slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel606    
Zdravím ve spolek. Už jsem sem jednou psal,ale i po radách které mi kdo řekl se nic nevyřešilo. Mám Babetu 207 a problém je v tom že nejede bez sytiče,když jej vypnu Babeta se jakoby zadusí,zkoušel jsem štelovat hladinu karburátoru,vypálit výfuk,vyčistit trysky a stále se nic nezlepšilo,když je zapnutý Babeta jede bez problémů i na volnoběh. Jde mi jen o to že to žere o něco víc než by mělo,a rád bych to napravil. Mám promáčknutý jeden plovák,ale co jsem slyšel,nemělo by to vadit. Prosím o nějakou radu,předem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2011 23:24
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: babettaking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak nový bych rozhodně nekupoval ....dell orto stojí okolo 800 kc a je to zbytečny protože na karburatoru jikov se nemuže nic pokazit jen par korunovych položek ale jako celek je věčnej...kdyštak mi pisni na e-mail a ja ti dam kontakt na zavolani a ústně se to řeši lip....rozhodně je to prkotina...nic zavažnyho
 
 
Datum: 25. července 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel606    
Hm,tak jsem udělal nové těsnění na plovákové komoře i mezi karburátorem a kolenem co vede k válci(nevím jak se to přesně jmenuje),vyčistil a protáhl všechny dírky co v karburátoru jsou,namontoval ale žádná změna.Docela mě to vytočilo už se v tom hrabu bůh ví jak dlouho,a beze změny.Čím to může ještě být? Nemůže být už vychozený karbec,nebo tak něco v tom?Nevím jestli má cenu kupovat nový.
 
 
Datum: 25. července 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: babettaking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak ten papir je i treba i na krabickach nekdy od zakusku nebo tak a ruzny obaly jak je nekdy ten vyrobek zalitej zvrchu plastovym vyliskem pruhlednym a pod tim je papirovej podklad nebo v papirnictvi koupit tvrdej papir a zteho ho udělat a třeba nadvakrat
 
 
Datum: 23. července 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel606    
Díky,pokud něco takového najdu,což nevím,tak to udělám.Žádnou starou košili nemám,takže uvidím,třeba najdu něco jiného.
 
 
Datum: 23. července 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: babettaking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to těsnění udělej z tvrdyho papiru do 1 mm tloustky staci ( treba z teho co je v košily ) a udělej na něm povlak z vazeliny a jehlový ventilek ovládá přívod paliva do plovakove komory a je háčkem spojenej s plovakem ( funkčnost zjištiš tak že do dirky kudy vtika benzin dovnitř foukneš a ze budes hybat plovake nahoru a dolu a pozorovat jestli tlak drži a pak fouka a pak zas drži ) vyrovnavaci kominek je u horniho regulačniho šroubu kterym se šteluje volnoběh a je nalevo od něj je to mala nenapadna dirka zabroušena do stěny karbecu a je spojena s plovakovou komorou jako by přivzdušněni aby to chodilo dobře to vypraztdnovani a napouštěni komory
 
 
Datum: 23. července 2011 8:50
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel606    
Jo a ještě,jehlovým ventilkem je myšleno co? Šoupátko? A vyrovnávacím komínkem je myšleno to on které se za pomocí plováku otvírá a zavírá?Znám to spíše prakticky než teoreticky:-D
 
 
Datum: 23. července 2011 2:31
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel606    
Děkuji,zkusím a uvidím,kdyby bylo to těsnění špatné,z čeho jej popřípadě udělat? Nechce se mi to někde shánět,nebo objednávat po internetu.
 
 
Datum: 23. července 2011 2:28
 
 
 
 
Jméno: babettaking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau zkus odělat hadičku s benzinem jestli ti teče benal dobře a pak zkontrolovat trysky v karburatoru a těstnost těsněni v plovakove komoře a i jehlovej ventilek zkontrolovat a pak vyrovnavaci kominek z plovakove komory spojenej s atmosferou....kdyštak dělam opravy babet a sem z okoli olomouce
 
 
Datum: 22. července 2011 21:38
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 15:34:56 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu