 Mám problém u pařeza 555. Na studeno byly otáčky podle mých představ, na ohřátým motoru naprosto šíleně vysoký. Teď jsou(když jsem na tom tak 2-3týdny nejel), hrozně vysoký i za studena. Lanko má 1cm mrtvýho chodu. Svíčka je tmavě hnědá. Jehla na třetím i druhém zářezu neznamená rozdíl. Motorka jezdí na to že to je 50ccm hrozně živě, ale jakmile vymáčknu spojku, chytne příšerný otáčky, ani řadit nejde. A když jsem sundaval dekl zapalování, zjistil jsem, že v nejvyšším otevření maj kladívka vzdálenost 1mm!, ale jezdilo to, tak jsem to nechal. jezdím na M2T 1:20, nějak závratně to nekouří. A ještě se nikdy nestalo že by nenastartoval a má prakticky nulovou spotřebu. Karbec nemá doraz šoupátka, pouze štelování délky lanka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 22:21
 nebo mas na soupatku (uplne dole) takovou skviru a kvuli ni to porad drzi vysokej volnobeh. ja mam 2 soupatka, jedno s tou skvirou a jedno bez a myslim ze obje jsou tovarni
Datum: 19. dubna 2010 22:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo ještě v zadrhávájícím se šoupátku (neklesne až dolů)
Datum: 19. dubna 2010 21:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak že máš odtrh 1mm to ještě není tak hrozný...já když měl v hajzlu kladívka tak jsem musel dát i 2.5 aby to vůbec hodilo jiskru  možná se budete divit ale jelo to s tím i 60km/h  no a řek bych že tvůj problém bude v netěsnícím karburátoru jak ti radili ti podemnou a nebo v prasklém simerinku pod zapalováním
Datum: 19. dubna 2010 21:34
 POZNÁMKA-TÍM M2T NEPROVOKUJU, JEN UPOZORŇUJI, ŽE SE ZŘEJMĚ NEPŘEHŘÍVÁ Z NEDOSTATKU OLEJE
Datum: 19. dubna 2010 20:31
 Počkáme, co napoví ostatní. Ten karbec má clonu, která zavírá úplně, ale zkusím ji sundat a dát tam prst, uvidím.
Datum: 19. dubna 2010 20:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zkus jeden pokus tam kde saje karbec tak to zacpi rukou a jestli to zdechne tak to nepodfukuje a jestli to nezdechne tak to nekde podfukuje a netesni
Datum: 19. dubna 2010 20:21
|



|