|
|
|
| |
 Motor z mustanga na neutral vytaci krasne ale pri zarazeni 1 jedul 4 sekundy na plnej a potom chcipa jako bych dal skrat.na neutral to nedela neni to tryska ? elektrika asi ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2013 12:12
 podle videa nijak  ... ve flašce se udělá podtlak a benzín nedoteče..... takže to s tím debilem bych tam moc netvrdil
Datum: 03. března 2013 12:12
 Jééé, zase nějaký fušeřiny s flaškou...jenom se zeptam pro zajímavost, jak máš řešené odvzdušnění té flašky?
Datum: 03. března 2013 11:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 co když vyhodíš airbox skoušel jsi to bez něj?
Datum: 03. března 2013 11:54
 hoši nejsu debil mel jsem tam flasku a z ni hadičku . kohout je ucpanej ale jak to mam udelany pres tu flasku stejne to dela http://www.youtube.com/watch?v=KZhWYpL_H0k  me napada ze to ta tryska bude to video je jenom abyste vedeli ze to je pres flasku karbec kdyz je plnej benzinu tak to dela stejne . dekuji za ty komenty a rady
Datum: 03. března 2013 11:47
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 na trisce to máš napsane ....todle dělá ucpaný kohout ..ale pozor na to i totálně vylágrovanej motor..... bejt tebou skusím kolik mi nateče bena z nadrže za 30 seukun mělo by to být 75 procent male flašky od m2T pokut znatelně mín je zasraná palivová cesta...pokut ti to dane mnoštví dá za dnej čas vyčistit karbec ...
eště to muže dělat ucpanej lauf ...taky sem se s tim setkal......komprese je dobrak skus porovnat prstem když máš víc fichtlu
Datum: 03. března 2013 8:37
 no to si teda profik kdyz nevis jakou diru ma mit ktera tryska  .... pionýr mi dělal to samé a byl opravdu ucpaný kohout na nádrži.. sice protékal ale málo
Datum: 03. března 2013 1:50
 nene to sem koumal vis ze su profik  a vycistil jsem karbec ale já nepoznám jak ma mít ta tryska velkou diru
Datum: 02. března 2013 20:37
 Může to dělat třeba i kohoutek...nebo ventil v plovákovce...
Datum: 02. března 2013 20:33
 no ale je to karburator takze asi trysky ?
Datum: 02. března 2013 20:29
 Nedotejká benzín...
Datum: 02. března 2013 20:07
|



|