Jméno: Jawak555
IP: uživatel14541
 Zdar draci, dnes jsem startoval motor typ Jawa 21 nebo 23 který jsem si dal do Pionýra typ 555 uchycení pasovalo takže OK, motor je krásnej, byl v boudě a má najeto ani né 20km celkem! Ale když jsem to startoval, tak motor chytnul, ale po přidání plynu se začal dusit... Trysky všechno jsem profoukl, vyčistil tak jak má být ale prostě to pořád dělalo to samé... Byl jsem s nervama a s nápadama v koncích.. Potřebuji se ale zeptat, zda-li nevadí když na motor z 21 nebo z 23 dám výfuk z 555 ... Četl jsem o tom na jednom webu že to nevadí, ale mě se to nezdá.. Prosím tedy někoho kdo s tím má zkušenosti, zda-li to vadí a nebo musím sehnat výfuk z vyššího typu.. Taky budu muset koupit nový karburátor protože tenhle podle mě pustí občas hodně směsi a občas vůbec nic a proto to zabublá a dusí.. Jestli ale tento motor nepojede, přepůlím a vyměním lamely v 555 a dám ho zpět..  Díky za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2013 20:49
 Ano to vsetko som urobil a v kruzkoch je spravna medzera.Benzin doteka dobre som prefukoval kohutik.A mna tiez napadlo ze to moze robit predstih,ale kebyze to robi predstih tak by to aj zdechynalo nie?Ale on ide docela pekne
Datum: 15. května 2013 20:49
Jméno: Jawak555
IP: uživatel14541
 Ahoj diky za rady, motor kvuli spojce půlit nemusím, ale musím ho přepůlit protože teče.. Jinak dám si tam 555, ta šlape krásně
Datum: 15. května 2013 20:33
Jméno: pepa
IP: uživatel15516
 za mě máš ten lauf pěkně zalepenej jinak kluk tu má novej motor s lafem z pařeza a jezdí to normálně a je to dobrý že jde víc klopit...jinak na spojku v 555 nemusíš pulit sundáš dekl a daš novou lamelu za 200 dela se už jen ferodo ... jen se to líp dělá ve 2 a s lamelou jsi radej kup i nove podložky a segrovky k pružinam
Datum: 14. května 2013 22:13
|



|