 Zdravím, v nabídce je množství hlavních trysek karburátoru na S11 + S 22. Jaký to má význam?? Děkuji Jáchym
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 20:14
 velikosti trysky a vzdušníku se určuje bohatost směsi.bez znalostí dané problematiky si kup radši originál
Datum: 04. ledna 2013 20:14
Jméno: standa
IP: uživatel14943
 No spíše bych poukázal na to,že se karbec přetryskovává při úpravě válce,změně spodní komprese,změně délky sání či při ladění výfuku... Obecně lze říct u seriovky,že každá větší tryska než tryska optimální-originální sebou nese větší spotřebu a nižší výkon,malá tryska zase přidírání motoru. Vrtání válce,každý milimetr navíc ve vrtání válce je cca jedna setina na trysce.
Datum: 04. ledna 2013 18:17
 V podstatě se to tak dá říct...i když přes konkrétní úpravy jsou tu jiní borci, já jsem zastáncem sériovek
Datum: 04. ledna 2013 18:02
 Díky, takže tedy jen po upravě motoru, tedy třeba převrtáním, snížením hlavy a pod ?? Pak se musí hledat nejvhodnější hl. tryska ?? Díky,
Datum: 04. ledna 2013 18:00
 Protože upravený motor má jiné parametry než sériový motor, a zpravidla je také potřeba pozměnit bohatost směsi, proto ty různé velikosti trysek...
Datum: 04. ledna 2013 17:57
 díky, furt nic ! tak k čemu je to množství trysek ??? Proč se to teda mění když o nejlepší je z výroby ????
Ev. muj tel 602 230532 nebo mohu zavolat ?? Díky.
Datum: 04. ledna 2013 17:52
 Pro sériový motor je nejlepší taková směs, která je tam odzkoušená a vypočtená od výroby. Bohatost směsi v podstatě určuje poměr vzduchu a benzínu. Nedá se říct, že by to s bohatší či chudší směsí jelo lépe. Spotřeba na bohatosti v jisté míře závisí...
Datum: 04. ledna 2013 17:47
 bezva, bohatost směsi a to je k čemu -. k vyššímu výkonu ??? K větší spotřebě? Jaký je základní pravidlo - číám větší tryska, tím větčí ...???
Čím bohatší směs, tím ....t Díky !
Datum: 04. ledna 2013 17:41
 Ladí se tim bohatost směsi...
Datum: 04. ledna 2013 17:29
 tak kdo mi to vysvětlí, co se s tím ladí ???? Tilik trysek, nějaký smysl to mít musí ,když se to nabízí?????
Datum: 04. ledna 2013 17:27
 Pokud máš sériový motor, je nejlepší tryska původní velikosti...
Datum: 04. ledna 2013 17:22
 Tak čím se to řídí, podle čeho se to vybírá, k čemu to je ?? Co se ladí - výkon ?? Díky.
Datum: 04. ledna 2013 17:07
 jáchym: Ne, toto pravidlo rozhodně neplatí....
Datum: 04. ledna 2013 17:01
 Díky, to zn. čím větší tryska, tím větší výkon?? Jinak se s karburátorem toho moc dělat nedá až na použít karbec z Pincka??
Datum: 04. ledna 2013 16:52
 Abys nemusel kupovat tunu trysek na ladění, je to jen pro závodní účely většinou
Datum: 04. ledna 2013 16:34
|



|