slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Mira      E-mail:      IP: uživatel9419    
jen tak náhodou, nezkoušel někdo do pincka 100oktanovej benzín? Má to smysl? jede lépe? neodvařím píst a kliku? mám motor 200KM po GO odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2011 23:42
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pozor, neodsuzujte 100 oktan, protože ty oktany nejsou zcela využity. Většinou se ty stooktany liší od "normálního" Naturalu aditivy. A ty se projevují.
 
 
Datum: 27. května 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mrkni se, jakou kompresi má sériový pio motor a bude ti jasný, že nějaký 100-oktan je házení perel sviním...
 
 
Datum: 27. května 2011 23:40
 
 
 
 
Jméno: Mira      E-mail:      IP: uživatel9419    
Koupil jsem u OMV , takže podle vás vyhožené peníze na seriovém motoru?
 
 
Datum: 27. května 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Adame, meleš z cesty a Daniku, teplota souvisí s oktany (kupř. pak v krajní mezi při detonacích, že), ale je to přesně naopak...znát to je, záleží co je to za stooktan, třeba od Shellu se to chová jako s bohatší směsí, docela jí to rozhodí, něco na způsob přechodu Natural 91 a její suchost zpět na Special...užitek to přináší až při vyšším kompresním poměru a jinému předstihu, časování, pro sériový motor je to o ničem, deklarované vlasnosti jako např. čištění/dekarbonizace spalovacích prostor se mi moc nepředvedla....
 
 
Datum: 27. května 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u origo motoru to téměř nepoznáš ale u mého motoru s kompresnímpoměrem 12:1. Tam to jde poznat betelně. Sice jde v takých podmínkách klika hned do pr** ale stojí to za to :-D
 
 
Datum: 27. května 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Když už tak fichtl je stavenej na 84 oktanů.
 
 
Datum: 27. května 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Mira      E-mail:      IP: uživatel9419    
Nejezdím závody ale pokud si vzpomínám tak na super to jezdilo lépe než na speciál(za socialistické republiky) koupil jsem za 300kč ten stooktan a skusím to nalejt. Mám to na ježdění do práce 8km tam a 8zpět. Moje max. rychlost byla asi 50km/h protože to nechci přetáčet
 
 
Datum: 27. května 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to Adam: kravina, oktanové číslo nemá nic společného s teplotou hoření, ta je pořád stejná...... já jezdím normálně na 98 oktanů, když jedu na závod tak tam liju 100, jde to poznat..
 
 
Datum: 27. května 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11767    
lejto to doněj ale víc mazej já to tam liju a sem spokojenej motor jede líp a když tam dáš svíšku NGK B6HS tak to sou nebe a dudy ...
 
 
Datum: 27. května 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel11738    
Radsi to tam neliíj motor z pionyra je dělanej na 91 oktanu spravne ale 95 nevadi u 100 oktanu je zas o neco vetsi teplota a tlak muze se ti s tim neco stat reknu to takhle motoru to nebude delat dobre a vy to nepoznate v 50ccm motoru vubec mozna tak o 1km/h :-D nema to cenu
 
 
Datum: 27. května 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
no smysl to utčitě nemá. rozdíl poznáš akorát v peněžence. ten benzín pomůže jen motorům který jsou na ten benzín vyrobený
 
 
Datum: 27. května 2011 21:15
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 18:17:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu