Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 Zdar draci, doufam ze me hned neposlete na SESA moto =D mam problem s babettou.. Problém jsem rozfázoval do tří částí. Zaprvé, když jí za studena rozšlapu, chytne, jede perfektně reaguje na posun šoupátka. Po chvíli (tak pět minut) to přejde do druhé části, motor začne reagovat na zrychlení (záběr rychlopalu) s asi dvouvteřinovým zpožděním, v otáčkách ale drží dobře. No a po dvaceti minutách je posrandě, protože mi babetta začne brzdit a střídavě tahá netahá až nakonec zastaví úplně a pojde. Když ji nechám chvilku stát, tak zas chvilku jede, ale pak zase nic. Vyzkoušel jsem tyto věci: vyčistit kohout a sítko u nádrže (pořád si ale nejsem jistej, benzin spíše rychleji kapá než teče), vyčitit tu kovovou koncovku na hadičce (u karbece) vyčistit plovákouvou komoru, změřit osy plováku, výšku plováku,zkontrolovat jestli plovák otevírá kohout, vyměnit těsnění u plovákové komory, vyčistit trysky a celý karbec, vyčistit svíčku, vyčistit vzduchový filtr. Už mě nic nenapadá, poradíte? Manuál jsem četl několikrát, nic moc tam nepíšou. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 23:05
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Zkus si koupit N14C,N15C,N17C a zacni zkouset ale melo by to chodit na tu 15 nebo 17.
Datum: 22. dubna 2011 23:05
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 vyzkoušel jsem tři svíčky (tepelnou hodnotu nemůžu dohledat): BRISK - super NR15C, N17, super N15YC u všech je to přibližně stejné...
Datum: 22. dubna 2011 12:04
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 A nedělá ti to třeba svíčka,co máš za tepelnou hodnotu ?
Datum: 22. dubna 2011 10:57
 Zdar, kámošovi dělala něco podobnýho, nevěřil jsem tomu, ale byl to špatný zapalovací pól, co je na statoru.
Datum: 21. dubna 2011 22:16
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 inducku jsem vymenil... porad nic
Datum: 21. dubna 2011 18:02
 Mne tohle dělala u 05 vadná indukční cívka, skus si jí někde pučit než abys kupoval novou.
Datum: 21. dubna 2011 17:16
|



|