Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdarec, jaké triky máte pro starty v zimě ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2013 17:06
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 nejlepší to chitá když sa to podleje (pod svičku benzín) mně to chitlo na drc
Datum: 07. ledna 2013 17:06
 a proč se na závodních motorech dávaly ohřívací svíčky?
Datum: 05. ledna 2013 16:13
Jméno: Franky
IP: uživatel14689
 a co D-motor ??? na svickach zalezi.............................. co kdyz malo zhavi ???
Datum: 05. ledna 2013 15:38
 konečně někdo kdo přemejšlí ! samozřejmě že studený start bude stejný s jakoukoli svíčkou
Datum: 05. ledna 2013 14:40
 Když už tady padaji návrhy s těma svíčkama...vysvětlí mi někdo, jaký vliv má tepelná hodnota svíčky na studený start?
Datum: 04. ledna 2013 10:37
Jméno: whatsup?
IP: uživatel13047
 Ja pouzivam startovaciu paku ako v lete.
Datum: 04. ledna 2013 10:27
 Zacpat prstem sací trubičku nebo dirku na airboxu a jde na 1. kick. Nechat to chvilku poblafat se zacpanou trubičkou/dírkou a pak zkusit odkrýt.
Datum: 04. ledna 2013 10:01
Jméno: Franky
IP: uživatel14689
 dovezu vagony uhli... 3 dny v kuse radne topim a az mam dostatek páry jedu ...........
Datum: 04. ledna 2013 4:58
Jméno: kocvin
IP: uživatel13986
 Dobré je mít teplou svíčku.. Ale myslím že dobře seštelovaný fichtl by měl chytnou bez jakýchkoliv triků
Datum: 04. ledna 2013 0:59
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 když přeplavuju taku toho držím plný plyn a na druhý kop vždy chytne
Datum: 03. ledna 2013 23:25
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Jojo, fechtl  , v létě 1-2x prošlápnu a na potřetí vždy chytne za tepla když jsem našteloval předstih 1,6mm tak chytal bez plynu ale byl takovej línej tak používám předstih 1,8mm a jede jak drak akorát musím startovat za tepla s plným plynem ale to neva
Datum: 03. ledna 2013 21:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 max. víc přeplavit karbec, jinak stejnej startovací rituál jako kdykoliv jindy... jde na 2. šlápnutí...
Datum: 03. ledna 2013 21:24
 N15 nebo N17 svíčku, přeplavit karbec, pokud je na airboxu nasávací trubička tak prstem přicpat, klidně 2x prokopnout s vyplím zapalování a potom startovat... jde o to, že jestli to musíš i v létě třeba roztláčet, tak je jasný že ti to nemusí naskočit na 1. kop... já tento rok jsem startoval nejvíc v -7,8°C a napoprvé... musíš vědět co tvůj stroj chce... speciál na závody ze sytičem a L12C svíčkou taky napoprvé.... ale kterejsi rok vím že bylo skoro -20°C a to docela zatuhl olej v převodovce a musel jsem hoooodně dlouho roztláčet aby chytl... jo bavím se o fichtlu
Datum: 03. ledna 2013 21:14
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Start za studena v tomhle počasí nebo i studenějším do těch -10°C
Datum: 03. ledna 2013 21:01
 start na závodu na sněhu či ledu nebo nastartování studenýho motoru?
Datum: 03. ledna 2013 20:58
|



|