Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci převrtal sem sériové kolínko na 19mm myslíte že mi to útáhne motor a nebude se zahlcovat?úpravy tam mám jen sníženou hlavu,podkovu a převtranej karbec
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 10:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5032
 promin,ale ta literatura by nebyla vubec od veci...stejnak otevrenim saciho kanalu hrabnes(nesmis moc..!) do casovani sani a uz se vezes.... uz to nezmenis nazpatek....fakt...
Datum: 21. ledna 2009 10:56
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 hele nebudu se s teboou tady hádat ..přečetl sem to moc dobže ..tak nev im co plašíš
Datum: 20. ledna 2009 22:28
Jméno: Jawak
IP: uživatel5019
 No jo ale napsal sem ze sem provrtal kolinko a ne valec..si to prvne poradne precti
Datum: 20. ledna 2009 22:20
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 no ale tys napsal žes to už provrtal
Datum: 20. ledna 2009 20:49
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 no tak právě proto sem se ptal abych to zjistil a nedělal naslepo!!!!!!!!!
Datum: 20. ledna 2009 20:46
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 jo jasný ... možná sem to trochu přepísk ..ale tak jako když chceš dělat nějakou úpravu tak si o tom musíš něco zjistit,, a né něco slepě vyvrtat a nevědet co dál ...
Datum: 20. ledna 2009 19:42
Jméno: Evžen
IP: uživatel2669
 Hale moly nic proti tobe ale ty akorat komentuješ a rejpeš nebo se stavis za standuv a nebo nikoho jinyho nazor to ma bejt rada ne kritika každej neni odbornik kdyby byl tak tenhle chat nema cenu tak si to uvedom
Datum: 20. ledna 2009 19:36
Jméno: Jawak
IP: uživatel5019
 Nedelej ze me debila!!!...to vim taky ze mi to neprida 50kw se chci jen ujistit abych pak nemusel kupovat novy krozky porad dokola....
Datum: 20. ledna 2009 19:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5025
 jako dopredu znamena smerem k motoru
Datum: 20. ledna 2009 19:27
Jméno: Standa
IP: uživatel5025
 urcite o 1mm do stran a muzes o 1mm dopredu
Datum: 20. ledna 2009 19:27
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 omg ...!! když se v tom nevyznáš tak se na to vy**r ..myslíš si,, že když vyvrtáš kolínko tak že ti to přidá 50kw?.....omg!!
Datum: 20. ledna 2009 19:24
Jméno: Jawak
IP: uživatel5019
 A vo kolik tu vlozku muzu zvetsit nechtel bych aby mi praskaly pistni krouzky
Datum: 20. ledna 2009 19:19
Jméno: Standa
IP: uživatel5025
 vidis....ja mam pripravenej valec a na koleno sem este nesahl....
Datum: 20. ledna 2009 19:16
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 i vložku ..!!
Datum: 20. ledna 2009 19:08
Jméno: Jawak
IP: uživatel5019
 No to bych rad vyzkousel ale mam rozpulenej motor a chtel sem to vedet abych to kolinko nepiloval zbytecne....no vstup do valce mam uz taky rozsirenej ale jen v tom hliniku myslis ze to bude stacit nebo mam i rozsirit vlozku?dik za rady
Datum: 20. ledna 2009 19:03
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 a kdyby jsi to zkusil a takhle blbě se neptal, vadilo by to hodně? kolínko můžeš mít jaký chceš, ale jestli máš sací kanál pořád stejně velkej, tak se ti tam udělá schůdek a kolínko si vrtal vyloženě na hovno.
Datum: 20. ledna 2009 18:53
 cawte mozete mi poradit preco moj fichtl nedrzi otacky uz som menil supatko aj celi karbec okrem trisiek bohatost je nastavena aj hladina aj predstih aj otrh nikde to nefuka nove gufera aj tesnenia prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 14:50
Jméno: jawa5
IP: uživatel4924
 karbec som mal cely dole a pekne som videl kde je volnomezna triska az po plavakovu komoru takze to neni upchate
Datum: 21. ledna 2009 14:50
Jméno: Standa
IP: uživatel5032
 tak skontroluj to co pise steve + se podivej jestli nemas rejhy ve valci....ale spise bych to pripisoval te jiskre....a nebo muzes mit uplne normalne ucpanej kanal od volnobezny trysky....ono kazdej rika: Trysky sem cistil....ale....neni to jen o tryskach....to a samy predstih odtrh....atd...
Datum: 21. ledna 2009 11:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak apk serid karbec - sroubek mezi tryskama, jestli to uz mas ale dotahle tak zkus vuli na plynovym lanku a estli ani tak to nebude drzet tak vycisti vyfuk a kukni do valce a tez estli ti nesaje olej z prevodovky...jinak je dost mozny ze to soupatku bude uz vyfrezovane od toho sroubku tak ti to na nej drzet nebude...
Datum: 20. ledna 2009 22:05
 nie nemam novi vibrus ale asi pred 7mesiacmi som daval vibrus ale robilo to aj pred tym vibrusom
Datum: 20. ledna 2009 20:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no ze bude hazet i pri nizkejch otackach...jinak co treba vyfuk? a nebo mas novej pist, krouzky nebo vybrus?
Datum: 20. ledna 2009 20:06
 tak jak asi jiskra skáče?
Datum: 20. ledna 2009 19:48
Jméno: jawa5
IP: uživatel4924
 ako mislis skakat,,?
Datum: 20. ledna 2009 19:39
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 prekontroluj si poradne kolinko u karbece...  jestli je dobre utesnene
Datum: 20. ledna 2009 19:26
Jméno: Standa
IP: uživatel5025
 a co jiskra pri nizkejch otackach? musi skakat i pri nizkejch..
Datum: 20. ledna 2009 19:17
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nebud si jistej tim ze to nefouka radeji to prohlidni jestli si to mel rpzebrany a dela to od ty doby tak to fouka. Nic jinyho me nenapada
Datum: 20. ledna 2009 18:45
 čus hoši....potřebuju radu....stavim krosku z fichtla a nevim jaký mám udělat úpravy na motoru aby byly v takové normalní cenové relaci poraďte...líbil by se mi jednokroužkový píst jakej je rozdíl mezi jedno a dvoukroužkovým pístem???Je to znát??Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel5025
 na ten se vykaslete.... Ja si vrtnu seriovyho jikova
Datum: 20. ledna 2009 19:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 20. ledna 2009 18:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5025
Datum: 20. ledna 2009 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel5025
 nech tam 2 krouzkovej pist,kup si vejirovou hlavu,sezen si podkovu a udelej si podle plánků vejfuk....plus 9z primár...mohlo by te to vijit do 2000,- coz je solidni+nejaky finance na GO motoru pokud uz je vyjetej....do vaznejsich uprav se nepoustej.....stoji to hodne penez  pokud se citis na vic tak na jawa-50.cz je navod na komplet upravu motoru na 5-6koní....
Datum: 20. ledna 2009 18:16
Jméno: David
IP: uživatel4218
 Proč?
Datum: 20. ledna 2009 18:15
 tohle už je provokace....
Datum: 20. ledna 2009 18:13
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 u babety 210 mi de lechce tocit magnetem kdyz tam je svicka to ma jit tak zlechka?? u pionyra to de tezce pretlacit ten vzduch ale u babety to de moc lechce cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 18:50
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 neni tam znat zadnej odpor pri otaceni magnetem strasne malej na max jede 50 a dokopce tahne suprove asi jako fichtl nebo este lip jezdim tech 40 a zere mi to asi 3l coz je hodne a kdyz jsem sundal karbec tak ta dira do valce byla naka spinava cerna deto lechce ocistit. mezi kolinkema karbecem nebylo tesneni. CHyta dobre. jestli vam to pomuze??
Datum: 20. ledna 2009 18:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pardon *zpatky
Datum: 20. ledna 2009 18:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 newim jak magnetem (pokud ti neprokluzuje ma hrideli) ale pokud bys vzal za hridel klikovky tak tam musi byt cejtit nejaky odpor popripade zase nejaka sila vzpatky po prekonani HU
Datum: 20. ledna 2009 18:13
Jméno: Standa
IP: uživatel5025
 treba tim ze uz tam neni komprese
Datum: 20. ledna 2009 18:03
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 17:25
 Spíš sem to napsal,že bych to taky jako hodně lidí chtěl  (nepředpokládám,že si na to budu někdy šetřit,a že bych si to koupil)
Datum: 21. ledna 2009 17:25
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jsme rádi že se tu s námi dělíš o s vé vlhké sny, ale poněkud to v mojích očích snižuje tvou důstojnost... než budeš řešit tohle, tak mi věř že mezitím si budeš muset sehnat práci z jejíž mzdy budeš muset našetřit nejen na tuhle motorku, ale také na zabezpečení vlastní rodiny, kterou jsi jistě jednou pořídíš. V očích těchto nákladů, bude HD jen malé, ale již neunesitelné plivnutí v penězích které budeš dlužit bankovním domům... Tedy za předpokladu že jsi z 90% části populace. Ale vzhledem k tomu že se pohybuješ na tomhle webu, tak předpokládám že nejsi synek nějakého zbohatlíka  ... Inu hezké sny... chtělo by to ale něco víc při zemi
Datum: 21. ledna 2009 11:09
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
Datum: 20. ledna 2009 22:17
 Je to uplně jak nový
Datum: 20. ledna 2009 18:24
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 hm panove litr jak ma byt  ale ta renovace se musi nechat, to je snad delany cely znova a jak!
Datum: 20. ledna 2009 18:11
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 to je nádhera....už abych zacal setrit
Datum: 20. ledna 2009 18:04
Jméno: Standa
IP: uživatel5025
 tomu rikam poradnej veterán  ale bacha at ti nezlomí nohu az ji budes startovat....tyhle motorky starter nemaj
Datum: 20. ledna 2009 18:03
 ty nový harleje se mě nelíbí ale takový to old school sou dokonalé
Datum: 20. ledna 2009 18:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jenom 600 000KC? za takovou krasnou veteranku...gde sou ty casy gdyto stalo mega, neni to tak davno...to je ale stejne tak akorat do vytrinky na oprasovani prachu nebo na nejaky srazy...
Datum: 20. ledna 2009 17:00
Jméno: Franta
IP: uživatel3228
 Zdravicko tuneri mel bych dotaz jakej otackomer je na fíka vhodnejsí kulatej z MZ nebo nakej digitál ze zahradní techniky?a jak by sel ten z MZ zapojit.Diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 22:55
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Nezapomeň Franto do programu zahrnout informaci o aktuálním převodovém stupni, jinak se na PDA otáček nedopočítáš
Datum: 20. ledna 2009 22:55
Jméno: Franta
IP: uživatel3228
Datum: 20. ledna 2009 18:05
Jméno: goblich
IP: uživatel4097
 naco to chceš s tej čezety napojit???....................na mobil,???
Datum: 20. ledna 2009 17:22
Jméno: Marek
IP: uživatel3924
 čus lidi když si tady něco obědnám tak za jak dlouho to asi tak příde??dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 16:18
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Cože Gazi,jakej fajstouš?To myslíš mě?
Datum: 20. ledna 2009 16:18
 čus fajstouši seš to ty??
Datum: 20. ledna 2009 16:13
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Mě to přišlo za 3dny!
Datum: 20. ledna 2009 16:10
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 23:04
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 No já bych se držel faktů.. jestli zvýší ,,výkon,, což já kvůli uvedeným jednotkám vnímám spíš jakože napětí.. o 2kV, tak se zcela jednoznačně jedná o perpetum mobile a v tom případě je to fakt za hubičku... Ale protože se zjevně jedná o podvodníka, tak jsem naprosto klidnej, s tímhle přístupem k lidem velmi rychle zjistí že je hodně pravdy na rčeních že ,,každý prase má svého řezníka,, a pak ještě je jedna verze která říká že ,,na každé prase se vaří voda,, A za ty leta můžu potvrdit že platí.... ale po pravdě bych se škodolibě rád podíval až se budou ta rčení plnit
Datum: 20. ledna 2009 23:04
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 Ale vyzerajú úplne ako nové...
Datum: 20. ledna 2009 19:49
 tak aby jsme všichni nečuměly až si jí někdo koupí a vyhraje nějakej závod a pochlubí se že je to závodní svíčkou kterou koupil na motoinzerci
Datum: 20. ledna 2009 18:52
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 prej zvysi vykon o dva kv...nu tohle muže vymyslet a napsat fakt jenom nakej buran co nema co delat....
Datum: 20. ledna 2009 18:07
 A kdyby to bylo o dva kilovolty tak to by asi cumel co mu tam jse za napětí 2000V....
Datum: 20. ledna 2009 16:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a gdo umi aspon cist tak zjisti ze je to najeka blbost gdyz neumi ani napsat W jako watty...
Datum: 20. ledna 2009 16:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to bylo, je, a vzdy bude...gdo jede po prachach tak vymejsli vselijaky vychcaniny a obcura to jak se da...a vubec napsal tam ze je to na simala a pokud simaci nejsou blby tak to nekoupi...podle me na to bude mit zalusk nejakej movitejsi nactiletej kerej ma nejakou padesatku jenom jako zdroj zabavy ve zniceni a primitivniho "tuningu", takovejch mi ani moc lito neni ze to koupi pac zadnej stroj si nezaslouzi zniceni kvuli "zabave" par blbecku co maj v hlave vymeteno...
Datum: 20. ledna 2009 16:38
Jméno: Standa
IP: uživatel5025
 to je nejhorsi...muze to koupit nekdo naivni s iq houpaciho kone ...a pak se tu bude ptat proc mu te nejede....ze ma novou zavodni svicku ....
Datum: 20. ledna 2009 16:20
 Podle mě tohle neni sranda,všiml jsem si že se čím dál tím víc okrádají lidi!! před tim ten limitovanej mustang za 18 tisíc a tet svíčka prej tuning..Lidi si hrozně vymíšlí to je spíš k pláči !!!
Nejhorší je na tom že jsou i lidi co to koupí !
Datum: 20. ledna 2009 16:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no atk to je neco...nakonec bude ta svicka jeste po smrti
Datum: 20. ledna 2009 16:04
Jméno: maro50
IP: uživatel5026
Datum: 20. ledna 2009 15:57
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Možná tak o 0,01kw!
Datum: 20. ledna 2009 15:42
Jméno: marek
IP: uživatel5024
 svički zvisi vikon
Datum: 20. ledna 2009 15:40
 Mám jich tady takovejch asi 10, tak mu nabídnu jednu za 500. Ještě na tom vydělá
Datum: 20. ledna 2009 15:27
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 No tak ten už neví co by vymyslel aby to prodal!
Datum: 20. ledna 2009 15:22
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 20. ledna 2009 15:16
 haha   dobryy no..zvýší výkon o 2 Kw  brisk.. Ale zajimalo by mě jestli to nějakej blbec koupí..
Datum: 20. ledna 2009 15:03
 nepovedenej....
Datum: 20. ledna 2009 15:02
 Spíš je to trapný než vtipný....opravdu moc nepoveden vtip....
Datum: 20. ledna 2009 15:02
 čest práci, soudruzi, chtěl sem se zeptat, jak se jmenuje ta chemická s.a.k., která ješzí kterou se dá vyleštit hliník, a jak se to používá. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 14:07
 NO TAK FRIKULINE,,,neblbni ,,, jestli chcces moralizovat mladez tim co komancove spiskali,,tak vermi,,to tu bude jeste dlouho, to prezije,, pac se pamatuje rohlik za 10 haleru benzin za 15kc,,a to si lidi pamatuji,,, a navic je to nase historie a to nikdy nevymazes,,, vim JAWU to polozilo na kolena ale bojkotovat to tim ze to vymazes je brutus,,, netlac na mladez,, kdy by to byl fricek,,, tak ho osobne vymazu a dam mu prez prd,,, ale slovo soudruch atd.. bys mohl tolerovat
Datum: 21. ledna 2009 14:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nenarazej na frikulina aby te nestrcil do kapsy  ...jinak s tim Tempem sem delal, nalestil sem tak karoserii uplne vytecne, barva vylezla a delal sem to obycejnou houbickou na nadobi, nechas to zaschnout a pak hadrem setres a rozlestis, vytecny, ta houbicka to krasne "rozbrousi" - mel sem na tom fleky z nejaky barvy a jak sem to porad tim lestil tak sem je vylestil a zustala jenom krasna fichtl barva, opravdu dopurucuju, delal sem s tim i na skodovce gdyz se davaly novy blatniky tak aby se sladily barvy...silichrom neni k nicemu, vem to treba tim Tempem nebo kup bilou brusnou pastu, ta na to padne jak prdel na hrnec a gdyz to budes hodne brousit tim hadrovym kotoucem tak to pak setres, nalestit a muzes si to povesit na zed jako zrcadlo
Datum: 20. ledna 2009 20:04
Jméno: BADY
IP: uživatel2749
 VYSOKOŠKOLÁK TAK TO NÁM STAČÍ TEN ZATO NEMUŽE.
Datum: 20. ledna 2009 19:03
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 frikulín je vysokoškolák, tak si to přeberte kolik mu asi tak je
Datum: 20. ledna 2009 18:51
 Jasně že to dělá jemné škrábance.Když je leštící pasta,tak obsahuje jemné brusivo které vlastně odbrousí slaboučkou vrstvu z té upravované plochy (motor apod).Rozumná volba je jemný smirkový papír tak kolem hrubosti P1000 nebo ta houbička,říká se jí -skotchbrite-nevím jak se to píše ale čte se to "skočbrajt"- a potom doleštit pastou.
Datum: 20. ledna 2009 18:47
 takže tím myslíte něco jako silichrom, já sem to chtěl skusit po chemicku tu sračku by mi namíchal náš učitel z chemie, ochotnej je hodně akorát musí vědět co má smíchat  , jinak hliník leštím kotoučem, mám takovej velkej, ale nejde to všechno.l, le dík i za to, určo to vyzkoušim.
Datum: 20. ledna 2009 18:40
Jméno: bady
IP: uživatel2749
 nevým nemám skušenost ze smirkovou houbičkou nedělá to jemné škrábance dannysy?
Datum: 20. ledna 2009 18:39
 lestici pasta nebo to taky de takovou tou smirkovou houbickou
Datum: 20. ledna 2009 18:36
Jméno: bady
IP: uživatel2749
 jeto taková brusná pasta.stojí ca.50kč.velice dobrá vyskošeno.
Datum: 20. ledna 2009 18:35
 co je to tempo??
Datum: 20. ledna 2009 18:23
Jméno: bady
IP: uživatel2749
 jinak vojto vem tempo na leštění koupíš vkaždé mototechně a hliník seti bude lesknout jak psí ku...
Datum: 20. ledna 2009 18:20
Jméno: bady
IP: uživatel2749
 ahoj jenom by mě zajímalo kolik je tom frikulinovi let že je tak vědomělej asi musí hodně pamatovat.
Datum: 20. ledna 2009 18:17
Jméno: Standa
IP: uživatel5025
 To je blbá sranda.... taky sem na to trochu haklivej.... jinak co se týče toho rozpousteni hlinikovejch casti v hydroxidu sodnym,tak ho napred musis nakrmit necim hlinikovym jinak ti to ten onen predmet z casti rozezere....
Datum: 20. ledna 2009 18:07
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
Datum: 20. ledna 2009 17:53
Jméno: Petr
IP: uživatel1653
 Frikuline tady nemusíš projevovat svoje názory já na ně nejsem zvědavej.
Datum: 20. ledna 2009 17:31
 Už mu nenadávej  . On si tu dobu nepamatuje. Až se uklidníš, tak napiš tu chemickou s.a.k.
Datum: 20. ledna 2009 15:33
 Já sem věděl že to myslíš dobře.....ale ono to blbě vypadá...představ si že sem někdo neznámej příde a uvidí tohle..co si pomyslí...! Ono dost lidem to ještě pořád hodně vadí....! I když přibejvá těch co asi zapoměli a třešně červený se zase dostávaj k moci....zakázal bych je....!
Datum: 20. ledna 2009 14:57
 jo, promiň my se tak zdravime ve škole, nijak sem to nemyslel, ptž komunisti bych nejradši ......, fakt sory
Datum: 20. ledna 2009 14:42
 Ještě jednou napíšeš čest práci soudruzi a nažu ti to....  Propagandu si strč někam a už víbec zasranou komunistickou. Ať si to myslel jak si to myslel je to provokace a na tuhle provokaci sem háklivej.....
Datum: 20. ledna 2009 14:33
Jméno: kalda
IP: uživatel3517
 Zdarec hosi,chci se zeptat na karbece.Nasel jsem je ve sklepe a nvm nac jsou 2801, 2924M-12, 2924M-14, 2926SD 11b.Predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 15:40
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Teb první nevim,ten druhej a třetí bude asi na 175 a ten poslední nejspíš na 250!
Datum: 20. ledna 2009 15:40
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Nevíte někdo jaká bejt maximální vůle v zámku kroužku u jednokroužkovýho pístu tak aby to dobře jelo?Já tam mam 0,9mm a to je asi hodně co?A má bejt mezra mezi koncema kroužku?Mam ho novej a mam tam mezeru tak 0,2mm a když to dam do válce a fouknu do toho tak to profoukne trošku!Poradte je vadnej nebo je to u jednokroužkovýho normální?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 13:41
 to je jedno jestli je to jednokroužek nebo dvou. 0,9 je šíleně moc...  0,6 už je moc....! 0,2-0,3 je nová vůle. Ten s vůli 0,9 zahoď....
Datum: 20. ledna 2009 13:41
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdarec,slyšel jsem že se na mustafa dá dát nitro!http://www.jawa-50.wgz.cz/tuning-motoru/n02-nitro-oxid-system.html Prej to hodně zvyšuje výkon,co myslíte má to cenu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 15:58
Jméno: Standa
IP: uživatel5032
 No a  odradit ho od takovejch blbosti muzu
Datum: 21. ledna 2009 15:58
 hlavně rychle a zběsile...... nicméně se bavim......mícháte tady dvě věci dohromady..... Nitro=Nitromethan a NOS(nitrous oxide system)=N2O (oxid dusný).......a Stando v kapalnym stavu to tam opravdu nejde
Datum: 21. ledna 2009 14:09
Jméno: standa
IP: uživatel5032
 uz ti nekdy kapnul tekutej dusik na prst.....?? At sme ve wobraze
Datum: 21. ledna 2009 11:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 navic to tam leti pod tlakem coz je dalsi plus pro plneni, dalsi zvyseni ucinnosti a tez se muze stat a dokonce to negdo uz tu i psal ze ten benal to pri velkem otevreni muze "odfouknout"...nevidel bych to tolik v tom podchlazeni i gdyz totam nejakou ulohu hrat bude...a vubec vic otacek + vetsi tlak, vetsi komprese - vyssi teplota
Datum: 20. ledna 2009 19:58
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a ty otacky budes mazat jak? treba M2T neni uplne idealni a navic pokud mas pravdu (z fyziky to tak plati ale tam je to spis chemickym slozenim vz dale) tak tam je jeste vice kysliku (ve vzduchu 21% a v tom dusiku je 35% po rozpadu navic to neni hnedka O2 ale ciste molekulove O)
Datum: 20. ledna 2009 19:55
Jméno: standa
IP: uživatel5025
 promin kámo ale NOS nefunguje jako turbo,ale okamzite podchladi motor kterymu v tu chvili zacne rychle stoupat ucinnost
Datum: 20. ledna 2009 18:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Stando - to sem asi psal ja...ten boost bottle newim s tim zkusenosti nemam ale tvari se to vicemene zajmave ale to nitro uz radsi nigdy, navic to musis mazat jak cip a je to spis na zrychlovani...dat tam za tri a pri maximalnich otackach to tam strelit tak tos mu zlomil vas a muzes se s tim motorem rozloucit...
Datum: 20. ledna 2009 16:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jehe to vis ze ma...ale nepocitej ze ti to motor vydrzi...muj kamos to mel asi tejden a pak sel do kytek a gdybych vedel ze to oddela tach bych ten motor radsi od neho odkoupil pac ta klikovka byla fajn, jeji skoda...je to tak na motory kery uz maj svy nejlepsi za sebou a na renovaci se absolutne nehodej cili nejaky nepovedeny paskvily co este trochu jedou...
Datum: 20. ledna 2009 16:24
Jméno: Standa
IP: uživatel5025
 ja temhle vecem neverim.....veci jako boost bottle a NOS na skutra..... nekdo kdysi psal ze nejakej ucinek to ma...neni velkej a je velmi kratkej a za tu cenu NOS to nestoji...to radsi navarit zebra....budou zvysovat chlazeni motoru porad....
Datum: 20. ledna 2009 16:23
 a ty to umis
Datum: 20. ledna 2009 14:47
 tak co jsem koukal teďko do diskuze tak tam psal nějakej FIKUS že když se na fíkovi prohodí na indučce kontakty že to bude dávat malou jiskru.To slyším poprvý to je pravda??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 16:31
 Ja to tayk už skoušel,a myslím,že neni rozdil
Datum: 20. ledna 2009 16:31
Jméno: Standa
IP: uživatel5018
 teorie rika ze je to pravda...realita je odlisná....zalezi na sile magneta v zapalovani...jezdil sem inducky na oba zpusoby a fakt to bylo stejny...ale treba u pareza s origo bakelitkou 6V to zlobilo....proste 15 kostra 1 plus
Datum: 19. ledna 2009 23:04
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 19:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no tak mu to nezavid
Datum: 20. ledna 2009 19:53
Jméno: bady
IP: uživatel2749
 frikulin všechno zná všude byl tak že bych ho bral zrezervou všeználka.
Datum: 20. ledna 2009 18:32
 Jasně, jde to i bez úpravy, ale nedělal bych to.
Datum: 20. ledna 2009 16:19
 ->frikulin: Hele, htěl bych s zeptat, kolik by si chtěl za výrobu těch vložek (2ks). Já bych si tam rád ti vidlice dal, jelikož ty co mám já jsou ten poslední typ, co má nalisované šavle ve spodních brýlých a navíc se shora nedají sundat ty zátky, ale jsou tam vevařené matice, takže repase horních pouzder je skoro nemožná. Díky
Datum: 20. ledna 2009 14:52
 Druhá věc je ta že než simsona to si rači udělám super futra do sériovejck vidlí....
Datum: 20. ledna 2009 13:43
 Já to dělal tak ža sem do brejlí síma navařit trubku fíka...a kulička a všechno zůstalo....jestli ale někde chce vytočit podložky... neni problém můj mail tu je....
Datum: 20. ledna 2009 13:43
 Tak simson vidle určitě nemá olejový tlumení...olej tam je,ale pro tlumení neslouží...A stačí jen vytočit váleček na krk brejlí simsona aby kuličky fíka nepropadávali a namontovat...Funguje to bez problémů...
Datum: 20. ledna 2009 8:03
Jméno: schwin
IP: uživatel1093
 Na co delat ty misky,když to tam jde bez jakech koliv uprav,sice ty kulicky ze simsona tam nejdou,ale jdou tam furt ty puvodni z pionyra,a nemusite nic soustruzit
Datum: 20. ledna 2009 5:19
 Návod super, jen sehnat někoho se soutruhem, kdo by mi je vyrobil...
Datum: 20. ledna 2009 0:35
Jméno: Václav
IP: uživatel4611
 Čau borci .Mám takovou trapnou otázklu mohl by mě tu někdo popsat jak dát dohromady hlavové složení na fichtlu dohromady a správně?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 22:16
Jméno: Vaclav
IP: uživatel4611
 nomyslím složení krku jak to jde posobě
Datum: 19. ledna 2009 22:16
 Vyčistit, vytřít misku vazelínou, do ní naskládat kuličky, složit. Bez vazelíny to nepůjde
Datum: 19. ledna 2009 21:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mužu se zeptat co je myšleno tím "hlavovým složením"??? že by nesazení válce a hlavy?
Datum: 19. ledna 2009 21:04
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 10:59
Jméno: prd
IP: uživatel1927
 Tyhle auta sou tu už dávno......a sou docela na hovno..... akorát v dešti se to užije
Datum: 21. ledna 2009 10:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 uz sem se v tom vezl, neridil, jenom vezl a opravdu NEMAM co zavidet...taky je to urceny od 15 let, v 15 si tezko budes kupovat nejakou masinu za stejny prachy, tu si koupis az na ni budes vydelavat takze kolem 17 nejdriv (komu to koupi rodice tak si toho pak nevazi navic nezacne "prirozeny vyvoj motorkare" od malych kubatur, k nejake 125 se normalni technicky zdatnej ucenlivej kluk dopracuje pres nejakeho fichtla, babetu ci mopedu az kolem 16-17 gdy si ji jednak muze dovolit a jednak uz ma zkusenosti, mladi prachati sedlaj hned silny stroje a pak to negde nezvladnou...) ale k veci - to vozitko je takovej mezistupen gdyz vam nestaci mala kubatura na dvou kolech a jeste nemuzete mit ani vyssi ani auto, zase je to dost o penezich, ti co nemaj tak vlivny papa si o tom muzou jen zdat a stejne je to ani pak nemrzi gdyz si koupi v 18 nejakou rachotinu kerou si dokazou v dilne pospravovat, hlavne ze maj to "dospely" auto a ne todlec ctyrkolovy popojizdedlo...gdybych bejval v letech gdy sem dostal obcanku tak bych ani nemyslel ze bych neco takoveho chtel, jednou sem se svezl a stacilo, ani dobry ani spatny, spis sem cekal vic, prece jen to auticko strci absolutni vetsina moto do kapsi...
Datum: 20. ledna 2009 16:55
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jawa tohle prodává už leta.. .obchodně apsolutní propadák... chtějí za novej přes 300tisíc. Měl jsem možnost si to auto osahat. Všude samej plast, převodovka variátor (inu blbina že to jede víc než má), motor diesel jednoválec ve dvou provedeních.. jedno si pamatuju 360ccm...takže při nehodě, jakože to někdo rozšmelcuje zezadu na stoprocent, je to jen otázka času, tak to díky plastům bezpečný tedy vůbec není... Cílová skupina byli dětičky pracháčů...jenže, jaksi se zapomělo že pracháči 15náctiletýmu nedospělci raději koupí ,,dospělé,, auto (funglovku i za míň) a do 18ti bude při každé potíži lejt do policajtů úplatky aby zapoměli že v dospělém autě zastavili dítě... Tak to prostě chodí
Datum: 20. ledna 2009 8:07
Jméno: Standa
IP: uživatel5018
 a vy ste z toho zase vyplašený....znamej mel jawa šik a litalo to 80 ...a o jakejch prachacich mluvite???? to auto stoji stejne jako treba solidni 125 ve 4T....vydel jsem ho i za 40 000,- ........co das za slusnou motorku??? uplne stejne....pokud nechces teda 20 let starou 2T mačetu....(nemyslim fichtla  to je maxi king  )....a co se týče rychlosti ....aprilia RS 50 a nebo yamaha TZR 50 maj v TP 45/h a jedou 110..... tak o ktere spravedlnosti mluvis? Ba naopak....vis jak dlouho se to auto rozjizdi na rychlost 60km/h....? vis vubec o cem mluvis? Je to naftova 500 ve 2 valci s vykonem 3kw vozici na sobe kasli o váze Smarta....to je fakt svezeni....urcite jim mate co zavidet.....! O servisu a dilech nemluvě.....
Datum: 19. ledna 2009 23:11
 Nj má konstručku 45 tak se může od patnácti  Jinak sem někde čet že je to takhle sečkrcený, a po otevření o něco málo i jede  Má to svý pro a proti.. Ale vzhledově nic moc taková krabice... Jen pohled policie při kontrole musí stát za to!
Datum: 19. ledna 2009 22:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no tak podobny ma jeden znamej a to je nejaka 600ccm to je vcelku fajn auto ale na to sou papiry asi od 16 ted newim tam je to jako auto do urcite hmotnosti...ale estli je to auticko 50ccm tak klidne od 15 jinak neverte ze to jede 95km/h, to je blbost, videl sme to tady jet do kopce ve dvou a mel sem za to ze je budu tlacit...takova zahradni sekacka s kapotou a nahonem na kola, zvuk podobny teto zahradni technice, je to dost neohrabany, spatnej den ma ten gdo to potka na silnici, to je neco strasnyho, jede skoro 50 a mestem a ve meste jak baba na funus...s fichtlem se to vubec nemuze rovnat, to je neco jinyho, jizdni vlastnosti na draka, newim me by ten vitr kolem krku pri tricitce asi chybel, do zatacek to skoro nejede kor drifty by to tezko delalo...proste je to pro bohaty co newi co je dobry a berou za velky prachy prakticky prd
Datum: 19. ledna 2009 21:06
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
Datum: 19. ledna 2009 20:44
Jméno: santy
IP: uživatel2757
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 23:13
Jméno: standa
IP: uživatel5018
 dej si tam karbec z fichtla...ten te sveze....
Datum: 19. ledna 2009 23:13
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 v cem je lepsi jehlovy lozisko misto pouzdra na pistnim cepu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 20:28
 Menší tření =menší opotřebení pístního čepu a lepší jízda, protože se to tam tak nebrzdí... znal sem jednoho co měl motor dělanej že mu hodně točil a když po jedný jízdě vyndal čep, byl modrej. s jehlovym se o nestane
Datum: 19. ledna 2009 20:28
Jméno: Tuner
IP: uživatel5019
 Zdar draci nemate nekdo fotku oceloveho trnu na vyrazeni vlozky z valce?esi jo tak to poslete na email peros12@seznam.cz diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 16:26
Jméno: standa
IP: uživatel5025
 hele jestli nemas co delat frikuline,tak sem napisu ze ty trny delas  s mailem a cenou  at se pobavis at otevres maila...
Datum: 20. ledna 2009 16:26
 vyražení vložky.....už mě to začíná dost deptat....
Datum: 20. ledna 2009 13:45
Jméno: standa
IP: uživatel5018
 pokud chces vedet presny rozmery tak si promer prumer svyho valce a odecti od toho tak 0.2mm ....samozrejmne to na konci musi mit rozsah o par desetin mensi nez je sirka steny tveho valce....rozmery mas,know how mas....tak vzhuru do toho...
Datum: 19. ledna 2009 23:15
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 zdravím pánové, přemýšlím o koupi jawy 90 a chci znát váš názor,spolehlivost,porovnání s čz 175 ,jízdní vlastnosti,doporučení atd. děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 17:18
 A ještě jedna podstatná věc pro ty co chtěj jezdit legálně.Jawu 90 můžeš mít už od 16-let,kdežto 175 až od 18-let-pokud si teda nekoupíš 125ccm se 175ccm motorem.
Datum: 20. ledna 2009 17:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a jeste vykonostne - na tu 175 asi mit nebude ale ta se nani zas nebude moc hrabat akceleraci...dokaze si poradit se 125 endurem a skutrem samozrejme taky, na to ze je to vyssi objemova skupina nez ona jako 90 tak si je dava vice nez hezky...a taky kera motorka se muze pochlubit tak revolucnim motorem, rotacnim soupatkem a este k tomu tak nizkou hmotnosti? podle me je volba vicemene jasna...bud koupis motorku do nepohody co vydrzi snad vse a moc nepotrebuje nebo nezkroceneho dabla kery ovsem vyzaduje cas a peci...
Datum: 20. ledna 2009 16:17
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 takze tez hodim slovo do pramice...az na to rotacni soupe a ram (ty jedine z jinyho stroje treba na vrakaci) se da sehnat prakticky secko, uz tu gdysy i padla adresa na novy dily z jednoho obchodu a Sesa tu ma tez neco...ten bezkontakt z pionyra je dobrej ale asi ne tak vykonostne na svetelny okruj jako se prodava na tu 175 ale co stejne i tech 20 W staci pokud nejezdis v naprosty cernocerny tme  ...a mel sem moznost ji spravovat ss kamosem a i se prolitnout, reknu vam to je zazitek s velkym Z...
Datum: 20. ledna 2009 16:13
Jméno: standa
IP: uživatel5025
 nekoncis,ale stava se to dost casto
Datum: 20. ledna 2009 15:53
 Tak teda taky něco přidám.Jawa 90 je na svůj objem hodně dobrý stroj.Měl jsem možnost se na ni svést a byla to fakt paráda.Ale jak už tady zaznělo neni na ni moc ND.To naopak na 175ccm je dílů pořád dost.Ve spolehlivosti bych volil tu 175.Jedna z toho důvodu,že můžeš namontovat Vape,a nemá rotační šoupátko jako jawa 90.To když se ti vysere tak končíš.
Datum: 20. ledna 2009 15:23
Jméno: kalda
IP: uživatel3517
 ale na jawu 90 lze pouzit bezkontakt s pionyra!
Datum: 20. ledna 2009 15:21
 Navíc na ČZ máš možnost koupit Vape - bezkontekt. zapalování navíc s velikým výkonem pro světla a dobíjení, pak klidně můžeš přidat blinkry, atd. Tím se spolehlivost ještě zvýší. A je toho víc pro ČZ.
Datum: 19. ledna 2009 23:49
 ČZ 175 je něco jiného není sice tak živá jako Jawa 90 ale i tak má výkon vyšší, a celkově po motorové stránce z hlediska spolehlivosti, seřízení a dostupnosti ND je na tom lépe. 175 jezdí spousta, takže problé s ND není, spousta se toho také vyrábí a to hlavně do motoru, takže o ND zde nouze oproti J90 není. Má 4.st převodovku, ale i tak se rozjede až na 110km/h. Je jednoduchá na údržbu, nejsou zde žádné záludnosti a na běžné ježdění je ideální, lépe se na ní jezdí 2 osobám a do díky většímu obsahu který prostě ničím nenahradíš. Cnea se pohybuje od 5000 až po 15000,- ale už za 5-8000 tisíc se dá sehnat pěkný a zachovalý kousek. Nevím jak ty,ale na běžné ježdění bych koupil ČZ, myslm že budeš spokojen. Jawa 90 je super, ale je to stroj pro radost. Samozřejmě n tom můžeš normálně jezdit taky, ale myslím že co se týká peněz, tak je J90 finančně náročnější a nejen finančně.
Datum: 19. ledna 2009 23:47
 Tak abychto uvedl na pravou míru Jawu 90 mám teď nově, je to pěkný stroj, velice živý, lehký má 5 st. převodovku jede asi 90km/h. Cena s TP za opravdu pěkný kousek je 12000 - 15000 za normální stav 8000 - 12000 (méně často okolo 6000). Co se týká spolehlivosti zde je to sakra o poctivé udrždě - ta ti neodpustí nic, navíc je zde spousta záludností co se týká seřízení a motoru - největší problémy jsou problémy ze spojkou - někoho trápí pořád jinému funguje bezvadně, dále zapalování a startování - vzhledem k systému jakým je poháněná vačka přerušovače je zde často problém se starty (prostě bez pořádného roztlačení nenaskočí) celková spolehlivost se odvíjí o toho jak se o ni staráš... Největší nevýhodou je problém s většinou náhradnách dílů, které nejsou shodné s jinými motorkami - ty se špatně shání a jsou drahé. Zase ale je to opravdu fajn stroj na které je svezení radost.
Datum: 19. ledna 2009 23:40
Jméno: standa
IP: uživatel5018
 v dobrym stavu jede 100 ... jinak nekdo na ty 90 tky nadava a nekdo je chvali....dost se to toci no....a obcas ta prevodovka klekne no....a dilu taky neni moc....175 je zase líná mno...vyber je fakt jen na tobe...
Datum: 19. ledna 2009 23:18
Jméno: standa
IP: uživatel5018
 10-15 tis
Datum: 19. ledna 2009 22:49
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 a kolik se cenove pohybuje tak normalne
Datum: 19. ledna 2009 21:32
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 diky za odpovedi a jeste chci vedet kolik jede
Datum: 19. ledna 2009 21:32
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a ja doplnim: co se tyce jizdnich vlastnosti tak bych uprednostnil zlatou Jawu 90...ale zase vetsi objem dela dojem...cili se rozhodni
Datum: 19. ledna 2009 20:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ve spolehlivosti určitě 175, prtože tyhle motorky jsou neuvěřitelný držáky.......jediný co často zlobí je dobíjení, ale když dáš krabicový rele, tak jenom leješ benal a jezdíš
Datum: 19. ledna 2009 20:28
|



|