 ahoj budu skládat motor na mustanga a chci se zeptat jak je to s tím leštěním, teda jestli dá někdo jednoznačnou odpověd ::: 1) prostor klikové skříně 2) přepoušťáky, kolinko karbece 3) vejfukáč (ten asi určitě).............................slišel sem něco o usazování oleje :\
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2010 15:29
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Osobne bych vylestil akorat vyfuk. kanal a slicoval saci kolinko k sacimu kanal a ke karbci. A hlavne slicoval hlinik s vlozkou valce, obcas sou tam schody, ze by clovek zvracel.
Datum: 17. dubna 2010 15:29
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Jednoznacnou odpoved na to nedostanes, tady ti prikladam odpoved od Stejskyho, ktereho jsem se ptal na to same: "Složitá otázka, na kterou není možné odpovědět z jednoho pohledu a jednou "domněnkou". Ve výpočtu velikosti ztrát třením se skutečně vyskytuje koeficient zohledňující relativní drsnost povrchu. Významný vliv má tvar potrubí, kanálu, přechody, proto bych inspiraci z moderních válců, kde odpadá přechod válec-vložka, který opět není možné realizovat v takové míře aby velkou měrou neovlivňoval proudění bral s rezervou (rozměrové a tvarové odchylky v řádu desetin mm mezi vložkou-válcem-kolenem (sériový válec i jednotek mm) způsobují podstatnější ovlivnění proudění, kde drsnost povrchu hraje druhé housle). Praktický význam na množství usazenin na povrchu je zřejmější, jenže opět ovlivněn dalšími vlivy -olej, teplota motoru..."
Datum: 17. dubna 2010 15:27
|



|