Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar, chtěl bych se zeptat, jestli má babeta ve válci klapku. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel11004
 právě že sací a výfukovej kanál se dají snadno upravit a přefuky jsou dobré
Datum: 16. ledna 2011 21:12
 Mě připadá oproti pionýru, hrozně malý kanály(výfukový, sací). Do toho výfukovýho se mi nevejde ani malíček  a samozřejmě taky koleno vejfuku. A pak taky malej difuzor v karburátoru.
Datum: 16. ledna 2011 13:18
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 když u babety pominu šílenou konstrukci motoru(převodovka,spojky atd..) tak ten motor by byl schopnej ze sebe dostat víc,než třeba motor z fichtla....jen je to šíleně zavřený....
Datum: 16. ledna 2011 11:37
 Tak tak, teď si nepamatuju jestli je vůbec začli sériově vyrábět. Potom je myslim zakázali kvůli nedostatečným brzdám.
Datum: 16. ledna 2011 11:17
Datum: 16. ledna 2011 11:11
 Oficiálně se to jmenuje Jazýčkový ventil v sacom kanáli. Bylo to na dvousedadlové Babettě 226.
Datum: 16. ledna 2011 10:29
 webster- vies to na 100% lebo som na tom rozmislal tiez,,pod sacim hrdlom ten priestor je akurát na nieké mensie klapky..
Datum: 16. ledna 2011 10:22
 Ale vývozní typ do USA a Indie jí měl v sacím kanálu.
Datum: 16. ledna 2011 9:54
 Ne
Datum: 16. ledna 2011 9:27
|



|