 Zdravím.mám dotaz. Jde o mého pionýra jawa 21 a stává se to asi jednou za 100-150km... Prostě jedu a naráz zničeho nic mi zdechne motor jako když sekne. Prostě jako kdybych vypl zapalování. Vyřadím na neutral a na volnoběh jede a když přidám plyn tak nejde do otacek a snaží se zdechnout jako kdybych vyjížděl benzin z karburátoru a vynechávala svíčka. Tak tůruju ručku plynu až nakonec se to rozchrchlá a mezi tím to i párkrát práskne z výfuku. Než se to rozchrchle tak to trvá asi 10 sekund. Pak naberu kvalt a jedu dál jakoby se nic nedělo a jede to stejně dobře jako před tím... ale po 150km to opět udělá,někdy i po delší trase.Nějak mi to nevadí jen by mě zajímalo čím to může být. jestli odchází kondík nebo svíčka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 15:34
 Tak dneska jsem jel do škole a těsně před školou mi to zdechlo uplně. Bylo to Svíčkou protože hlava byla plná karbonu,on se z tama uvolnoval a ucpával svíčku. Vyčistil jsem svíčku a už to jelo ale střílelo to tak jsem vyměnil kondík a už to jede jak blesk.. S tím záběhem nevim laždý říká něco jiného ale v manuálu stroje se píše 1500Km. tak jsem se řídil spíše podle něj Mazání jsem už trochu zkrotil na 1:33 a až vyjedu takto namíchaný desetilitrák kanistr tak budu mazat 1:40
Datum: 07. června 2010 15:34
Jméno: Aleš
IP: uživatel9601
 Trochu nevím, proč by to měl dělat odrušovací kondenzátor, když se Ti to stane skoro pravidelně po 150km? Mám takovou teorii, která mě napadla dřív, než jsem to dočetl do konce. Zakarbonované výfukové potrubí, případně přechod mezi válcem a výfukem. Pak se může stat, že v intrvalu 150 km se nahromadí větší množství karbonu těsně za válcem před výfukem, toto větší množství se lehčeji utrhne, píst ho potlakem strhne zpět do sání kde vletí mezi válec a píst, mírně přidře motor, trochu to přebrousí a jak ty zbytečky vyletí ven a jsou žhavé, tak možná zapálí nedokonale spálenou směs, která letěla do výfuku, protože motor příliš nepracoval, byl přidřený, případně se ve výfukovém potrubí vznítí zbytky karbonu. Vzhledem k poměru mazání 1:25 bych se tomu nedivil. Motor v záběhu se počítá prvních 500km, kde se musí jezdit bez spolujezdce a netočit do otáček. Jestli tam je na něm najeto 1200 km nevidím důvod k takovému přemazání. Hned bych přešel na poměr mazání 1:40, nebo 1:45 ten je tak akorát pro motor po výbrusu.
Zkontroluj si ještě čistotu kontaktů přerušovače (špína, mastnota). Přemýšlej nad tím selským rozumem, nebo Ti za chvíli někdo poradí vyměnit sedadlo, když motorka nebude svítit  Napiš jak jsi dopadl po kontrole výfukového potrubí. Aleš centercom@email.cz
Datum: 07. června 2010 0:20
 No motor mam po kompletni genenrálce i s výbrusem.najeto asi 1200Km... Ještě tam cpu hodně oleje Stihl 1:25 tak možná se to tím peckuje ta svíčka... Jede jako drak a nevypadá že by tam něco upadávalo
Datum: 06. června 2010 21:27
Jméno: standa
IP: uživatel9593
 to taky muze bejt pecka na svíčce....to muze bejt klidne z toho,ze se ti tam nekde neco vydírá....motor mas OK? neni to nejakej prejetej pred smrtí?? jak to parkrat bufne,tak nekdy pecka upadne,zacne zase jít plná jiskra a jede to dál....me to delalo,kdyz sem mel v klice zbytky rozmlácený vymezovací podlozky....nekde to tam furt lítalo a obcas se to usídlilo na svici....
Datum: 06. června 2010 21:00
 aha kondík no to jsem si mohl myslet že to bude nějaký šmejd... Měl jsem tam jeden který věrně sloužil 30 roků a že už jsem mu kvůli jeho věku nějak nevěřil tak jsem koupil nový,mám ho tam měsíc a je po něm...
Datum: 06. června 2010 20:35
 a jeětě sy zkuzte naštelovat odtrh
Datum: 06. června 2010 20:35
 me to delal mustang a byl to kondenzator a ucpane trysky
Datum: 06. června 2010 20:33
|



|