Jméno: munzarec
IP: uživatel16842
 čus, chtěl sem se zeptat, mám nově koupený 14z řetězové kolečko a k tomu sem si objednal 100 hlavní trisku, nevíte někdo jak to pojede, s tou 14z to jezdí pekelně, pojede to pekelnějc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 19:04
 Jestli nemáš po výbrusu nech tam 68 ta 72 není špatná ale nestačí to spalovat a na krátké vzdálenosti po odstavení ti bude chcát z výfuku ten 14 zub jenom na roviny do kopců budeš vice podřazovat a jeto hodně znát.
Datum: 16. května 2014 19:04
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 trysku nech originalní, maximalně 72 ale u továrního mustanga to snad ani nepoznáš.. 72 se dává na 40 vrtání..
Datum: 15. května 2014 20:14
Jméno: munzarec
IP: uživatel16842
 a nevíte teda co vybrat za to číslo trisky, abyto pomohlo do rychlosti?
Datum: 15. května 2014 16:30
 Jasně, jestli je to seriovej motor vč. karburátoru tak si tu trysku vystav pěkně na poličku a můžeš se na ní tak akorát koukat
Datum: 15. května 2014 9:44
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17192
 jestli vono neni lepší jezdit rovnou bez trysky, poněvač ten kanálek co vede pod jehlu má asi 2mm což je jako tryska 200. akorát stačí uříznout starou dobrou 68 za závitem a tu tam našroubovat aby to tam tudyma nesálo moc vzduchu. tohle nejdřív zkus a pak uvidíš jakej měla ta chudák zkurvená 68 v tom karbecu smysl. no napovím ti : až se tu budeš ptát proč máš svíčku černou jak uhel a vůbec ti to nejede, tak si tohle vlákno najdi.
Datum: 14. května 2014 22:27
|



|