 Nazdar draci poprosil bych o radu.. Moje CZ 175/487 za studena nahodi pekne... kdyz nekam jedu zdechnu ji a vzapeti nakopavam tak taky vcelku pekne chytne ale jakmile nekam prijedu a necham ji chvilku postat tak uz ji nenahodim.. Je tam nova svicka "17", predstih delanej nedavno, karburator snad origo 2926 vycistenej, serizen s jehlou na 2. zarezu od vrchu, bohatosti 1 a 1/4 otacky, hlavni tryskou 93 a volnobeznou jak jinak nez 50, plovak k jehle pripajen takze s nim nehnu.. dela to jak se vzduchovim filtrem tak bez nej... Palivovej kohoutek taky vycistenej, benzinu dost xD Napadla me jeste inducka jak na ni sala teplo od valce tak jestli nezlobi ale zkousel jsem nakopavat po odstaveni na 20min kdy uz byla na dotek studena a taky nic... Na roztlaceni chytne vzdycky... Baterka je fungl nova... Chlapy ja uz nevim cim by to mohlo byt :-/ Byl bych Vam vdecnej za jakykoli typ cim by to mohlo byt... Dekuju a preju peknej den
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2013 23:17
 Kolecko prosim te jak mas ten mail.. na to co tu mas mi nejde poslat
Datum: 13. května 2013 23:17
 Nenech se zmást značením karburátoru, opravdu se jedná o karburátor typu 2926 ( zjednodušeně řečeno šoupátkový karburátor s difuzorem 26mm ) , To číslo 2836 je dle mého názoru pouze nějaký kód označující podtyp či otryskování karburátoru. Na svojí ČZ 180 mám ten samý karburátor...na maila se ozvi, rád poradim...
Datum: 12. května 2013 20:46
 Ahoj draci. Tak se startovanim jsou porad potize... Pravda nekoupil jsem novou svicku aspon tu Brisk N15C pac o vikendu u nas mototechny nejsou otevreny. Ale znovu jsem jukl na ten karburator a byl jsem prekvapen, jak jsem mohl prehlednout jeho typizaci... Je na nem vyrazeno "2836" a u soupete "SS" Chtel bych se Vam tedy omluvit ze jsem tvrdil ze je to "2926" jak je psano v manualu... Zaroven vsak mam dalsi dotaz: Co znamena 2836 SS? a jak moc velky rozdil je to od vyrobcem doporuceneho 2926? a KOLECKO! Mockrát děkuju za ochotu! Urcite se ozvu, rad se poradim a hlavne priucim od nekoho kdo to zna a rozumi tomu  Díky všem
Datum: 12. května 2013 20:04
 Svíčku tam dej N15C každopádně, ale osobně si myslim že ve svíčce to neni. Já bych tipoval karburátor... Když by to furt nechtělo startovat tak napiš, nebo se ozvi na mail a pořešíme to.
Datum: 12. května 2013 9:36
 Draci díky moc a moc za rady! Půjdu tedy po svíčce. Jak doladím a odladím tak dám vědět co a jak... Případně kdyby někoho ještě něco napadlo byl bych jedině rád! Ještě jednou díky!
Datum: 11. května 2013 23:03
Jméno: pepa
IP: uživatel14927
 taky bych řek že n 17 je svíčka do babety je teplá a rada se uleje...do motorky patří n 15 bez Y např asi nejdostupnější je N15 c c je měděná elektroda jen pozor na Y to značí vysunute jiskřiště a to sou svíčky do škodovky 120 105 do žadne čerke motorky nepatří.....
take je vlmi vhodne ale už těško sehnatelne použítí svíček pal N 7 nikdo neví čím to je ale palky narozdíl od brisek nejsou tak nachylné na ulití
Datum: 11. května 2013 20:38
 Zdar, měl jsem stejný problém takový ty poloteplý starty - nechtěla chytat, prostě blafla a pak už se ulila a na drc hned  , taky jsem jezdil s N17C, tak jsem dal Brisk N14C - skleplou na 0,7 i krapet míň a nastavil nižší volnoběh, šroub bohatosti myslím mám 3/4 - 1 otáčku, dobil baterku a šla.....
Nevím no, co motor to unikát pak jsem vždy např. po 0,5 h přestávce přišel, zapnul klíček, zap. benzín a nejhůře na 3 kop chytla ...175/487  , ale většinou na první ...
PS. benzín vypínám před i po vypnutí motoru, jak kdy - u mě to nemá asi vliv ...
Datum: 11. května 2013 16:52
 Ano zaviram benzin.. Jen porad laboruji s tim jestli pred vypnutim motoru nebo po. S tou svickou zkusim tedy tu "15" ale moc tomu nedavam ze by byla chyba zde. Jinak dekuju za rady je dobre vedet ze kdyz nevim je tu nekdo s kym se muzu poradit
Datum: 11. května 2013 12:39
Jméno: Martin
IP: uživatel13962
 zkus jinou svicku a studenejsi 15 treba.
Datum: 11. května 2013 12:27
 Když přijedeš, zavíráš na tu chvilku benzín nebo ne? Dělat by to určitě nemělo
Datum: 11. května 2013 11:53
 Joo to by mě kdyžtak taky zajímalo...mám ale takovej dojem, že se s tim nic moc dělat nedá.
Datum: 11. května 2013 11:18
|



|