Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawák
IP: uživatel4183
 Zdarec draci chci vedet jestli to řetězové kolo 12z pohani retez od rozety nebo jestli to je u toho primarniho retezu. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 15:14
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 monty má pravdu předsedo..
Datum: 25. ledna 2009 15:14
 u rozety. je to sekundární převod. na primár ani 12z není, dělá se jen 9z 11z a origo 14z
Datum: 25. ledna 2009 11:00
Jméno: Monter
IP: uživatel1265
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 18:57
 no fikus myslet si to můžeš ale pojede to a díly nemíchám když sou špatný koupím nový
Datum: 25. ledna 2009 18:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5077
Datum: 25. ledna 2009 18:02
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pokud ti to fungovalo vse a nepadaly rychlosti tak je to ok ale stejne si myslim ze az to slozis ze ti to uz nepojede pokud ses amater jako ja a kazdej dil michas sjinym motorem  to jsem tem mim motorum dal
Datum: 25. ledna 2009 17:28
Jméno: Verb
IP: uživatel5075
 Vipada hodne slusne,nic neměn vydrzi ti jěšte dlouho
Datum: 25. ledna 2009 14:50
 A eště podle brutálně rozmazanejch....! Opravdu....je to tu samej odborník...!  Za chvíly se tady bude diagnostikova telepaticky....! Otázka kluci co s tím mám.....odpověď......čéče...máš to rozbitý.....  Opravdu.....bavim se....! Fojtoslave...máš bod....
Datum: 25. ledna 2009 13:06
 Podle fotek posuzovat převodovku....  Bože můj...! Fojtoslave.....di se zakopat....! Fakt...
Datum: 25. ledna 2009 13:05
 všechno je podle mě v pohodě,pokud nejsou urvaný zuby,tak v cajku.jen tu vydličku trošku narovnej(možná),aby byla rovná.Když tak porovnej s novýma dilama,na kterých jsou obrázky
Datum: 25. ledna 2009 10:54
Jméno: Monter
IP: uživatel1265
 a dík za všechny rady
Datum: 25. ledna 2009 10:49
Jméno: trmich
IP: uživatel5071
 zdary lidi, mam dotaz. Nevite nahodou jestli by sli udelat silentbloky na čz 175/487?? jestli jo, tak z ceho je mam udelat, jak by asi meli vypadat a jaky upravy bych kvuli nim musel delat?? nejlepsi by bylo, kdybyste meli nejakej odkaz, kde je to vyfoceny. zatim dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 18:59
Jméno: trmich
IP: uživatel5071
 myslim prizovy na motor k uchytum...
Datum: 25. ledna 2009 18:59
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 nebo myslis pryzovy na motor na odpruzeni
Datum: 25. ledna 2009 18:51
 nemyslis ty bronzovy pouzdra v prevodovce na knany hrideli? to je ta vedle ty hridele na ktery je kos spojky
Datum: 25. ledna 2009 18:36
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 a vis naco ty silenbloky tam vubec sou?vocasi a jestly jo tak jak je tam chces nacpat?
Datum: 25. ledna 2009 18:26
Jméno: trmich
IP: uživatel5071
 sry, myslel sem motoru, akorat sem to tam nenapsal...
Datum: 25. ledna 2009 10:49
 Čeho silentbloky?
Datum: 25. ledna 2009 10:48
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 Zdarec,je nutné mít na fichtlu zrcátko,aby prošel technickou?Koupil jsem totiž řídítka s hrazdou a mam tam rukojeť,páčku spojky,přepínač světel a nic víc se mi tam nevleze  ,nemám to zrcátko kam strčit. xD.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 9:30
Jméno: blaf
IP: uživatel1927
 Joza ma pravdu na TK byt nemusy, ja ho taky neměl a nařadi žarovky a podobny věci taky ne .... zkontrolovali čisla světla značku a hotovo
Datum: 02. února 2009 9:30
 bez zrcátka bych na technickou radši nechodil (-:
Datum: 25. ledna 2009 12:03
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 na koho narazis...ale spravne by tam mel byt...jinak to zkus bez neho a uvidis co ti na to rekne
Datum: 25. ledna 2009 11:45
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Ne zrcatko na technickej bejt nemusí. Stačí když ti to jde nastartovat a jestli to svítí. Technická je aby se zjistitl stav motorky po technickej stránce a ne podle vybavenosti
Datum: 25. ledna 2009 11:38
Jméno: trmich
IP: uživatel5071
 ja mam na dachlu zrcatko, ktery je zevnitr riditka. je tam takova zatka v ni je to narroubovany. ja tom zrcatku je zavit a na konci toho tavitu je takovej roztahovak. si to kdyztak zkus sehnat...
Datum: 25. ledna 2009 11:03
 Jo musí,levý zrcátko je povinný
Datum: 25. ledna 2009 10:12
 Musí být.
Datum: 25. ledna 2009 9:54
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 Dobry den jak vypustím olej na jawě 25o kývačka typ 353 chtěl bych nalét nový olej ale nevím jak mám vypustit starý poradtě prosím Předem Děkiji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 18:06
Jméno: Kryštof
IP: uživatel4968
 normálně provrtej víko a až to vyteče tak tam naraž dubovej kolík=))
Datum: 25. ledna 2009 18:06
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 hlavne ho vypoustej teplej. Po jizde.
Datum: 25. ledna 2009 13:50
 nimi:jo myslel, sory splet jsem se
Datum: 25. ledna 2009 12:35
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 nemyslel jsi v levim víku na hore?
Datum: 25. ledna 2009 12:23
 no a až ten olej už bude jenom dotejkat, tak občas motorku nakloň do strany jednou do prava pak zas doleva(vždycky v tom náklonu chvilku zůstaň) no a až budeš olej napouštět tak ten šroub nezapomeň zase zašroubovat no a nový olej naleješ tím šroubem co je v pravým krytu karterů na hoře
Datum: 25. ledna 2009 12:09
 Zespoda převodovky musí bejt vypouštěcí šroub
Datum: 25. ledna 2009 10:16
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 11:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to je opravdu masacky projekt...nejen hodne penez (cely to predelat, VAPE, hlava...) ale i na cas...smekam...ale na druhou stranu to uz neni dvouktakt a tak nemuze od toho cekat takovy splaseny stroj jako gdyz dvoutaktem jeste byl...
Datum: 25. ledna 2009 11:44
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 to by nemelo byt az tak tezke pokud jsou prachy! POdle mne ..dat jinou hlavu 4t a nejdulezitejsi nacasovat otvirani ventilu a nejtezsi bude spravne sprevodovat a sladit s casovanim
Datum: 25. ledna 2009 11:23
 četli ste si ten popis? je to celkem hardcore, tam použil všechno od jawy po škodovku
Datum: 25. ledna 2009 11:13
Jméno: Monter
IP: uživatel1265
 brutální zvukk!!!!
Datum: 25. ledna 2009 11:07
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 25. ledna 2009 10:38
Jméno: motor
IP: uživatel680
 ale jako borec pekný to je a zvuk taky paráda
Datum: 25. ledna 2009 9:42
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to by me zajimalo co vsechno predelal a jak?
Datum: 25. ledna 2009 9:10
Jméno: Pionyr 20
IP: uživatel4183
 zdarec draci, chci vědět zda jde hodně pocítit rozdíl při jízdě s různýma řetězovíma kolama (z11,z12,z13). nevim ktere se mam koupit protoze mi pionyr jde spise do rychlosti a kdyz jedeme dva tak nás to sotva utahne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 14:45
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 pocítit je to opravdu hodně.Když máš třináctku a pak tam dáš třeba desítku tak je to uplně něco jinýho.Zlatej střed je dvanáctka já jezdím na jedenáctku.
Datum: 25. ledna 2009 14:45
 no na silnici bych dal klidně 13z. no pokud dáš 12z. , tak v rychlosti ani tak rozdíl nebude,protože se tě spíš motor povede víc vytočit no a do crossu bych dal 10-11z pak to
má docela pěknou sílu
Datum: 25. ledna 2009 12:14
 já osobně mám 10z a sem spokojený, pomalu to nejede a sílu to má slušnou
Datum: 25. ledna 2009 10:56
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 tak podle toho kde jezdíš na silnice bych řek že je dobrý když jezdíte dvá to 12z ale jestli jezdíte v crosu tak si dej 11z
Datum: 25. ledna 2009 9:27
 Jestli těma řetězovíma kolama myslíš primární kolečko tak do síly si dej menší,,,pokud myslíš rozetu ,tak na sílu si dej větší.
Datum: 25. ledna 2009 8:17
Jméno: JAWA_20
IP: uživatel5070
 Nazdar . Nevite ci se davali na posledny pionyri pisty s na 3 krouzky . diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 11:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to bylo az po roce 1975 pac mam 21 z tohoto roku uz treba s vykonejsim (30W) magnetem, hranatejsima plechama a mela 3 krouzkovy pist, zrovna ted se mi vali tady na stole...jinak byly 3, pak se preslo na dva aby byl rychlejsi a tocil vic (asi o 200-500 otacek zhruba a pak se kvuli tomu davala na mustafi i ta 72 tryska) ne ukor mnesi sily...jinak nema cenu to opravdu resit, je to pomalu jedno...
Datum: 25. ledna 2009 11:39
 Dřív se dávaly 3 pak 2, ale nemá to cenu řešit. Myslim si, že přelomový rok je 1975.
Datum: 25. ledna 2009 9:23
Jméno: Luke
IP: uživatel250
 Cau, to je ruzne, mam 21 - ktera ma 3 pisnti kroužky, a 20, ktera je o 2 roky novějsi a ma 2 pistni kroužky, ale je to celkem jedno, akorat kdyz maš 3 kroužky, tak to lip tesni ale zas mas větsi třeni !!! Ja osobně bych dal radši 3
Datum: 25. ledna 2009 0:15
Jméno: Jcs
IP: uživatel5042
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 15:53
Jméno: robertn
IP: uživatel4939
 je to fakt, v té jinak politicky blbé době v 50. 60. letech díky skvělým konstruktérům vznikaly krásné elegantní stroje. promyšlené do detailu a přitom jednoduché a spolehlivé. to platí jak o s11, tak s22, jawetty.  když se dívám na dnešní mopedy, tak ty staré se fakt nemají za co stydět, ba naopak.
Datum: 31. ledna 2009 15:53
 u mě vede s11
Datum: 25. ledna 2009 11:01
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 A taky by se o to mohl dělit s S22
Datum: 25. ledna 2009 9:48
Jméno: jcs
IP: uživatel5042
 Robot je taky krasnej
Datum: 25. ledna 2009 8:22
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 este by se mohl delit o tento titul s Jawetkou, Robotem ci mene znamym Luciferem ale jinak nezbyva nez souhlasit
Datum: 24. ledna 2009 23:36
Jméno: Jawák
IP: uživatel4183
 Zdarec, nevíte někdo jak a čím nejlépe vyčistím výfuk na Jawě 20? Díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 14:14
 hele nejlip kdyz ho vylejes necim horlavim a vypalis ho tak sem to udelal a byl cistej dost ten humus hezky vyhori nebo to udelej autogenem s tim se to taky dela
Datum: 11. února 2009 14:14
 vyndej vnitřek nalej tam naftu nebo sem to dělal i z benzínem ale u toho si musíš dávat pozor docela to fluše plameny  a párkrát to takhle uděláš a pak to jen vyklepneš ven ten bordel a jeto hotový
Datum: 25. ledna 2009 15:10
Jméno: JAWA_20
IP: uživatel5070
 Dej si do vrtacky draty o prumeru 0,5 az 1 mm ale musi byt dost tvrdy . Pak to dej dovnitr a zapni vrtacku .
Datum: 25. ledna 2009 0:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 http://shop.sesa-moto.cz/pokec/fichlt-kramek/id70186.html je to tam v clanku puleni motoru, je tam napsany VYFUK takze to najdes, precti...jinak o tom lanku newim, delavalo se neco podobneho z gable, rozrizl se, tez se roztrebil a s vrtackou projel...ale az to vypalis tak stejne nejlepsi je vzit hadr, natlouct ho tam z jedny strany a na druhy ho vytahout - krasne lesky (zevnitr) dalekohled z toho bude
Datum: 24. ledna 2009 22:55
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 no někde sem čet že je dobrý vzít si starý lanko, na jednom konci ho roztřepit, druhej konec dát do vrtačky a projet s tim vejfuk
Datum: 24. ledna 2009 22:13
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vyndej vnitrek a hodto do kamen a zachvili to vytahni az to bude ohoreli a malim kladuvem lechce oklepej at stoho spada to ohoreli a vnitrek vejfuku se blbe cisti zalezi jak hodne je spinavej bejlepsi vypalit v ohnisti ale znicis si crom tak to necim vyskrabej
Datum: 24. ledna 2009 21:58
 pokud ti nezáleží na chromu tak je nejlepší hodit to do ohně a pak to prostě vyklepat
Datum: 24. ledna 2009 21:52
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 cau draci... chtel jsem se zeptat.. dneska jsem si delal predstih na CZ 250/455.. dal jsem tam 3,6.. ale porad se mi to dusilo atd.... tak jsem hledal co by to mohlo byt.. tak jsem se podival na vejfuk.. a kdyz jsme ho sundal.. tak z toho vytekla.. slušná davka oleje.. myslite ze je to kvuli tomu?? ze se mi to dusilo? vsechno nehorazne od oleje.. proste humus
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 23:02
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 smrdi, cadi, takovej stiplavej specifickej zapach, pokud si dal novej prevodovej olej, kerej je proste novej a ridsi, tak se ti nasal do klikovky, tez sme mel na fikovi starej a parada, nalil sem novej a uz to zaclo, puleni me neminulo...vypal vyfuk, to je dulezity...jinak pokud to jenom prokopnes a ani se to poradne neohreje, zas to chcipnes a pak zas negydy nakopnes tak to je jasny, nezahreje se to na teplotu gdy se olej jeste nespaluje (zde to plati hlavne u M2T!!!)...a gdyz uz jsme u neho - on se nerad spaluje...jo jinak ten vyfuk jeste pak poradne utesni, tim to tez muze byt a prosim at se zase nerozjede diskuze o M2T, wim ze to tu dlouho nebylo ale pestry uz je to dost
Datum: 24. ledna 2009 23:02
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 ja jsme na ni predstim nejezdil.. dostal jsem ji od dedy.. a hnedka sla na GO... no vidis to me nenapadlo.. stim prevodakem.. doufam ze to tak neni... ale do fika jsme dal taky 1:25 a te a ten si to prebral s prehledem. .zadny zbytkovi olej.... no jooo ale jak to poznam ze mi to taha.. olej ze skrině?
Datum: 24. ledna 2009 22:05
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nezapaluje ti to smes jak ma takze v lepsim pripade ten prestich muze bejt spatne nastavenej nebo spatna svicka ale to je nepravdepodobny a rikaz ze to je po GO takze hadam ze to nejezdi od ty doby to bude tim ze to nekde fouka tak jestli ten olej neni sprevodovy skrine
Datum: 24. ledna 2009 22:01
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 motor je po GO. davam 1:25 kvuli zajizdeni.. ale jak je videt je to asi hodne
Datum: 24. ledna 2009 20:16
 A také párkrát perošlápni motor bez zapalování ať vyplive všechen pebytek oleje a směsi...A pokud tam dáváš víc oleje,než má být, tak to není dobře. Najdi si návod k obsluze a tam se podívej, jaký poiměr má být...Pokud ho tak dáváš, tak by to možná chtělo sundat hlavu a kouknout dovnitř, příp. vyčistit.
Datum: 24. ledna 2009 20:02
Jméno: Monter
IP: uživatel1265
 Vypal vejfuk a snad už se to dusit nebude esi jo tak by se musela hledat závada jinde ale to už ti bohužel neporadím
Datum: 24. ledna 2009 19:50
Jméno: maro50
IP: uživatel5069
 zadr..neviete ako vybrat rucicku na hranatom tachaci na pincla?...dik za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 20:04
 http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=27897 Zde je to popsané, princip je stejný jako u tacho ze 640
Datum: 24. ledna 2009 20:04
 seso, sory ale pls nemaž, čus našel sem na netu stránku, kde prodávaj ty brusný kotouče a pasty na leštění kovu, dělá se to s tím dobře, a seso, kdybys tady něco takouvýho měl, tak by to bylo super : http://www.chromtechnik.cz/
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 18:28
Datum: 24. ledna 2009 18:28
Jméno: potkan
IP: uživatel3485
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 0:03
Jméno: maro50
IP: uživatel5069
 niekde sa to tu us riesilo...najprv si treba nastrihat buzirky zodpovedajuceho priemeru o hrubke niakych 0,5 cm..a ponatahovat ich na riaditka a unasac rukovate planu ci jak sa to vola a potom pomedzi to poprepletat buzirky zodpovedajucej dlzky..a pozaraovnavat...tak niak to bolo myslim..
Datum: 25. ledna 2009 0:03
 takový má kamoš na 250 automatce
Datum: 24. ledna 2009 21:03
Jméno: Luke
IP: uživatel250
 On myslí to, co je na rukojetích (vypadá to jak pleteny proutěný košík, akorat místo proutí uměla hmota) je to zajimave !!!
Datum: 24. ledna 2009 19:43
Jméno: Horst
IP: uživatel5068
 To jsou návleky z kombinaček(kleští)
Datum: 24. ledna 2009 18:29
 Hoši,nevíte jak udělat nějakej zámek na kastliky u 125 kejvačky která má jen ten záchyt na šroubovák(takovej ten "šroub" co se s nim otočí a on se zahákne)??Napadlo mě udělat to nějak tak jako je otevírání kapoty u auta.Že bych doma udělal nějakej mechanismus kterej by se ovládal lankem.Ale nenapadá mě jak na to.Poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 17:58
Jméno: bobo.kopecky
IP: uživatel5067
 nevite jesli je krouzek zevnitr u 90 jawi u naslapovacky musi se kvuli tomu pulit tecemito
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 13:15
Jméno: to je jedno
IP: uživatel5073
 jeslti ti to chcije moc, tak to musis rozpulit. je tam udalana drazka v karteru pro o krouzek. kdyz by to chcalo malo, tak jako nouzovka sundat start paku a narvat tam o krouzek, poradne pritlacit paku a utahnou klinek. ale stejen to bude furt saknout, dokavaz to nerozpulis a nevymenis
Datum: 25. ledna 2009 13:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli je to jako u pincka tak staci sundat nakopavacku a strcit to tam a zase dat spatky nakopavacku
Datum: 24. ledna 2009 22:07
Jméno: Standa
IP: uživatel5064
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 11:35
 Takový kousky mám rád, nedotčený...  Sám sem jednoho takovýho našel ve stodole ale ještě mi neřiká pane..
Datum: 25. ledna 2009 11:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ten prach naznacuje ze se s nim nic nedelalo tudis netrpi "tuningem" vetsiny fiku pod vedenim mladistvych...no za ty prachy je to prumerne ale proc ne, kez by takovejch bylo vic...ale pokud se jen umyje tak bude vypada jak hvezda na nebi, generalka moc prace neda, stalo by to za to...
Datum: 24. ledna 2009 20:04
Jméno: Luke
IP: uživatel250
 Je supr, ale ta barva se mi hnusi, jak vidim tu nadrž a spomenu si na čištění tak mi je blbě  ještě že už to mam u mojeho zasebou
Datum: 24. ledna 2009 19:39
Jméno: _buben
IP: uživatel770
 ten je dost peknej...takovejvh se fakt uz moc nenajde.....al eja sem koupil lepsihos e lepsima chromama a s papirama a ma najeto 4000 za 500 kc....njn..holt nekdo nevi co prodava...
Datum: 24. ledna 2009 19:06
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Souhlasím s tebou Stando,je fakt krásný.Jinak jde udělat hezčí,ale originál je originál.
Datum: 24. ledna 2009 18:43
 Chce to umejt  inak docela pěkný,ale viděl jsem i o hodně hezčí.
Datum: 24. ledna 2009 17:47
 ahoj jde zapojit eletrika bez baterky na jawu 250 kyvacku? mam dynymo 45W muze nekdo napsat jak? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 19:19
 problem ze nemam soustruh a uz me to funguje  to schema je OK dneska sem s tim jezdil
Datum: 25. ledna 2009 19:19
 vysoustruz si nastavec na fichtl zapalovani a pak to tam normal pridelej tohle sem delal borcum na krosky
Datum: 25. ledna 2009 18:49
 martin.popo ®: a jak to mam zapojit jak u fichtla? ja sem myslel taky ze to tak zapojim ale prej to nejde ma na to nekdo jinej nazor?
Datum: 24. ledna 2009 19:54
Jméno: Standa
IP: uživatel5064
 pro dalsi borce co to chtej zapojit jednoduse http://www.ay.xf.cz/1.jpg ....vytvoril sem to ja s koleckem a Procpro to nakreslil
Datum: 24. ledna 2009 18:43
 Udělej to jako to je u fichtla
Datum: 24. ledna 2009 17:49
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 zdarec panove.., mam proble s babetu 210, vsetko sem cistil, a po slozeni nejde dobre seridit, problem je ze volnobjeh ide spravit, ale jakmile chcem rozjet tak sa to zacne dusit po pridavani plynu..., vypada to tak ze tam ide moc vzduchu a malo paliva, ihlu uz sem daval na 2aj 3 zarez ale beze zmeny, ked zakrijem pulku difuzeru tak akceleruje celkem ok, takze predstih to asi nebude, svicky uz sem skusal hodne typu, to take asi nebude, napada mna este plovakovka ale tu ked sem to cistil nehybal sem s pleskama a potom sem to este kontroloval ale nedokazu to stopro posoudit ci to je spravne,... predtym to vicemene ta babeta fungovala, teda aspon tento problem nemnela... ked najdete nejaky srozumitelny navod jak nastavit tu plovakovku abo to vite tak reknite  lebo ten navod tady mi moc nerika http://www.razdva.cz/alesmarek/babetta/index.htm ... takze chlapi help  diky moc moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 17:44
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 no nic ine mna uz nenapada nez skusit este jehlu a ten plovak, uz sem to skusal nejaku tu hodku seridit, jednu chvylu uz to celkem bilo ale ja sem taky ze polovcny uspech mi neda a jedu dal a nakonec to znova rozsteluju  ,
Datum: 24. ledna 2009 17:44
 babka je naladovy stroj plovakovkou jestli tam mas dobre dany plovak tak tam nic neres trysky predpokladam ze mas vycistene musis si hrat se sroubem bohatosti a jehlou mi trvalo neskutecne dlouho mi ji seridit a ted dva roky jezdi bez nehody
Datum: 24. ledna 2009 17:31
Jméno: potkan
IP: uživatel3485
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/246845-pionyr-20-dily.html dosť drahé diely
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 19:58
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 100 000 he to je skoro zadarmo
Datum: 24. ledna 2009 19:58
 prý "dám to skoro zadarmo"  to je ale vtipálek
Datum: 24. ledna 2009 17:03
|



|