slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím.mám dotaz. Jde o mého pionýra jawa 21 a stává se to asi jednou za 100-150km... Prostě jedu a naráz zničeho nic mi zdechne motor jako když sekne. Prostě jako kdybych vypl zapalování. Vyřadím na neutral a na volnoběh jede a když přidám plyn tak nejde do otacek a snaží se zdechnout jako kdybych vyjížděl benzin z karburátoru a vynechávala svíčka. Tak tůruju ručku plynu až nakonec se to rozchrchlá a mezi tím to i párkrát práskne z výfuku. Než se to rozchrchle tak to trvá asi 10 sekund. Pak naberu kvalt a jedu dál jakoby se nic nedělo a jede to stejně dobře jako před tím... ale po 150km to opět udělá,někdy i po delší trase.Nějak mi to nevadí jen by mě zajímalo čím to může být. jestli odchází kondík nebo svíčka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 15:34
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak dneska jsem jel do škole a těsně před školou mi to zdechlo uplně. Bylo to Svíčkou protože hlava byla plná karbonu,on se z tama uvolnoval a ucpával svíčku. Vyčistil jsem svíčku a už to jelo ale střílelo to tak jsem vyměnil kondík a už to jede jak blesk.. S tím záběhem nevim laždý říká něco jiného ale v manuálu stroje se píše 1500Km. tak jsem se řídil spíše podle něj Mazání jsem už trochu zkrotil na 1:33 a až vyjedu takto namíchaný desetilitrák kanistr tak budu mazat 1:40
 
 
Datum: 07. června 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel9601    
Trochu nevím, proč by to měl dělat odrušovací kondenzátor, když se Ti to stane skoro pravidelně po 150km? Mám takovou teorii, která mě napadla dřív, než jsem to dočetl do konce. Zakarbonované výfukové potrubí, případně přechod mezi válcem a výfukem. Pak se může stat, že v intrvalu 150 km se nahromadí větší množství karbonu těsně za válcem před výfukem, toto větší množství se lehčeji utrhne, píst ho potlakem strhne zpět do sání kde vletí mezi válec a píst, mírně přidře motor, trochu to přebrousí a jak ty zbytečky vyletí ven a jsou žhavé, tak možná zapálí nedokonale spálenou směs, která letěla do výfuku, protože motor příliš nepracoval, byl přidřený, případně se ve výfukovém potrubí vznítí zbytky karbonu. Vzhledem k poměru mazání 1:25 bych se tomu nedivil. Motor v záběhu se počítá prvních 500km, kde se musí jezdit bez spolujezdce a netočit do otáček. Jestli tam je na něm najeto 1200 km nevidím důvod k takovému přemazání. Hned bych přešel na poměr mazání 1:40, nebo 1:45 ten je tak akorát pro motor po výbrusu. Zkontroluj si ještě čistotu kontaktů přerušovače (špína, mastnota). Přemýšlej nad tím selským rozumem, nebo Ti za chvíli někdo poradí vyměnit sedadlo, když motorka nebude svítit :-) Napiš jak jsi dopadl po kontrole výfukového potrubí. Aleš centercom@email.cz
 
 
Datum: 07. června 2010 0:20
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No motor mam po kompletni genenrálce i s výbrusem.najeto asi 1200Km... Ještě tam cpu hodně oleje Stihl 1:25 tak možná se to tím peckuje ta svíčka... Jede jako drak a nevypadá že by tam něco upadávalo
 
 
Datum: 06. června 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9593    
to taky muze bejt pecka na svíčce....to muze bejt klidne z toho,ze se ti tam nekde neco vydírá....motor mas OK? neni to nejakej prejetej pred smrtí?? jak to parkrat bufne,tak nekdy pecka upadne,zacne zase jít plná jiskra a jede to dál....me to delalo,kdyz sem mel v klice zbytky rozmlácený vymezovací podlozky....nekde to tam furt lítalo a obcas se to usídlilo na svici....
 
 
Datum: 06. června 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha kondík no to jsem si mohl myslet že to bude nějaký šmejd... Měl jsem tam jeden který věrně sloužil 30 roků a že už jsem mu kvůli jeho věku nějak nevěřil tak jsem koupil nový,mám ho tam měsíc a je po něm...
 
 
Datum: 06. června 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: pavlata ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jeětě sy zkuzte naštelovat odtrh
 
 
Datum: 06. června 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: pavlata ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me to delal mustang a byl to kondenzator a ucpane trysky
 
 
Datum: 06. června 2010 20:33
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 16:42:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu