slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám problém u pařeza 555. Na studeno byly otáčky podle mých představ, na ohřátým motoru naprosto šíleně vysoký. Teď jsou(když jsem na tom tak 2-3týdny nejel), hrozně vysoký i za studena. Lanko má 1cm mrtvýho chodu. Svíčka je tmavě hnědá. Jehla na třetím i druhém zářezu neznamená rozdíl. Motorka jezdí na to že to je 50ccm hrozně živě, ale jakmile vymáčknu spojku, chytne příšerný otáčky, ani řadit nejde. A když jsem sundaval dekl zapalování, zjistil jsem, že v nejvyšším otevření maj kladívka vzdálenost 1mm!, ale jezdilo to, tak jsem to nechal. jezdím na M2T 1:20, nějak závratně to nekouří. A ještě se nikdy nestalo že by nenastartoval a má prakticky nulovou spotřebu. Karbec nemá doraz šoupátka, pouze štelování délky lanka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 22:21
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo mas na soupatku (uplne dole) takovou skviru a kvuli ni to porad drzi vysokej volnobeh. ja mam 2 soupatka, jedno s tou skvirou a jedno bez a myslim ze obje jsou tovarni
 
 
Datum: 19. dubna 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nebo ještě v zadrhávájícím se šoupátku (neklesne až dolů)
 
 
Datum: 19. dubna 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak že máš odtrh 1mm to ještě není tak hrozný...já když měl v hajzlu kladívka tak jsem musel dát i 2.5 aby to vůbec hodilo jiskru :-D možná se budete divit ale jelo to s tím i 60km/h :-D no a řek bych že tvůj problém bude v netěsnícím karburátoru jak ti radili ti podemnou a nebo v prasklém simerinku pod zapalováním
 
 
Datum: 19. dubna 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
POZNÁMKA-TÍM M2T NEPROVOKUJU, JEN UPOZORŇUJI, ŽE SE ZŘEJMĚ NEPŘEHŘÍVÁ Z NEDOSTATKU OLEJE :-D
 
 
Datum: 19. dubna 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Počkáme, co napoví ostatní. Ten karbec má clonu, která zavírá úplně, ale zkusím ji sundat a dát tam prst, uvidím.
 
 
Datum: 19. dubna 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
zkus jeden pokus tam kde saje karbec tak to zacpi rukou a jestli to zdechne tak to nepodfukuje a jestli to nezdechne tak to nekde podfukuje a netesni
 
 
Datum: 19. dubna 2010 20:21
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 22:37:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu