slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Opie666      IP: uživatel16891    
Zdravím draci.. chci se optat, zda jste už někdo viděl jehlu na 21-tce, kterou nelze štelovat. Prostě má jen jeden "zářez", s čímž je trošku problém, páč mi to žere moc benzinu, takže když brzdím motorem a potom přidám plyn, tak se jakoby dusí a trvá mu, než to spolyká. Taky nechce držet volnoběh, volnoběžná tryska vůbec nereaguje. Tuhle trysku vidím prvně, a proto se mi to zdá divný.. :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2014 14:32
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16969    
Ne,to byla reakce na tvoji myšlenku se zvedáním jehly u pio a tomu jak to funguje...kdyby to bylo tak jak to popisuješ tak kejva s jehlou nemuže jet na HT...jinak se tu už zabejváme úplnejma kravinama... Je to tak nějak úplně jedno... Ale musim přiznat,že to jsou krásný výklady k funkci 2T karburátoru,třeba si z toho někdo něco vezme...
 
 
Datum: 19. března 2014 14:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
velkou jawu (vlastně ČZ) mam taky a nenapadá mě proč by to tak nemohlo fungovat, to že je dloooouuuuhá a válcovitá odpovídá většímu zdvihu šoupátka kvůli většímu průměru difuzoru, a válcovitej tvar (strmost kónusu či jak to nazvat) určuje průběh obohacování směsi při zdvihání jehly potažmo šoupátka....
 
 
Datum: 19. března 2014 13:59
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16965    
To by to pak vbec nefungovalo u velký Jawy která má jehlu "válcovitou" a dloooouuuuhou......tak asi tak ;-)
 
 
Datum: 18. března 2014 9:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
ok, do půl plynu jsem trošku přehnal, měl sem namysli zavřený na dorazu nebo o pár mm zvedlý soupátko.. já myslel že má jehla při nízkym otevření nulovej význam právě proto, že je zcela zasunutá v tom komínku, čímž ho ucpává a palivo tak může pod šoupátko jít jen od VT.. pokud se šoupě dále zvedá, jehla díky konusovému tvaru pomalu otevírá komínek a když je šoupátko skoro zvednuté, komínek je otevřený úplně a bohatost tak řídí pouze HT.. aspoň takhle nějak sem si myslel že funguje karburátor, jestli to tak neni, rád se poučim
 
 
Datum: 18. března 2014 7:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16960    
Vzhledem k tomu že pio jede v celku obstojně i bez jehly tak bych to usuzoval otevření vzduchu šoupátkem - dle moji logiky to strhává/rozprašuje z komínku až když to má pořádnej "cuc" ... Navíc jehla má na volnoběh a nízký otáčky/otevření nulovej význam... Zkus si tam dát jehlu z pařeza ;-) a nebo vhodně dlouhej hřebik ;-) nepoznáš rozdíl,nanejvýš to v plnejch pojede trochu hůř....
 
 
Datum: 17. března 2014 22:36
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
žil jsi ve velmi špatném domnění.... půl plynu už je docela dost na to, aby se ht ozvala.
 
 
Datum: 17. března 2014 22:34
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
standa: a neni to náhodou tak, že do půl plynu to jede na VT právě kvůli tomu, že je jehla naplno zasunutá v tom otvoru a projde kolem ní jen minimum benzínu? nechci se hádat, jen jsem doteď žil v tomhle domnění..
 
 
Datum: 17. března 2014 22:14
 
 
 
 
Jméno: Opie666      IP: uživatel16891    
jojo.. díky moc, hned jak bude čas, tak se na to vrhnu :-)
 
 
Datum: 17. března 2014 20:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16960    
Plíškem na štelování hladiny - viz. příručka k pio - pokud ji nemáš je velmi snadno dohledatelná na webu
 
 
Datum: 17. března 2014 19:54
 
 
 
 
Jméno: Opie666      IP: uživatel16891    
no jo, ale tak mě nenapadá jak snížit hladinu.. protože tohle mi dělal snad jen mustang před pár léty, když jsem tam zkoušel dávat provrtanou trysku, co jsem někde sehnal u kámoše.. benzin chcal ven skoro proudem a musel jsem ho pořád držet v otáčkách, jinak chcípal..
 
 
Datum: 17. března 2014 19:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16960    
To nebude ten hlavní problém. Pio jede i bez jehly a nebo s hřebikem. Budeš mít vysokou hladinu,jehla nemá vliv na nízký otáčky a volnoběh - resp do skoro půl plynu to jede na VT a hladinu až po pořádnym otevření plynu dává HT a jehla....
 
 
Datum: 17. března 2014 19:34
 
 
 
 
Jméno: Opie666      IP: uživatel16891    
*tuhle jehlu vidím prvně.. :-D
 
 
Datum: 17. března 2014 19:18
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 18:12:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu