 Potřeboval bych vědět jestli je lepší jezdit s čz 175 487 na speciál a nebo na naturál s příměsí aditiv protože v okolí speciál přestali prodávat zdásemi že na natural je to moc někdo mi říkal aď jezdím na ethanol ale to bych zavařil si myslím uplně. Prosím poraďte na co je u takové motorky jezdit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2013 12:48
 Tak neviem ako vy ale ja davam 95natural + aditiva.A to z jedneho dovodu ze vytvaraju povlak na valci.Taku ochranu vrstvu.Je to citit hlavne v lete.
Datum: 23. června 2013 12:48
Jméno: Jenda
IP: uživatel1337
 Jezdi na natural,dej oleje co píše výrobce a ničeho se neboj.Dá se říct,že ani nepostřehneš změnu v chodu motoru.
Datum: 12. června 2013 11:59
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Ohledně naturálu není problém. ohledně ethanolu na vlastní riziko. Stadion se mi vždy zadřel když bylo víc jak půl ethanolu v palivu, čezeta 175/356 si to nechá líbit do tý půlky, pak se zapejkaj kroužky a s mustangem jsem to tam lil i čistý a lítalo to jak drak dokud mi ho táta neprodal...(vždy jsem mazal 1:33, případně 1:25 když jhsem zajížděl)
Datum: 11. června 2013 23:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Lej tam normálně natural. Nehledat vědu tam, kde není...
Datum: 10. června 2013 23:13
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 lk: asi tak, a co sem se dozvěděl tak jde spíš o starší 4T motory typu Š 100 - 120, kterym prej to olovo mazalo sedla ventilů, protože je měly z nějakýho měkčího materiálo nebo co,, otázkou jsou oktany, ale stim bych problem taky neměl,
Datum: 10. června 2013 22:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na pumpách v okolí, kde tankuju, speciál nemaj už dlouho, nikdy sem to neřešil a bral naturál..
Datum: 10. června 2013 18:44
 Ethanol zavrhneme rovnou. Speciál tam leju nejraději, ale problém nedělá ani provoz na samotný natural, aditiva nejsou podmínkou pro bezproblémový provoz...
Datum: 10. června 2013 18:14
|



|