 Čus,Prosím Vás už sem se tady na to ptal nedávno.ale bylo mi jen odpovězeno že to mám vylét do kanálu.ale potřebova spíš jestli to mám vylét durou na kohout nebo přes napouštěcí díru.a jestli se to vylije vše aj s tym bordelem? ted mám v garáži nádtž z mustanga-čistím ji.už ráno jsem tam nasypal asi 8 pytlíků kyseliny citronové po 80g,a zelel jsem to do půlky vřelou vodou . promíchal a pak dolel až do plna.no a pořádně jsem to zabalil do hader a pytlů aby bylo teplo co nejdýl.celý den jsem to měl ještě k tomu na slunku.no a ted jsem to tak necha.akorát jsem ju dal dovnitř.no a chci se zeptat co mám s tím zítra udělat?mám t, 8l vody a kyselinu citronovou.tak co mám zítra udělat s tím?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 20:18
 Je to dvousložková epoxidová barva, dává se základovka a potom vrchní barva...je to chemicky odolné...benzín tomu určitě neuškodí...
Datum: 13. června 2010 20:18
Jméno: Motokross
IP: uživatel9662
  Je možné, že jednoho krásného dne tyto motocykly nebudou moci vyjet ani na pozemní komunikace kvůli tomu, že nesplní emisní limity a pak bude super mít vylitou nádrž barvou 
Nebo ještě dlouho budou jezdit dál a pokud ten motocykl vydrži ještě pro další generaci, bude mít malý block, nebo kolecko nádrž plnou drobných kousků barvy se rzí.
Jinak se připojuji k předchozímu uživateli, taky bych rád znal postup vylívání nádrže barvou a metodu vylívání. Jo a jakou barvou to vylít a jak dlouho to nechat schnout, aby mi to ten benzín nezdvihl, barva nezměkla, nebo se nezačala ředit benzínem.
Díkes
Datum: 12. června 2010 19:17
 A teď bych se rád zeptal i já - jaký je postup na vylívání nádrže Mustanga barvou? A která se zdá být nejlepší? Rád bych totiž tento experiment také podstoupil.. Děkuji
Datum: 11. června 2010 13:53
 Jestli si to nenatřel tak to začne reznout znova...
Datum: 08. června 2010 23:07
  hoši děkuji.ale některé příspěvky ste mohli vynechat.  ale děkuji.už jsem to sice udělal.snad to bude dobré.nasypal jsem tam celkem dost kys.cit. zalel do půlky nádrže vřelou vodou,protřepal a dolel zase horkou vodou.zabalil jsem to do hader a igelitů at je co nedéle teplá a nechal noc.dnes jsem to vylel a nádrž je krásně čistá.doufám že i nadále bbude.hned sem tam nalel benzín.ale díky moc
Datum: 08. června 2010 22:43
 Aleš: Předem bych ti chtěl velice poděkovat, že jsi si našel čas a napsal celé řádky kritiky na moji adresu...výborně...ve svém příspěvku píšu pouze informace, které jsou v tomto případě podle mě velice užitečné, o nějakém vylití barvou jsi se ani nezmínil, spíše jsi napsal že to nijak ochránit proti korozi nejde...to ti připadá jako jiný úhel pohledu? Myslíš že je to zbytečná rada? Dále se ptáš, proč to čistil tou kyselinou...je to kvůli korozi...pokud jsi to věděl, tak proč si se ptal? Dále...proč mě nazíváš idiotem a borcem? Tím trochu zneužíváš internetové anonymity, nemyslíš? A že by jsi musel být sprostý? To myslíš vážně? Neříkej mi prosím, abych se naučil číst, čtení, jakožto učivo první třídy, mám zvládnuté velice dobře, není tedy třeba, abych se učil číst. O nějakém napadání odpovědí nemůže být řeč...tvoje odpovědi rozhodně nenapadám, pouze je doplňuji...jestli si z mých reakcí vycítil nějakou agresi, je to pouze tvůj pocit. Takže si prosím ještě jednou přečti, co jsem napsal já, a co jsi napsal ty. Poté mi napiš čím napadám tvé odpovědi, ok? A chovej se ke mě prosím slušně. Já ti také nenadávám, nenazývám tě idiotem ani ješitným borcem...S pozdravem Lukáš "kolečko" Radvan.
Datum: 08. června 2010 22:32
Jméno: standa
IP: uživatel9625
 Mimo téma....Kolečko je jeden z posledních štamgastů!! neopravuje po nikom gramaticky chyby,ale asi jako posledni se snazi aby to tu nekam směřovalo!! a obcas podotkne drobný nesrovnalosti! Pokud ti jeho pristup prijde arogantní,či ješitný,je to pouze tvuj problém.... nevím jak sem dlouho chodíš,ale Kolečko je jeden z mála,který poradí a dobře poradí a jeho odpověd má takrka vzdy 100%relevanci!!!
Datum: 08. června 2010 20:56
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 !MIMO TÉMA! Pan kolečko místo aby užitečně radil, nebo odpovídal k tématu, tak pouze opravuje moje odpovědi jednu za druhou a dělá ze sebe čím dál většího idiota,že ?! Já chápu, že kyselinou může někdo odmašťovat a čistit nádrž, když ji pak chce vylívat barvou zevnitř. Kdyby se ale pan :kolečko naučil číst i něco jiného, než moje odpovědi, zjistil by, že dotyčný jménem: block po vylití kyseliny chtěl opět naplnit nádrž benzínem. Takže to nedělal asi proto, aby vylíval nádrž zevnitř barvou. Nic z toho co tu psal tomu nenasvědčuje. Takže se nauč číst všechno. Tady na webu, jak vidím dle gramatických chyb jsou kluci, kteří kolikrát neví ani hovno o principu motoru a pan Kolečko jim sice neporadí, ale napadá jednu moji odpověď za druhou. Prakticky jen proto, že si odpověď špatně přečte, nebo ji špatně pochopí. Ješitný člověk, který jen on má pravdu. Dál bych musel být sprostý ... Pane Kolečko : co tak začít těm klukům opravovat jejich gramatické chyby, sice jim tím neporadíte, ale výsledek bude stejný. Pan Kolečko je totiž borec : napíše to samé co já, jen z jiného úhlu pohledu aby měl pravdu. ! MIMO TÉMA !
Datum: 08. června 2010 20:24
 Aleš: kyselina citronová se používá k tomuto proto, že dokonale žere rez, stačí ji nasypat do nádrže, zalít horkou vodou, nechat jeden den odstát, a veškerá rez je pryč...potom se nádrž vyleje zevnitř barvou (dvousložkový epoxid), aby dále nerezla.
Datum: 08. června 2010 18:49
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Zdravím, tady se dočtu věcí ...
K čemu je prosím dobré odvápňovat, případně odmašťovat nádrž kyselinou citrónovou? To ji máš tak ulepenou olejem s nečistotama? To stačilo odmastit mycím prostředkem na nádobí, pak dobře propláchnout, nechat vyschnout a jede se dál. Kyselina citrónová je dobrá na odstranění vodního kamene se kterým reaguje, tak se tím čistí např. rychlovarné konvice, ale proč do nádrže? Většina nádrží, ne-li skoro každá u Pionýra je uvnitř rezavá. Není to čím ochránit, benzín odmašťuje a moc na tom nezmění ani to minimum oleje. Kyselina-ne citronová je obsažena i v odrezovačích. Její funkcí je chemicky narušit vrchní vrstvičku kovu, která je zoxidovaná, pak pokud je oplachový odrezovač se to omyje a ošetří nátěrem. Takže si myslím, že svým experimentem se zbavíš maličké vrchní vrstvičky orozlé nadrže, která ti bude reznout dál ale už o fous hlouběji. Ale neboj, neprorezla Ti za skoro 40 let, tak Ti jistě ještě dalších 10 let vydrží.
Napiš Aleš.
Datum: 08. června 2010 17:19
 ok. A to můžu vypláchnout vodou? nezrezne to pak? protože už jsem tu vodu s tou kyslinou vylel a nechal jsem to tak a ted mi z toho trochu kape rezavá voda.nezrezne to po zůstatku té vody? nemám tam nic už dát ? normálně tam naleju už ted benzín ?
Datum: 08. června 2010 12:09
 Hele, já sem dělal to samé a pak sem to vylil a nechal otevřené tim mislim aj ventil na slunku a pak sem to jen propláchl asi 10ml benzínu vylil a pak jen zpátky osadil a dal plnou kdyby něco napiš tu skoro nikdo nereaguje
Datum: 08. června 2010 12:09
 vylil bych to vrchem,kdyžtak to ještě propláchneš vodou
Datum: 08. června 2010 8:01
|



|