Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 15:38
 lukáš holub už ji prej sehnal
Datum: 26. ledna 2009 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel5082
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 18:45
Jméno: Standa
IP: uživatel5082
Datum: 26. ledna 2009 18:45
Jméno: lukawe555
IP: uživatel5061
 stando oprava babetta neni česká ale slovenská Babetta Kolárovo skur ji mnela ZVL-ka
Datum: 26. ledna 2009 18:36
Jméno: standa
IP: uživatel5082
 me jenom fascinuje jak je to vsechno reseny....bracha mel driv tu a samou v suprovym stavu i s variatorem a nechapal sem jak takovejhle stroj muze takle ject.....meli sma na ni teda origo piaggio ladak a sání mallossi,ale stejnak to jelo pres 60...a tech 60 tam bylo hned...ne jak líná česká babeta.....zadny prevody nic....a spotreba s tim ladakem do dvou litru na sto....bez ladaku v zakladnim provedeni spotreba 1.5/100 a vmax 55....neskutečný
Datum: 26. ledna 2009 17:06
Jméno: standa
IP: uživatel5082
Datum: 26. ledna 2009 16:07
 Může mít rotační šoupátko jako má například Jawa 90 nebo Trabant.
Datum: 26. ledna 2009 14:57
 hey, a neni ta stará italská bebeta Piagio ciao?? já sem ji taky měl, a hleděl co to jako je.....morurek do dlaně, žádnej olej....jen klikovka........a když sem tak přemejšlel.....nemuže to mít na klice něco jak jawka 90, ae ta to má z boku, tak jak by to bylo ze zadu nwim....
Datum: 26. ledna 2009 14:57
Jméno: bobokopecky
IP: uživatel5067
 muzemi nekdo poradit jestli je u 90 jawi na cepu jsou jehli nebo je tam pouzdro medeny
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 21:29
Jméno: Raziel
IP: uživatel4943
 jsou tam jehly
Datum: 27. ledna 2009 21:29
 medemý pouzdro tam opravdu neni kdyztak bronzove!! jinak nevim..ale mam tuseni ze jehly!
Datum: 26. ledna 2009 13:13
 Zdar, chci se zeptat, zda jste už někdo pro rychlý záběh motoru vetřely do válce molikot? (když se to udělá, tak jsem čet, že se válec už za 30minut může použít v plném zatížení)
A jak ten molikot vlastně funguje, atd...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 14:29
Jméno: standa
IP: uživatel5082
 tohle bude sice oftopic,ale je to taky trochu k veci ....rikalo se tu ze pri zajizdeni jde dost o hrany kanálů,který když srazíš,tak velmi zrychlíš záběh.... Jinak o zabehu zavodniho motoru nic nevim,takze vic ti nereknu....ja bych tam dal proste lepsi olej a napred jezdil pomalu a pak skousel pridavat a sledoval bych jak se motor chová....na jednom krouzku nemas tak strasny treni jako na dvou,trech,takze by se to ani nemuselo tolik hřát a ani by se to nemuselo pridrit kdybys mu dal kotel..... snad ti nekdo rekne vic....
Datum: 26. ledna 2009 14:29
Jméno: Laďa
IP: uživatel5081
 Nazdar,mám problém s benzínem.Když pustím kohoutkem benzín a nateče mi do karbecu tak mi kape na válec.Málem mi to jednou laplo  dole je dírka ,četl sem že tam má být odkapávací miska.Ale to ten benzín bude takhle odtíkat pořád???akorát ne na válec ale na tu misku???to nechci...stačí když tam našroubuju malý šroubek?.Já jen abych ho tam nedal a neposral tím karbec.Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 17:36
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Ta dirka je tam docela duležitá protože když by si náhodou zapomel přestat cupovat tak by si to ulil ale když je tam ta dirka tak to tim vyteče ven a je to. Ale jestli ti to nějak hodně vytejka i když to necupuješ tak jak už tu radil Willi musiš v plovákovce trošku přihnout ten plišek nahoru
Datum: 26. ledna 2009 17:36
 NN o tuto diru zcela beztak nejde. Lada mysli asi tu kde se napojuje takovy to kolinko u karbece.. tam je dirka a kdyz to presytis tak tudy kape benzin... otevri plovakovku (na 2 sroubky) a v tom vicku je ventil + osicka a ni plisek ... ten plisek prihni trosku dolu (doufam ze se nepletu a pozor na to osicku aby si neztratil). Ta odkapavaci miska se pridelava zespoda na plovakovku, ja ji tam nemam ale pokud ji doma mas tak ji tam urcite dej...
Datum: 26. ledna 2009 15:30
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 tu misku tam urcite prisroubuj a zkus seridit hladinu plovakove komory, tim pliskem, asi se ti to uchlastava. Hlavne tu dirku z ktere ti to odkapava nijak nezatesnuj. Musi tam byt.
Datum: 26. ledna 2009 15:14
 Ta díra není skrz, je v ní zavit na přišroubování odkapávací misky.
Datum: 26. ledna 2009 14:37
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Taky můžeš mít špatný jehlový ventil.
Datum: 26. ledna 2009 13:45
 zkus seřídit hladinu benzínu v plovákové komoře (je tam takový malý plíšek v tej plovákovej komoře, tak ho zkus přihnout)
Datum: 26. ledna 2009 12:08
 Zdarec,nevíte jestli je pravda že vložka z může mít výbrus až na 70ccm a jestli pasuje válec od pařeza do kartru mustang a nebo se musí vložka od pařeza nalisovat do pláště válce od mustafa,aby to pasovalo.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 16:27
Jméno: Standa
IP: uživatel5082
Datum: 26. ledna 2009 16:27
 Nevěděl jsem že pařezáckej válec má vložku .... já se tu dozvim vždycky takovejch novejch věcí ....
Datum: 26. ledna 2009 16:22
Jméno: standa
IP: uživatel5082
Datum: 26. ledna 2009 13:37
 no mám dojem, že vložka z pařeza 550,555 může mít výbrus na 60ccm, no a válec z pařeza na kartery asi moc nepasuje, protože má trochu jinak umístěný přepouštěcí
kanály a asi i jinej tvar těch přepouštěcích kanálů
Datum: 26. ledna 2009 11:49
 ne neni to pravda
Datum: 26. ledna 2009 11:16
 ZDRAVIM PROSIMVAS NEVITE NEKDO KOLIK JE PRESNE JEHLICEK RESPEKTIVE VALECKU MEZI OJNICÍ A ČEPEM PISTU U ČZ 175 487 MAM TAKEJ POCIT ZE MI JEDEN SPAD K SETRVACNIKU
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 15:12
Jméno: kUBÍK
IP: uživatel1732
 na to bacha já ji takhle zadřel
Datum: 26. ledna 2009 15:12
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
 Ahoj, 28ks.
Datum: 26. ledna 2009 10:16
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 Tohle přece nemůže být pravda ne?Píše TUNING VRTANI 40 mm a prodává to jako kit 60ccm.Myslím že když je vrtání 40 mm,tak je obsah něco kolem 55 ccm.
http://www.aukro.cz/item539613442_tuning_kit_jawa_60ccm_vrtani_40_mm.html#gallery
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 23:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5077
 vzdyt je to jedno...nemysli si ze ta 55 ti nejak poleti....
Datum: 25. ledna 2009 23:28
Jméno: sanko1
IP: uživatel4891
 i tady jo?já to tady ještě neviděl.Jen nový s vrtáním 38mm.
Datum: 25. ledna 2009 23:23
Jméno: Standa
IP: uživatel5077
 JJ...nejaky polsky obchodnik Tedi60 ...ale jako ackoliv to neni 60ccm tak to je slusna cena,ale koupis to i tady
Datum: 25. ledna 2009 22:59
 Zdarec draci,jaká je největší šíře vejfukovýho kanálu aby nepraskal kroužek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 0:11
 jednak podle materiálu ze kterýho je kroužek a pak taky na tvaru kanálu.......je poněkud rozdíl, jestli má kanál tvar obdélníka nebo třeba elipsy
Datum: 26. ledna 2009 0:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5077
 a kolik u krouzku 1.5mm?
Datum: 25. ledna 2009 23:00
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 podle pouziteho materialu z ktereho je vyroben pistni krouzek pro origo krouzky max 22mm.
Datum: 25. ledna 2009 22:12
Jméno: finč
IP: uživatel4510
 zdar jaka je idealni vzdalenost horni a dolni hrany vyfukoveho kanalu kdyz jezdim kross.za odpovedi predem moc dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 14:35
Jméno: standa
IP: uživatel5082
 myslim ze je to dobre popsany v clankach na jawa-50 ....skus se tam podivat....na dolni hranu sahat nemusis,kanal si muzes trochu rozsirit do strany a o pul milimetru dopredu,ale nedelej to naslepo...napred se alespon podivej na ty clanky a literaturu....jak to udelas moc,tak stratis uplne spodek otacek  Kdosi dokonce rikal,ze do krosu na vejfuk nesahat....udelat ladenej vejfuk....myslim ze v krossu spis potrebujes ten spodek nez max.otacky
Datum: 26. ledna 2009 14:35
 hoši napište sem kolik let je starej váš mustang,ale jenom mustang,muj je totiž 38 a nenašel sem staršího
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 15:05
Jméno: standais
IP: uživatel3091
 jedoho mam 1971 (starší typ) a druhej je 1977 a ten už je novější
Datum: 28. ledna 2009 15:05
 ja mam rocnik 1970
Datum: 26. ledna 2009 11:19
Jméno: standa
IP: uživatel5082
 Já mel  skoda,ze musel zmenit majitele......
Datum: 26. ledna 2009 9:20
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 ja mam mustanga z roku 2008 ....ptz mustang by se měl počítat jako celek takže i s motorem... tak si myslím že nikdo nemá tak starý motor
Datum: 26. ledna 2009 7:09
Jméno: _buben
IP: uživatel770
 ja mam mustanga z roku 1981
Datum: 25. ledna 2009 23:26
Jméno: Standa
IP: uživatel5077
 mel sem kdysi z roku 68 jako tu kdosi psal....byl to ten uplne prvni....mel este 3 krouzky...
Datum: 25. ledna 2009 23:02
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 já mám mustanga z 79 roku ale jezdí furt parádně
Datum: 25. ledna 2009 22:30
Jméno: Lukas
IP: uživatel3576
 Zdar hej tak ja mam mustanga roku 1970 je to ten nejstarsi tip takze starsi mustangove uz neexistujou aspon myslim
Datum: 25. ledna 2009 22:16
 Mám ročník 1979 takže 30 let. je to good stroj
Datum: 25. ledna 2009 22:11
 Muj má ročník 1982 takže 27 let
Datum: 25. ledna 2009 21:18
Jméno: matacz
IP: uživatel1989
 Zrdavim já jsem měl 40 let starýho z roku 1968
Datum: 25. ledna 2009 21:09
Jméno: maro50
IP: uživatel5080
 moj ma 39 rokov..
Datum: 25. ledna 2009 21:08
 Zdravim seso. Chtel jsem se zeptat bude nekdy gumovej potah na sedlo s11 dale spojkove oblozeni( ferodo?) pokud se nemylim. A plaste s dusema vse na s11 z vape mam velikou radost budou stale? Dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 13:33
 draku potah musu splasit ale je to ranec 12 ci 12 stovek,,plaste a duse nou problem,,zapalko nejaky cas bude ale pak uz asi ne
Datum: 26. ledna 2009 13:33
 cau draci ako mam vyrobit lamely na z pioniera korky uz mam aj v lameliach teraz mam co spravit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 21:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 presne tak...dnes uz se najde malo takovejch co si to chcou udelat sami, ono se nani ani cemu divit gdyz obe lamely koupis za pomalu stejny prachy jako vsechny korky...
Datum: 25. ledna 2009 21:42
 no jde o to jak si je tam dal.. popíšu ti správný postup..
1. vyloupneš šroubovákem staré korky
2. nové korky si dáš do hrnce s vodou a chvilku je povaříš.. ony trochu změknou
3. pak je tam hned ještě teplé nastrkáš.. co nejrovnoměrnějš...
4. necháš uschnout od vody
5. dáš si smirkový papír na něco plochého a brousíš do rozumné tloušťky a hlavně musí být obě strany stejně tlusté a musí to být absolutně ploché
Datum: 25. ledna 2009 21:07
Jméno: Pospa
IP: uživatel1670
 ahojte ,prosím vás,co má být všechno v povinné výbavě na jawě 350/360?prosím popište mi kdyžtak klíče jaké,kolik,atd,prostě co všechno tam má být.děkuu moc čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 9:24
Jméno: čau
IP: uživatel1927
 čau.... jestli máš jawu 350/360 neměl bys tam navíc motor ? já tuto motorku mám taky ale s motorem s kaliforniana a shanim origo 360
Datum: 02. února 2009 9:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 co musíš mít jsou pouze čtyři věci(když neberu doklady): 1)lékárničku 2)po jedný pojistce od každýho druhu 3) po jedný žárovce od každýho druhu vnějšího osvětlení(tzn. že třeba do podsvícení tachometru mít nemusíš) 4) nážedí potřebné k výměně těch žárovek(stačí plochej šroubovák) ............... to je všechnoco bez ohledů musíš mít při každý jízdě po silnici......... nějaký klíče a svíčky a podobný věci jsou hodně dobrý, protože tlačit pár km třeba jen kuli špatný svíčce nasere, ale povinný to NENI!!!
Datum: 26. ledna 2009 16:24
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak jako na vsech motorkach lekarnicka doklady pojistku kazdyho druhu co mas na ty motorce a zarovku od kazdyho druhu a to by bylo vse doporuceny je si brat naky naradi na drobny opravy svicku klic na sv. naradi na zalepeni kola nakej ten sroubovak
Datum: 25. ledna 2009 20:14
Jméno: Adam
IP: uživatel4659
 Hojte draci , chtěl bych vás poprosit , jestli máte někdo mustanga , tak jestli byste mi mohli změřit délku zadnich pružin a myslim ty odkryté, bo ja mam na něm po poslednim majiteli pružiny z elektronika , tak nevim jestli to nebude problém , je rozebrany ,tak at to pak nevyměnuju , a ktere myslite jsou lepsi , dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 20:02
Jméno: Adam
IP: uživatel4659
 mysllel jsem cele tlumice omlouvam se
Datum: 25. ledna 2009 20:02
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/251792-477-3.html lidi to sem nevedel ze sa delal i tento model
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 19:03
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 já mám export 477/01 se světlem aprilia , ale že by sa dělala serie 477/03????
Datum: 26. ledna 2009 19:03
Jméno: Kastanyi
IP: uživatel4978
 je to klasický export 477 od čz, u nás se taky pár kusů prodalo... snadno si klasickou 477 do takovéto podoby přestavíš, asi jen zadní světlo může být trochu problém sehnat
Datum: 26. ledna 2009 13:05
Jméno: Standa
IP: uživatel5077
 Pekne kecá....neni to jedinej model v CZ ....videl jsem jich uz tak dobre 10 .....jinak dost casto to lidi prestavujou na Trail....
Datum: 25. ledna 2009 22:44
 Je to malo známí vyvozní typ. Má stejný motor ,ale jen trochu odlišný vzhled
Datum: 25. ledna 2009 21:08
Jméno: Fichtlař
IP: uživatel4805
 proc mi fichtl hazi velkou jiskru a nejede ale přechlastany to neni díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 20:02
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 uz sem to spravil a bylo to tim ze nebyla dotahla startovaci civka
Datum: 26. ledna 2009 20:02
 Standa: Tak to uz byla asi ta posledni
Datum: 26. ledna 2009 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel5082
Datum: 26. ledna 2009 11:22
 co pamatuju, tak jsem měl na fichtlu indukční cívku na zkoušku z něčeho jinýho - jiskra velká, odkoplo mě to do rohu garáže! Ale směs to nezapálilo, občas to trochu škytlo (cca tak 3 vteřiny na 30 minut tlačení), pak jsem tam šoupnuj jinou cívku a jelo to jako dřív...dokud se mi nesekly zuby v převodovce, ale to už je jinačí příběh.
Datum: 25. ledna 2009 21:34
 no jiskra musí být hlavně modrá.. a svíčku doporučuju n17c.. jezdí na to hodně věcí.. sekačky.. fichtly.. sifony.. babety.. a šecko jede superně...
Datum: 25. ledna 2009 21:13
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 skus jinou svicku nejlepsi kdyz si koupis brisk N15 C a jestli to nepomuze tak ti to mozna nekde fouka jestli to bylo rozebrany muze bejt v pr.. gufero pod zapalkem ale to je nepravdepodobny a nebo spatne nastelovanej prectich zalezi zjakyho duvodu prestal jet
Datum: 25. ledna 2009 20:00
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 čus chcu si koupit na fika kroužky válec jsem naměřil 38,82 měřil jsem to posuvkou tak nevim jakej koupit kroužek?? poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 15:05
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 měřil jsem to uš asi 4 a pořad to vychází stejně a uš sem to měřil 2 posuvkama ale uš začínám přemyšlet o výbrusu
Datum: 26. ledna 2009 15:05
Jméno: standa
IP: uživatel5082
 treba si to jenom blbe zmeril....taky uz se mi to jednou stalo..... promeroval sem valec digitalkou a nameril sem rozmery 38.61 a 38.66(jeden rozmer je zepredu,jeden zezadu )....tak sem obednal pist 38.75 ....pist prisel driv,nez se valec odeslal na vybrus a ono to tam presne pasovalo jak melo.....a kde se stala chyba? Bud to vsichni blbe zmerili,nebo ta šuplera mela kurevskou odchylku....a to byla digitální! Pokud chces delat vybrus tak se rid tim obvyklym a stale zduraznovanym postupem....jestli to ma vyraznej schůdek,chce vybrus....je to taková 100%indikace.....
Datum: 26. ledna 2009 14:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vybrus jasna volba...s tim nic nevymyslis... i gdyz koupis "stejny" krouzky tak to nebude mit po case ani silu...
Datum: 25. ledna 2009 21:39
 ale píst ma 38,79
Datum: 25. ledna 2009 21:11
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 jj je to 38,82
Datum: 25. ledna 2009 20:01
 Když si koupí kroužky na třetí výbrus nepojedeme mu to...! když si koupí na 4. musí je pilovat riziko že to udělá blbě.....příklaním se k variantě že to je blbě změřený....! A nebo je to opravdu z 38,75 tak vyběhaný že to chce výbrus....!
Datum: 25. ledna 2009 19:55
 jestli si naměřil opravdu tento rozměr, tak jdi rovnou na výbrus 39 a rovnou si kup kroužky nebo i píst
Datum: 25. ledna 2009 19:47
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 kup kroužky na třetí výbrus 38,75-bud neumiš měřit nebo už to máš vylítaný tak by to sneslo výbrus
Datum: 25. ledna 2009 19:44
 Přeměř válec znova....  A lépe-....  Protože to je blbej rozměr....  A válce se měřej hodně špatně...!
Datum: 25. ledna 2009 19:43
 Zdar, chtěl sem se zeptat když natankuju Shell W-power racing a dam to do fichtl... v jakym pomeru mam davat olej a jakej dávat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 15:17
Datum: 26. ledna 2009 15:17
Jméno: standa
IP: uživatel5082
Datum: 26. ledna 2009 13:40
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 jede to pěkně.Přibližně dva dny....
Datum: 25. ledna 2009 22:07
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 sa ti to rosipe
Datum: 25. ledna 2009 20:00
 Neboj naprosto nic se nestane má to jenom vyšší oktanové číslo tušim W-power má 100okt.
Datum: 25. ledna 2009 19:42
 V takovym v jakym seš zvyklej....!
Datum: 25. ledna 2009 19:40
 4au chtěl sem se zeptat mam poprvé udělanej výbrus na fichtlovi (3.výbrus) a chtěl sem se zeptat jak nejlíp ho mám zajet... jakej benzím jakej olej kolik toho a jak potom jezdit atd..... moc dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 20:18
 no kup pořádnej olej a prvních 500km ho míchej v poměru 1:30 a hlavně jezdi sám a moc to nežen do kopce když to nebude moc tak hned podřad a jezdi tak nanejvýš 50km/h
Datum: 25. ledna 2009 20:18
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau ja jsem se rozhod pro oleje co se davaj 1:50 rozhod jsem se pro castrol 2T tu prvni nadrz dej tak 1:30 a moc to nevytacej a do kopce to netrap pak nakou chvili davej 1:40 a moc to nehon a casem treba po 300 km nebo jak dlouho proste az to bude tahnout pekne tak davej 1:50 min radsi ne mozna by to sneslo mozna ne ja mam jehlovy lozisko na pistnim cepu takze si to muzu dovolit. Hlavne nestridej oleje!! jak vystridas tyhle lepsi oleje tak hrozi ze se to zadre!! a jezdi na special!! je levnejsi a dyl ti vydrzi motor ma adiptiva.
Datum: 25. ledna 2009 19:54
|



|