Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 Čus draci,mám takovej docela závažný problém na mé ČZ, jedná se o ČZ 175/477, když zastudena nastartuju na první kop, a chci se rozjet tak zařadím, a motorka se začne dusit a začne chcípat tak pustím rychlopal a na zůstane běžet jen na volnoběh, který normálně nedrží, ale když se mi nakonec něják povede rozjet tak to nemá tah a střílí z výfuku a jede jen na půlku plynu a strašně moc to kouří že zamnou nejde vidět.. ale jak se zahřeje zhruba po 10min. tak už motorka jede dobře, hlavně už nekouří ale ještě má furt menší nedostatky na plný plyn. Už si fakt nwm rady, odtrh na svičce 0.7mm předstih 2.9mm odtrh 0.4mm jehla na 1 zářezu, když dám na jiné tak je to ještě horší, a nikde jsem nenašel o kolik otáček povolit vzdušník, tak ho mám na dvě a půl otáčky... moc dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2013 19:59
 S opravou motoru ti klidně poradím, s těmahle hranatejma čízama mam docela dost zkušeností. Pokud budeš mít při ruce gufera a silikon na motory, tak je ta oprava zvládnutelná za cca 5 hodin i s vyndáním a následnou montáží motoru do rámu. Kdyžtak se ozvi na mail. L.radvan@seznam.cz
Datum: 15. listopadu 2013 19:59
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 Tak asi to budou ty gufera no, ale dneska se to docela dobře rozjelo a jelo to, než mi shořela absolutně všechna elektrika, takže můžu ze vším začít nanovo, z jedné strany mi to vadí, že to musím udělat, ale na druhou stranu už aspoň budu mít jistotu když ten motor udělám že to nebude motorem ale něčím jiným... jinak jsem už jí chtěl nechat nocovat v křoví, když jsem ji tlačil 14km domů, po asi prvních 3km už jsem o tom uvažoval... jinak díky všem za rady, pokusím se s tím něco dělat, ale mám strach z toho že to něják nedám ten motor, kdyby někdo věděl o nějákém návodu budu rád...
Datum: 15. listopadu 2013 19:21
 Podobně se mi chovala číza taky, bylo provalený/lehce načatý gufero u primáru - nechtěl jsem tomu ani věřit ... Takže z mého pohledu gufero/těsnění
Jinak jestli máš 477 tak je možný, že máš na ojnici futro - pozor !
(ale nemusí, některý jehly maj, jiný ne)
stejně si myslím, že když na závadu nepřijdeš tak to budeš muset rozloupnout, spolkne +- 3 - 4 litry s tím, že budeš vědět, že se na motor můžeš spolehnout ...
Datum: 15. listopadu 2013 18:43
Jméno: standa
IP: uživatel16426
 Z mýho pohledu je to těsnění mezi karterama. Přes noc tam prosákne olej,pak to nechce chytit a když už to chytí,tak je to jak dýmovnice a chová se to jakoby bohatý,ale přitom je to hrozně chudý a proto ani nejde vytočit. Teplý se to zpraví protože už v klikový skříni není olej a teplem se kartery trochu roztáhly a vytěsnili průnik. Gufero jedině od spojky...a nebo obě ... Ten volnoběh je vedlejší efekt...
Datum: 15. listopadu 2013 16:53
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 No nazačátku 1:33 ale když to tak kouřilo tak jsem dal 1:40, no z těma guferama nevím, motorku mám chvíli, a půlit motor se mi zrovna nechce...
Datum: 15. listopadu 2013 13:35
 Kolik mažeš?
Datum: 15. listopadu 2013 13:25
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 a co třeba taky gufera na klice?
Datum: 15. listopadu 2013 12:38
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jestli vzdušníkem myslíš regulaci sytosti směsi na volnoběhu, tak začni na jedné otáčce povolení z utaženého stavu při teplém motoru a vylaď volnoběh podle ucha - motor musí bouchat a né vrčet - to se nastavuje právě sytostí směsi - chudá směs vrčí, bohatá bouchá - vyzkoušej si to. ještě jinak, povolit sytost a seřídit volnoběh dorazem, doladit sytost a znova doraz atd.
Datum: 15. listopadu 2013 8:18
|



|