slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: jofec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mám problém koupil jsem si jawu 20 která nebyla hodně dlouho ježděná tak sem ji rozhodil (vyčistil kabe,nová svíčka) ale je tady to,že když ji nakopnu,tak na neutrál šlape jak hodinky ale jakmile přidám plyn tak otáčky vylítnou a cca 3 sekundách chcípne když pustím plyn tak se zase ustálý otáčky na volnoběh a zase bude vrčet třeba pul dna: Do karburátoru de benzin (kohoutek ok),Předstih ok,Jehla na 2 zářezu od vrchu,tryska čištěná,vzduchoovej filtr ok.hladina v karecu ok.Když se s ní rozjedu tak se prostě dusí a nemá žádnej výkon.Zapoměl sem že na ní proběhl domácí kutil a někdo tam nabastlil dva výfuky těžko říct z čeho sou v kolenu je navařený druhý a na každé straně jeden lauf. pls za radu už nevím co s tem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 21:44
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: jofec      IP: uživatel11633    
mě příde jak kdyby tam po tech třech sekundách pod plným plynem přestal dotýkat benzín ale jak říkámk kohoutek je pročištěnej kdyby byla blbá směs tak se to udusí hnet a nepude to do vysokejch toček vubec ne?
 
 
Datum: 02. května 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel11315    
mě tohle samý dělal vzduchovej filtr, byl total zasranej, kdyžtak ho zkus znova profoukat.... jinak asi to stejný co psali přede mnou :-)
 
 
Datum: 02. května 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau, možná bych zkusil ty výfuky vyčistit a zetěsnit podívat se jestli teěsní válexc hlava karburátor a tak, jinak nemohl bys mě poslat jeho fotky chtěl bych se podívat jak to stěma dvěma výfuky vypadá email: doctus@email.cz díky moc
 
 
Datum: 02. května 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: jofec      IP: uživatel11633    
takže říkáš koupit nový těsnění pod válec,karburátor a ke kolínku co je u karburátoru jo? a výfuk oddělám.
 
 
Datum: 02. května 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
To sem taky měl a měl sem blbě zavřenej dekl od vzduchovýho filtru
 
 
Datum: 02. května 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chudá směs,pravděpodobně to někde pod válcem nebo karburátorem přisává falešnej vzduch.Jinak jestli na tim chceš jezdit a ne to mít na parádu tak ten druhej vejfuk odstran,bude tam razantí snížení výkonu.
 
 
Datum: 02. května 2011 16:27
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 12:15:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu