slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Jáchym      E-mail:      IP: uživatel14942    
Zdravím, v nabídce je množství hlavních trysek karburátoru na S11 + S 22. Jaký to má význam?? Děkuji Jáchym odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 20:14
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
velikosti trysky a vzdušníku se určuje bohatost směsi.bez znalostí dané problematiky si kup radši originál
 
 
Datum: 04. ledna 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14943    
No spíše bych poukázal na to,že se karbec přetryskovává při úpravě válce,změně spodní komprese,změně délky sání či při ladění výfuku... Obecně lze říct u seriovky,že každá větší tryska než tryska optimální-originální sebou nese větší spotřebu a nižší výkon,malá tryska zase přidírání motoru. Vrtání válce,každý milimetr navíc ve vrtání válce je cca jedna setina na trysce.
 
 
Datum: 04. ledna 2013 18:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V podstatě se to tak dá říct...i když přes konkrétní úpravy jsou tu jiní borci, já jsem zastáncem sériovek :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: Jachym      E-mail:      IP: uživatel14942    
Díky, takže tedy jen po upravě motoru, tedy třeba převrtáním, snížením hlavy a pod ?? Pak se musí hledat nejvhodnější hl. tryska ?? Díky,
 
 
Datum: 04. ledna 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protože upravený motor má jiné parametry než sériový motor, a zpravidla je také potřeba pozměnit bohatost směsi, proto ty různé velikosti trysek...
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:57
 
 
 
 
Jméno: Jachym      E-mail:      IP: uživatel14942    
díky, furt nic ! tak k čemu je to množství trysek ??? Proč se to teda mění když o nejlepší je z výroby ???? Ev. muj tel 602 230532 nebo mohu zavolat ?? Díky.
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro sériový motor je nejlepší taková směs, která je tam odzkoušená a vypočtená od výroby. Bohatost směsi v podstatě určuje poměr vzduchu a benzínu. Nedá se říct, že by to s bohatší či chudší směsí jelo lépe. Spotřeba na bohatosti v jisté míře závisí...
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:47
 
 
 
 
Jméno: Jachym      E-mail:      IP: uživatel14942    
bezva, bohatost směsi a to je k čemu -. k vyššímu výkonu ??? K větší spotřebě? Jaký je základní pravidlo - číám větší tryska, tím větčí ...??? Čím bohatší směs, tím ....t Díky !
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ladí se tim bohatost směsi...
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:29
 
 
 
 
Jméno: Jáchym      E-mail:      IP: uživatel14942    
tak kdo mi to vysvětlí, co se s tím ladí ???? Tilik trysek, nějaký smysl to mít musí ,když se to nabízí?????
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud máš sériový motor, je nejlepší tryska původní velikosti...
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: Jáchym      E-mail:      IP: uživatel14942    
Tak čím se to řídí, podle čeho se to vybírá, k čemu to je ?? Co se ladí - výkon ?? Díky.
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jáchym: Ne, toto pravidlo rozhodně neplatí....
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:01
 
 
 
 
Jméno: Jáchym      E-mail:      IP: uživatel14942    
Díky, to zn. čím větší tryska, tím větší výkon?? Jinak se s karburátorem toho moc dělat nedá až na použít karbec z Pincka??
 
 
Datum: 04. ledna 2013 16:52
 
 
 
 
Jméno: vendliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Abys nemusel kupovat tunu trysek na ladění, je to jen pro závodní účely většinou:-)
 
 
Datum: 04. ledna 2013 16:34
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 18:11:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu