 Zdar , mám na svém pio CÚ stejsky.....při vyšších otáčkách, to začně vynechávat, většinou když ujedu 1 km, jen na 3 rychlost, pomohla by větší tryska? Myslím že HT 68 už na to nestačí...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 15:27
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ja mam u cú 76 trysku
Datum: 11. července 2011 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel12018
 To bude karburátorem. Ten 1km je tak akorát na to aby se to ohřálo a dostalo do provozní teploty a pak teprve vyskakují tyhle "skryté problémy"....mě třeba zlobilo nedotékání paliva a hroznej problém byli kladívka.....ale to předpokládám,že už máš vyřešené....vím že CU už máš déle a chválil sis jí.....až jsem byl překvapenej,že si neřešil kraviny jako já...mě to začalo jet až po měsíci ladění/hledání kravin....
Datum: 10. července 2011 22:10
 Airbox je dobře sladěnej..s tím nastavením to jelo nejlíp....spíš ten faleśnej vzduch
Datum: 10. července 2011 21:05
 prekontroluj ze ci ti netahá falosnej vzduch a ked ne tak skus nastavit vyssiu hladinu alebo dat jehlu na 3.zárez z hora
Datum: 09. července 2011 20:22
 zkus přiškrtit airbox pokud to jde a potom bych uvažoval na větší tryskou
Datum: 09. července 2011 20:21
 Pravda je, že do běla sou...cihlově oranžový rozhodně nejsou.
Datum: 09. července 2011 19:41
 Tak to nech vynechávat až do chípnutí,pak počkej než to vychladne a mrkni na svíčku a bude to jasný.Jestli nedotýká benzín tak bude mít bílý elektrody.
Datum: 09. července 2011 13:55
|



|