Jméno: nechápu
IP: uživatel10520
 ahoj, u ČZ 250/455 mě nejde jedna věc do hlavy, když je lehce teplej motor a přeplavim karbec až do vrchu, tak mam problem to nastartovat, chytne hned, ale dusí se dlouho, a pokud mě to chcípne tak už to ani většinou nenastartuju, takže to prostě nesmym přehnat s přeplavením,- divný je, že benzínu tam moc nejde trysky mam origo a svíčka jde až do býla, a je jedno jak dam vysoko jehlu, na starty to nemá vliv. Jezdim na technyčák!! to snad tim není??! je to 1000km po GO komprese suprová!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 8:17
 Nevim co řešíš, prostě to na férovku uchlastáš a pak je to ulitý a máš problém to rozmotat, to je jasný...nehledej nějakou závadu, je to tim, že to prostě uchlastáváš, tak to tolik nepřeplavuj, nauč se ten správnej startovací rituál a bude po problému...
Datum: 27. května 2011 8:17
Jméno: Démon
IP: uživatel11763
 Tvl co taj valíš to už se nedá ani číst za 1) je psanej normální benál tak nechápu proč by se tam měl lej ttechničák 2)pro myslíš že se volnoběh šteluje za tepla?? je to uplně normálni že za studena má nižší 3)proč se do toho se... když tomu nerozumíš?? 4)proč tam dávaš jiný ložiska než tam mají bejt \r\nsvoje pokusi si provozuj na nečem jinym a ne na tak suprovejch strojích jako sou JAWKY STYĎ SE
Datum: 26. května 2011 21:45
Jméno: Čmelák
IP: uživatel7044
 Taky se dával metylalkohol, ale to by nemělo mejt vliv, nemáš třeba děravej karbec, že by tam šlo málo toho techničáku? Zkus tu nahřátou naftu, vona je hustější, tak by to nemělo tolik týct, jestli to máš děravý. .D
Datum: 26. května 2011 21:24
Jméno: Radar
IP: uživatel11409
 Hele ty asi jawkám moc nerozumíš viď a nauč se pravopis
Datum: 26. května 2011 21:12
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 čmeláku ložiska na kliku jsem dal volnejší, takže tim to nebude, a u studenýho motoru mam mnohem menší otáčky na volnoběh, divný- asi normální?? A pro vás- technyčák snad válci nevadí vůbec jak zjištuju, protože po 1000km nejsou eště sjetý drážky na kroužkách po soustružení!! Sedá si to mrtě pomalu jak by mělo. Technyčák vadí spíše klikovce, protože hoří rychleji.
Datum: 26. května 2011 21:01
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to je pokus omil, každej tvrdí u technyčáku něco jinýho, tak si to skusim a vnejhorším nato doplatim  Nemam namysli úplně teplej motor to startuju samozdřejmě bez cupání, ale když je lehce teplá převodovka tak se lechce uchlastá musim jen lehce přeplavit, a u studenýho motoru odpoledne, když je to teplí od slunce tak to musim přeplavit taky jen trochu. Zvláštní!?? Kámoš má panelku a ta snad nejde uchlastat, pořád to cupuje i teplý a chytne hned. Svíčku má totálně černou, tak jsme dali menší trysku a chytá porád stejně a konečně není černá sv.. Takže je to normální?
Datum: 26. května 2011 20:57
Jméno: Čmelák
IP: uživatel7044
 Nebo zkus naftu, ale musíš jí nahřát než jí tam naliješ, pak by to melo letět jak drak  a taky to bude možná ložiskem na klice, když je to teplý, tak se tomu moc nechce.
Datum: 26. května 2011 20:53
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ty jezdis na technicak, par km po GO?  ty nebudes moc chytrej vit
Datum: 26. května 2011 20:39
Jméno: Radar
IP: uživatel11409
Datum: 26. května 2011 20:30
Jméno: Démon
IP: uživatel11763
 Na technyčák nejezdi to už máš lepší fritovarí olej  a ono je to docela normáli že když to uchčiješ tak to nechytne  a proč cepuješ když je teplej motor?? to zas nejde do
hlavy mě
Datum: 26. května 2011 20:25
|



|