Jméno: filip
IP: uživatel6631
 Ahoj Draci mám menší problém od doby co jsem si udělal po domácku tenhle přímy filtr ze seriového mi fichtl (21) z rozjezdu vůbwec nejde do otáček hladina v karburátoru je OK a zářezy na jehle jsem vyzkoušel všechny a jěště jeden problém když jedu rychle na Trojku tak to začne vynechávat až to chcípne ale když nasitím karburátor tak je zase vše OK do karburátoru jde asi málo benzínu nebo je malá tryska jinač palivová soustava je čistá díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 14:51
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 ten motor jede uplně normálně táhne skvěle ale v nižších otáčkach se to dusí
Datum: 20. června 2011 14:51
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 o volnoběh se nemusíš nijak zvlášť zajímat, ten hlídá ta menší tryska 38 a vzduchu to taky moc nepotřebuje, ten si to saje tou jednou dírkou v difuzoru... no i když teď vlastně nevím co teda vlastně potřebuješ vědět, když píšeš že ti to jede v otáčkách dobře. no nezbývá než napsat, pátrej po různém nastavení hladiny, jehly, přítoku paliva a tu větší trysku zkusit můžeš, ale ubezpečuju tě, že s origo příslušenstvím ten karbec nastavím lépe nežli ty. jak už sem psal níže, nastavit karbec ke spokojenosti je leckdy hoňka. jakpak ti to třeba s tímhle filtrem táhne do kopce?
Datum: 17. června 2011 23:09
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 Barva svíčky je krásně cihlová, karburátor má dobrý volnoběh a do teď jel výborně ale když motor dostanu do otáček tak jede lépe jak s tím boxem
Datum: 17. června 2011 22:45
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 ten tvůj přímej filtr jak si zřejmě už sám zjistil je úplně na hovno. co třeba zkusit namontovat zpět originální airbox a sledovat chování motoru?...jinak tedy pokud chceš zachovat tento tuzing
tvůj problém bude spočívat ve špatně nastavené směsi - toho vzduchu ti tam jde prostě moc a proto ti nejede jak má. tím že přeplavíš karburátor mu dáš více benzínu - zvedni tedy hladinu,
jehla 2-3 zářez. hlavní trysku můžeš zkusit 72, ale je to dle mě zbytečné. dále pak dle toho jak se ptáš na vzduchovou trysku se domnívám že o nastavení a funkčnosti karburátoru toho moc nevíš.
fichtl karbec zdá se býti jednoduchý, ale jeho perfektní nastavení již nikoliv. takže osobně to tipuji na špatně nastavený karburátor. v neposlední řadě může také býti nesprávně nastavené zapalování, které pálí tu tvoji ,,jinou,, směs v nesprávný okamžik. i barva svíčky po jízdě by leccos měla naznačit.
Datum: 17. června 2011 22:30
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 kolikátku trysku tam mám dát a vzduchovou nebo benzínovou?
Datum: 17. června 2011 21:55
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 jestli maš otevřený filter tak to zvětši trysky ja to na fikovi dělal taky a jelo to omnohem lepe
Datum: 17. června 2011 20:35
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 Zde přikládám foto filtru
https://lh5.googleusercontent.com/-HHvkJxDKcnM/TfuFrjhjKYI/AAAAAAAACGc/3FQlUOXMtAk/s1024/IMG_20110617_184644.jpg
Datum: 17. června 2011 18:59
|



|