 Jawa 555 POMOC! motor se nechtel vytáčet, jako kdyby měl omezovač, nastavil jsem predstih.odtrh. zkontroloval vyfuk. vymenil kondenzator. vycistil kladivko, vymenil jsem fajfku, svici, civku a porad stejny. pak jsem menil predstih a odtrh o kousek doleva i doprava a bylo to vždy k horsimu. posledni co me napadlo bylo zmenit vysku paliva v plovakove komore, u tohodle typu se to sice nenastavuje ale presto jsem ji snizil a najednou se nechá vytočit a pod plnym plynem jede podstatne lepe, zacal ale chcipat na volnobeh a blbě mu jdou přechody z nizkych otacek do plneho zazizeni. svicka je hodne cerna ale suchá. posunul jsem zarez na jehle soupatka na třetí od zhora (jsou tam ctyri. neví někdo na jaky zarez to má být a kolik má být hladina paliva v plovakove komore? vim ze u pincka ma byt hladina k vrsku plovaku ale u jawy 555 se to nikde neudava..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2012 18:35
Jméno: SupermanXXX
IP: uživatel14703
 tak jsem posouval jehlu at ji menim jak ji menim tak zmena je minimalni nejlepe to asi jede na nejchudci smes ale po chvilce to prestalo jet protoze to zacernalo celou svicku. na trysce je cislo 70. tak nevim
Datum: 11. listopadu 2012 18:35
 Možná to dělá ta tryska...podle mě je to uchlastaný...
Datum: 04. listopadu 2012 21:44
Jméno: SupermanXXX
IP: uživatel14660
 Zatim díky za rady,jiskra vypadá silná. výfuk je čistý, palivo teče dobře. jehla je origo má čtyři zářezy , zkoušel jsem to popondat s nejspodnějšího vejš a jelo to hůř. když jsem snížil tu hladinu v plováku, motor jde do otáček ale zhoršilo se všechno ostatní. tzn, nejde to naslapnout jen roztlacit, pri roztlaceni se tomu taky moc nechce jako by to bylo ulity. volnoběh nedrží (před upravou hladinz chytnul nadrc a volnobeh držel) dneska jsem to byl projet pod plnzm plynema svicka uz ma cihlovou barvu. rnTo telda: hladinu je o dost vyš než vršek plováku, ale tvuj popij je pro nobější typy jako jawa 20,21 atd myslim ze pro 555ku to tak neplatí. vrátim hladinu zpet a pokusim si jeste hrát s tou jehlou.
Datum: 04. listopadu 2012 19:52
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 když to s tím karbcem chodilo z výroby tak musí i ted třeba tam nějakej tuner dal jen menší trisku,nebo jinou jehlu
Datum: 04. listopadu 2012 18:42
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau no pokud ti dává pěknou pravidelnou jiskru a nechyta tak je něco s karbcem nejřív dej jehlu do prostřed druhý zářez pak jeste mrkni na plovakovku, když ponoříš plovak měla by s ním hladina lícovat (stejně vysoko) taky mrkni jestli není ucpana nádrž a dobře tam teče , vyčisti a omrkni trysky , ještě mužes mrknout na sání a ještě jestli to nepřisává falešný vzduch třeba vinou zničeného těsnění , taky není na škodu vyčistit výfuk od karbonu taky to nějaký výkon veme
Datum: 04. listopadu 2012 18:13
 Na plovák nesahat. Spíš dej níž jehlu nebo dej jinou hlavní trysku, ta stará je třeba nějaká zvětšená...
Datum: 04. listopadu 2012 13:31
|



|