Jméno: karlos
IP: uživatel17740
 Cau draci,shrnu co jsem vsechno udelal proto,aby to jelo.Zacal jsem zapalovanim.Vymena vsech civek,kondenzatoru,indukcni civky,kabelu na svicku,fajfky,svicky,gufera,vymena vzduchoveho filtru,vycisteni vyfuku plus kolinka.Vycisteni karburatoru.A ted prosim dejte dohromady hlavy a poradte proc musim jet do kopce na pul plynu (po rovine to jede v pohode 75).Z kopce to same,ale to je diky sekundarnimu kolecku,ale do kopce to blbne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 9:35
Jméno: standa
IP: uživatel17790
 Postrádam tu informaci o tom,že bys pročistil kohoutek a určitě ses vybod i na ten palivovej ventil. Dále zkontroluj jak chodí plovák na trnu a jestli se nezaškobrtává. Tam si měl začít než si vyměnil půl motoru.
Datum: 17. ledna 2015 9:35
 no ono jestli ti seriovka jede po rovině 75km/h tak tam bude něco špatně
Datum: 16. ledna 2015 6:20
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 před hromadou let jsem si myslel že když dám větší trysku tak to pojede líp,opak byl pravdou špatný poměr vzduchu a benzínu, matně si vzpomínám že do kopce to taky nejelo.možná se nestihne spalovat velký množství benzínu který tam pereš. až vyjedeš zase blbě nějakej kopec zkus mrknout na barvu svíčky,jestli není moc černá - možná to něco poví, možná bych zkusil na podruhé vyndat na jízdu do kopce filtr, když to pojede je to jasné - spatný poměr
Datum: 15. ledna 2015 21:41
Jméno: Jawa50
IP: uživatel11670
 Cau,zkus dá vjetší trysku,nebo zvední trošku plovákovou hladinu
Datum: 15. ledna 2015 20:56
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 podívej,že jsi udělal pomalu všechno -neznamená že je to OK...jednou jsem taky měnil gufera a bylo ještě horší,přímo katastrofa...........udělal jsem je znova a ejhle bylo to dobrý,z toho plyne že co je
udělaný tak nemusí být dobrý
Datum: 15. ledna 2015 20:44
|



|