 Čau draci .. mam takovej problem no ne ja ale nekdo jinej .. babeta 210, jede jenom 40 km/h uš u 35 km/h se začne dusit, karbec je čistej jede to o neco lip ale stejne se dusi, ale bez teho krytu sani jede jako šlak,, tak v čim može byt problem ? .. a ješte nevite o nakym vraku pava ? nebo stadionu ? nekde, neche se me prohližet celej net.. dikec za rady a odkazi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 15:37
 podle mě je to blbost, sorry.. ale je to jen můj názor...
Datum: 15. března 2012 15:37
 fakt to projde  na víšku měl cm určitě a na délku 3-4 cm a prošel
Datum: 15. března 2012 8:52
 corny: dobře ti tak, proč tam dáváš takový malý mrdky ? to místo, kde má být molitan či drátěnka má aspoň rozměry tak 3cm na šířku, 1cm na výšku a 5cm na délku.. a navíc jak by to šlo přes ten celej rám přes karb do motoru.. mě se to zdá jako pěkná blbost.. když díra v rámu má průměr tak 1cm.. to samý koleno karbu.. ne-li ještě mín...
Datum: 14. března 2012 21:17
 ´kekz: ten molitan měl tak asi 3cm? a byl asi cm širokej a vsálohoto a žádnej šušeň nebo co to píšeš to nebyl
Datum: 14. března 2012 21:07
 Tom sorry, měl sem tam zobrazený jen svoje jméno a nic víc tak sem se zeptal..  jináč Měl jsem babettu 207, kámoš taky, ještě jsme spravovali kámošovi babettu 210. Všechny tři tam měly jakýsi starý, rozpadající se a plesnivý molitan. Je fakt, že je to možná jen "tuning" předchozích majitelů.. fakt nevím..
Datum: 14. března 2012 20:02
 TOM : co potřebuješ ?
Datum: 14. března 2012 19:59
 DAN : Jojo, tak tam hoď drátěnku do toho filtru  Jinak ložiska na klice na to nemaj sebemenší vůli.. pokud ti to ve vyšších otáčkách chrastí a cinká, můžou to být už vymlácená ložiska na klice, nebo klikovka, nebo také jen píst. pouzdro na klikovce.. dále to můžou být pístní kroužky, nebo už to chce výbrus.
Datum: 14. března 2012 19:59
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 kekz ®: nevim jestli se někdy dával do babetty molitan, ale já se zatím setkal jen s drátěnkou (v příručce označováno jako kovové pletivo) namočené olejem
Datum: 14. března 2012 19:45
 Tak s tim molitanem se to furt dusi (a vic) a bez filtru to jezdi jak drak .. može to byt ložiskama na nalice ? (ve večich otačkach to jaksi chrči a cinka)
Datum: 14. března 2012 18:03
 corny: takže zaprvé, do originálů se dával takový molitan  žádná drátěnka... a když tam nedáš molitan o velikosti 1cm tak ti asi nevletí do rámu a z rámu do karbu a z krabu do válce... to je totální blbost.. tos tam musel mít fakt nějakej šušeň molitan aby tama prošel ..
Datum: 14. března 2012 14:31
 No ono tam nic nebylo  .. sam sem si řikal, přece tam neco musi byt, ¨byla by to blbost kdyby tam nic nebylo .. a može to byt tim ? že se to dusi v otačkach ?
Datum: 14. března 2012 9:11
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 V originále by tam měla být něco jako drátěnka  a hlavně tam nedávej molitan nebo tak něco,vsaje to dovnitř a spálí se to v motoru,už se mi to taky stalo....
Datum: 14. března 2012 8:47
 A ještě lepší by bylo tam pak něco dát, aby to nesálo bordel. Jemný prach na silnicích, který ani nevidíš a pokud jezdíš po polňačkách tak tam dej něco určitě.. tam se práší fest.. toto všecko ti snižuje životnost motoru a dost rapidně. doporučuji tam zkusit narvat nějakou dobře propustnou houbu na umývání nádobí, aby se to nedusilo... Nebo pokud jezdíš na silnicích tak aspoň drátěnku.
Datum: 14. března 2012 7:25
 K tý babettě... u rámu jak je ta hliníková "trubka", která vede z rámu, to je filtr. Oddělej ho a vevnitř bys měl mít kus molitanu nebo co to je, tak jej vydělej a zkus to.
Datum: 14. března 2012 7:18
|



|