 jen tak náhodou, nezkoušel někdo do pincka 100oktanovej benzín? Má to smysl? jede lépe? neodvařím píst a kliku? mám motor 200KM po GO
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 23:42
 Pozor, neodsuzujte 100 oktan, protože ty oktany nejsou zcela využity. Většinou se ty stooktany liší od "normálního" Naturalu aditivy. A ty se projevují.
Datum: 27. května 2011 23:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mrkni se, jakou kompresi má sériový pio motor a bude ti jasný, že nějaký 100-oktan je házení perel sviním...
Datum: 27. května 2011 23:40
 Koupil jsem u OMV , takže podle vás vyhožené peníze na seriovém motoru?
Datum: 27. května 2011 23:18
 Adame, meleš z cesty a Daniku, teplota souvisí s oktany (kupř. pak v krajní mezi při detonacích, že), ale je to přesně naopak...znát to je, záleží co je to za stooktan, třeba od Shellu se to chová jako s bohatší směsí, docela jí to rozhodí, něco na způsob přechodu Natural 91 a její suchost zpět na Special...užitek to přináší až při vyšším kompresním poměru a jinému předstihu, časování, pro sériový motor je to o ničem, deklarované vlasnosti jako např. čištění/dekarbonizace spalovacích prostor se mi moc nepředvedla....
Datum: 27. května 2011 23:09
 u origo motoru to téměř nepoznáš ale u mého motoru s kompresnímpoměrem 12:1. Tam to jde poznat betelně. Sice jde v takých podmínkách klika hned do pr** ale stojí to za to
Datum: 27. května 2011 22:43
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Když už tak fichtl je stavenej na 84 oktanů.
Datum: 27. května 2011 22:21
 Nejezdím závody ale pokud si vzpomínám tak na super to jezdilo lépe než na speciál(za socialistické republiky)
koupil jsem za 300kč ten stooktan a skusím to nalejt. Mám to na ježdění do práce 8km tam a 8zpět. Moje max. rychlost byla asi 50km/h protože to nechci přetáčet
Datum: 27. května 2011 21:50
 to Adam: kravina, oktanové číslo nemá nic společného s teplotou hoření, ta je pořád stejná...... já jezdím normálně na 98 oktanů, když jedu na závod tak tam liju 100, jde to poznat..
Datum: 27. května 2011 21:42
Jméno: Jarda
IP: uživatel11767
 lejto to doněj ale víc mazej já to tam liju a sem spokojenej motor jede líp a když tam dáš svíšku NGK B6HS tak to sou nebe a dudy ...
Datum: 27. května 2011 21:34
Jméno: Adam
IP: uživatel11738
 Radsi to tam neliíj motor z pionyra je dělanej na 91 oktanu spravne ale 95 nevadi u 100 oktanu je zas o neco vetsi teplota a tlak muze se ti s tim neco stat reknu to takhle motoru to nebude delat dobre a vy to nepoznate v 50ccm motoru vubec mozna tak o 1km/h  nema to cenu
Datum: 27. května 2011 21:15
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no smysl to utčitě nemá. rozdíl poznáš akorát v peněžence. ten benzín pomůže jen motorům který jsou na ten benzín vyrobený
Datum: 27. května 2011 21:15
|



|