 Zdar draci, Chtěl bych se zeptat čím to je když mi fichtl nechce jít do vysokejch otáček, za tepla nestartuje a když turuju motor po ubrání a přídání se jako kdyby zadusí . Hladina lícuje s plíškem jehla na 2 zářezu. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2015 11:25
 Jo a bude to těma dírama sát když je to mustang a má to airbox pod nádrží ?
Datum: 25. ledna 2015 11:25
Jméno: standa
IP: uživatel17810
 No,tak ve víku by měla být ještě díra průměru 15mm. Dole v těle filtrboxu dvě díry cca 10mm vedle sebe (tam se dávali takový ucpávky podle chování moto). Zkus to doladit,eventuelně hladinu ještě o chlup dolu.
Datum: 25. ledna 2015 11:15
 Bez saní sem nezkoušel ale bez víka filtru to jde krásně do otáček ale po přeřazení to nechce jet na plnej plyn tak sem eště přehodil jehlu o zářez níž a po přeřazení už to jede. Nastavení zapalování je tak nějak Ok jiskra taky. V těle nemám žádnou díru ani ve víku. Ještě když sem s tím chvíli jezil bez toho víka tak měla svíčka krásnou cihlovou barvu
Datum: 24. ledna 2015 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel16983
 Co to dělá bez sání? Kolik děr máš v těle filtrboxu a kolik ve víku? Ale pokud to teplý nechytá,tak na to sání nemá vliv a je to ulitý. Zapalování je ok? Jiskra ok? Předstih a odtrh tak nějak ok?
Datum: 23. ledna 2015 19:26
 Hladinu sem dal o něco menší než má bejt a furt nahovno. Napadl mě airbox tak se chci zeptat když navrtám do víčka z boku díru jestly to bude brát vzduch když to je to pod nádrží
Datum: 23. ledna 2015 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel16983
 Uchcává se to. Vysoká hladina.
Datum: 23. ledna 2015 15:36
 Vyzkouším Díky  a to vynechání ? karbec vyčištěnej samoshřejmě i ten volnoběžnej okruh
Datum: 22. ledna 2015 20:47
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Na vysoký otáčky má vliv předstih. Na teplý startování bych skusil dát jinou svíčku. Vliv může mít taky fajfka nejlepší neodrušená tam se nemá co zničit. Hladinu skuz pak třeba mírně ubrat-pokud myslíš plíšek nahoře na víku karb. Chce to zkoušet.
Datum: 22. ledna 2015 20:04
|



|