Jméno: Louis papták
IP: uživatel11667
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli můžu na pařeza dát karburátor z 20ky nebo 21ky pionýra, vejde se pod prsíčka? Šel by tam původní drátěnej vzduchovej filtr z pařeza? Původní karbec je poškozenej, na originalitu zas tak moc nehledim, navíc to jde kdykoli snadno vyměnit za původní.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2014 6:44
Jméno: standa
IP: uživatel16889
 Karbec z j20 tam nejde. Malej sací otvor ve válci - kruh přesně 15,5mm na šířku. Pio karb má 17mm. Šel by tam třeba karbec z babety.
Datum: 03. března 2014 6:44
Jméno: Louis papták
IP: uživatel11667
 Tak uložení motoru s karbcem nesouvisí ne? Prsíčka bych tam chtěl nechat.No asi radši seženu ten originální karbec...
Datum: 02. března 2014 23:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16888
 lol karbec ja myslel celej motr nejde 20 a pařez ma vše uplně jinak......to už spíš navařit přírubu a dát tam karbec ze simsona
Datum: 02. března 2014 21:56
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 kolik stojí karbec na pařeza? 100,-?150 i s filtrem?nevím co se změnilo rokem 57 ale já mám na všech motorech z pařeza 6tky díry pro šrouby k uchycení motoru v rámu
Datum: 02. března 2014 21:42
Jméno: pepa
IP: uživatel16888
 ano jde tam ale prsíčka zahod a dej tam sportovní filtr jinak první 550 měli uložení motoru na 6mm šroub 20 na 8mm změnili to nekdy v roce 57....
Datum: 02. března 2014 21:32
|



|