoupátkem, takže i ta je čistá (ověřeno proti světlu, že všechny dírky v karbecu svítily. Chci tedy zkusit tu menší VT, ale nevěděl jsem právě jakou. Sesa tu má VT 32 a 35, takže by podle tebe bylo lepší dát tu 35, jo? VT32 už by byla podle tebe už moc malá?
Datum: 17. dubna 2015 15:05
 Děkuji vám za odpovědi. Právě že už nevím jak docílit dobrého volnoběhu. Svíčka má dobrou barvu, výfuk je samozřejmě čistej a guera jsem před asi 7 lety dával nový, ale ty budou v pořádku, protože kdyby si to přisávalo falešnšj vzduch, tak by to dělalo bordel hlavně za studena a asi i za jízdy....
Datum: 17. dubna 2015 15:00
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Já jsem musel provrtat vzdušník volnoběhu o něco větším vrtáčkem. Jinak jsem prostě nebyl schopnej to naladit tak, aby to pořádně jelo a zároveň za tepla drželo volnoběh. Mám ale lehce přečasovaný válec a 1k píst na sériovce.
Datum: 17. dubna 2015 11:39
Jméno: standa
IP: uživatel18016
 Vyrejpej jehlou pididirku volnoběhu co se nachází nad volnoběžnou tryskou a vystupuje těsně za šoupátkem. Pokud nepomuže tak dej VT 34 nebo VT 35. Já jezdim VT35
Datum: 17. dubna 2015 10:42
Jméno: filda klacek
IP: uživatel15847
 zdarec můj názor je takoví nekupuj žádné kraviny protože takhle to zku***š ješté víc já mám vzducháč ještě puvodní (je pěkne rezaví a zaprašený) trysky tes puvodní a volnoběch to drží dobře a není bohatý ale už se my kdysi dávno stalo že to dělalo zmatky svíčka černá mokrá zdlouhavé starty špatný volnoběh a přitom karbec čistý,výfuk vypálený,válec přetěsněý atd... a od neustáleho nakopávání strhlá nakopávačka tak se šlo kua pulit a byli to gufera
Datum: 16. dubna 2015 22:36
|



|