Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 Zdarec s jakym benzinem to pojede lepe s natural95 special91 nebo verva 100 oktanů?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 20:31
 lukas poustka: da se rict ze cim vyssi oktanové číslo, tim vyšší bod vzplanutí...
Datum: 10. května 2010 20:31
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Leju tam normální 95 bez aditiv (+ olej samozřejmě) a jede to dobře. Nestěžuji si.
Datum: 10. května 2010 20:24
 Poněvadž tam je snížená hlava tak čim vyšši oktanový číslo tím líp
Datum: 10. května 2010 20:15
Jméno: lukaspustka1
IP: uživatel9384
 nejlip to jede s tou 100 ale zadre se to i kdyz tam das olej i olovo protoze to ma nizkej bod vplanuti a tan volej nenamaze pist ten se vypari s tim benzinem mam to vyzkouseny nejlepsi je natural 95 s olejem a je lepsi tam pridat olovo a 91 je normalka klasik na ten to jede taky a nejlepsi byl ten super ten uz se nedala ale muzes to na ten 100 oktanovej skusit ale ne vic jak nadrz
Datum: 10. května 2010 19:43
Jméno: vlada
IP: uživatel9383
 co je to za kravinu diť 91 a speciál je jedno a to samý
Datum: 10. května 2010 19:41
 hoši i já bych potřeboval radu....jakej benzín je doporučovanej na stejskyho sadu? mám si koupit special nebo natural? na jakej to pojede lépe?,
Datum: 10. května 2010 19:36
Jméno: vlada
IP: uživatel9383
 100 oktanovej bych tam nedaval kamos ho tam měl a kdyz měnil válec tak měl opálenej píst\r\n
Datum: 10. května 2010 19:36
 a hele nevíte jestli se ještě prodává ten roztok olova do benzínu? ono to prej nák zvyšovalo výkon či co
Datum: 10. května 2010 19:33
 ja jsem skusil special a nemuzu si pomoci, ale jede to líp  ale kdyz nemaj tak hold 95 no... podle me ale je to zbytecnost, protoze 95 se nespali tak dokonale a zbyde nejake nezhorele palivo ci neco podobneho a pak to ztraci vykon
Datum: 10. května 2010 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel9381
 Ač se to jeví jako kravina,tak BA 95 bezolovnatý je suchý!! Sám jsem řešil tenhle problém na 250 péráku,kdyz u nas prestali Special 91 prodavat-ono to na Natural 95 proste nechtelo tahat jako na speciál. Na radu starších zkušených sem použil aditivum do benzinu jako nahrazku olova ve speciálu91 a hle,ono je to hned lepší.......moje rada zní: Do seriovky Speciál91 a nebo Natural 95 s olovem... vždycky se to říkalo,vždycky to milion lidi vyvracelo,ze olovo potrebuje jen 4T kvuli ochrane ventilovejch sedel a on kus pravdy na tom olovu a starym 2T motoru bude
Datum: 10. května 2010 17:56
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Nejlepší je pro Pionýra buď,special,nebo natural 91 !Protože třeba takovej natural 95 už ten motor níčí,protože motor na pionýra je stavěný na nízkooktanový benzíny!!Takže čím víc oktanů tím vám o to méně vydrží!!A v žádném případě tam nelij 100 oktanovej benzín!!Vyrábí se třeba 100 carrera ale nikdy ho tam nelij pokud chceš aby ti to co nejdéle vydrželo.
Datum: 10. května 2010 17:51
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 cau, fichtly byly vyráběny pro special 90 a 91 už se vyrábí jen 91 (91 - oktanové číslo - kvalita benínu, ) čím kvalitnější benzín , tím menší možné detonačníé hoření(směs exploduje dříve než blejskne jiskra - klepání motoru a ztráta výkonu) ale special 91 by měl v poho zvládat origo motor bez detonačního hoření, fichtly s upravovanou kompresí(snížená hlava, at) má věčí kompresi a tím pádem snaze probíha detonační hoření, já mam sníženou hlavu tak že tu hranu na hlavě ani už nemám, a na special to jede, totiž stooktan u nás nemájí, takže nejlépe to pojede na stooktan ale není to pro motor nej. jestli nemaš upravenej motor postačí ti 91 ale pokud je upravenej tak 100oktan, jak chceš,
Datum: 10. května 2010 17:28
 mě to jezdilo vždy lépe na special....ted u úpravy válce.budu používat natural
Datum: 10. května 2010 17:25
|



|